Onnibus ja Valkeakosken Liikenne ovat Helsinki-Tampere -välin uusia herroja

Anonyymi

23

79

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanha valta on loppunut?
      Metsäpietilä Oy
      HALLITUS
      Puheenjohtaja: 25.11.1963 Norrlin Antti Tapani

      Onnibus.com Oy
      HALLITUS
      Puheenjohtaja: 25.11.1963 Norrlin Antti Tapani

      • Anonyymi

        Norrlinia ei lasketa kuten hyvin tiedät. Ei ole kuulunut enää vuosiin "vanhaan liittoon".


    • Anonyymi

      Jep, 11 lähtöä ja niistä ajaa 11 lähtöä Paronien yhtiö.
      Jos haluaa yhden paroninen apufirman eli OB:n pitää muka erillään, niin 7 lähtöä Paroneilla ( Paunu, Länsilinjat ja Valkeakosken Liikenne).
      Vai luuleeko aloittaja, että VL toivotti kilpailijat tervetulleeksi avoimin sylin markkina-alueelleen?
      On valitettavaa, että VL on nyt valinnut tuhon tien, tosin ymmärrettävää kun monopolibisnes on sulanut alta.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa, VL on valinnut tuhon tien. Tuhon alkua avitti sopivasti VL:n kotikaupungin politrukit sosialisoimalla VL:n aikaisemman liikenteen. Kun korona loppuu ja Paunu palaa normaaliin liikenteeseen, tukalaa tulee olemaan. Paunu on kuitenkin tunnettuudeltaan ja laadultaan ylivoimainen ykkönen Tampereen reitillä. Myös muut uudet tulijat samalle välille ovat täysin mahdollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, VL on valinnut tuhon tien. Tuhon alkua avitti sopivasti VL:n kotikaupungin politrukit sosialisoimalla VL:n aikaisemman liikenteen. Kun korona loppuu ja Paunu palaa normaaliin liikenteeseen, tukalaa tulee olemaan. Paunu on kuitenkin tunnettuudeltaan ja laadultaan ylivoimainen ykkönen Tampereen reitillä. Myös muut uudet tulijat samalle välille ovat täysin mahdollisia.

        Monopolien purku avasi uuden oven VL:lle. Toisin kuin eräät, VL on astunut tuosta ovesta eikä enää kiukuttele lapsellisesti menneiden monopoliensa perään. Lopulta voittajia olivat kaikki: valkeakoskelainen bussimatkustaja* ja Valkeakosken Liikenne.

        * voitto peräti kahdella tapaa: 1) edulliset ja aiempaa paremmat yhteydet Nyssen kyydissä Tampereelle sekä Valkeakosken seudun arvostuksen nousu ja 2) edulliset yhteydet Helsinkiin VL:n kyydissä. Ja jatkoa seuraa kaukoliikenne rintamalla pian OB-yhteistyön myötä, pysykäähän kuulolla...


      • Anonyymi

        Kyllä olet lapsellinen. Paroniudesta voi parantua tunnustamalla menneet vääryydet ja pyytämällä niitä anteeksi. Tämän jälkeen ei ole enää paroni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet lapsellinen. Paroniudesta voi parantua tunnustamalla menneet vääryydet ja pyytämällä niitä anteeksi. Tämän jälkeen ei ole enää paroni.

        Herää vaan kysymys: Jos punahousu hallitsee nyt kaukoliikennekenttää, Antin ja perikunnan rahoilla toki, niin miksi OB yrittää kampittaa kaikin keinoin reiteille pyrkiviä uusia ketteriä pikkufirmoja? Kun Nanobus tuli Helsinki-Turku linjalle, iskettiin sellaiset hinnat OB:n reiteille, että ei mitään järkeä. Ja pieni yrittäjä joutui lopettamaan.
        Kuka se pahantahtoinen paroni nyt onkaan? Koska punahousu pyytää anteeksi tuhoon syöksemiltään pieniltä firmoilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monopolien purku avasi uuden oven VL:lle. Toisin kuin eräät, VL on astunut tuosta ovesta eikä enää kiukuttele lapsellisesti menneiden monopoliensa perään. Lopulta voittajia olivat kaikki: valkeakoskelainen bussimatkustaja* ja Valkeakosken Liikenne.

        * voitto peräti kahdella tapaa: 1) edulliset ja aiempaa paremmat yhteydet Nyssen kyydissä Tampereelle sekä Valkeakosken seudun arvostuksen nousu ja 2) edulliset yhteydet Helsinkiin VL:n kyydissä. Ja jatkoa seuraa kaukoliikenne rintamalla pian OB-yhteistyön myötä, pysykäähän kuulolla...

        Valkeakosken Linjan autot ovat lähiliikenneautoja. Niilläkö pikavuoroja aletaan liikennöimään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkeakosken Linjan autot ovat lähiliikenneautoja. Niilläkö pikavuoroja aletaan liikennöimään?

        Ainakin ne autot joilla VL ajaa Helsinkiin ovat todella mukavia autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää vaan kysymys: Jos punahousu hallitsee nyt kaukoliikennekenttää, Antin ja perikunnan rahoilla toki, niin miksi OB yrittää kampittaa kaikin keinoin reiteille pyrkiviä uusia ketteriä pikkufirmoja? Kun Nanobus tuli Helsinki-Turku linjalle, iskettiin sellaiset hinnat OB:n reiteille, että ei mitään järkeä. Ja pieni yrittäjä joutui lopettamaan.
        Kuka se pahantahtoinen paroni nyt onkaan? Koska punahousu pyytää anteeksi tuhoon syöksemiltään pieniltä firmoilta?

        Nanobus on OB-kumppani ja se jatkanee liikennöintiä koronan jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nanobus on OB-kumppani ja se jatkanee liikennöintiä koronan jälkeen.

        Nanobus tuskin enää nousee. Sama kohtalo saattaa olla edessä onnibussin korkeilla autoilla. Ne ovat hyvässä homehtumisvaiheessa lahdessa käyttämättöminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nanobus on OB-kumppani ja se jatkanee liikennöintiä koronan jälkeen.

        Noniin, oikein OB-kumppani ja varmasti jatkaa.
        Alkakaahan pojat venyttelemään, niin taivutte keräilemään puukkoa selästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin ne autot joilla VL ajaa Helsinkiin ovat todella mukavia autoja.

        Mikäs siinä jos tykkää jollain katurilla jyrryyttää perse hellänä.
        Itse matkustan mieluummin mukavasti EB:ssä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nanobus tuskin enää nousee. Sama kohtalo saattaa olla edessä onnibussin korkeilla autoilla. Ne ovat hyvässä homehtumisvaiheessa lahdessa käyttämättöminä.

        Tämä on paronipropagandaa. Kuinkahan homeessa sitten paronien omat yli vuoden seisseet autot olisivatkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää vaan kysymys: Jos punahousu hallitsee nyt kaukoliikennekenttää, Antin ja perikunnan rahoilla toki, niin miksi OB yrittää kampittaa kaikin keinoin reiteille pyrkiviä uusia ketteriä pikkufirmoja? Kun Nanobus tuli Helsinki-Turku linjalle, iskettiin sellaiset hinnat OB:n reiteille, että ei mitään järkeä. Ja pieni yrittäjä joutui lopettamaan.
        Kuka se pahantahtoinen paroni nyt onkaan? Koska punahousu pyytää anteeksi tuhoon syöksemiltään pieniltä firmoilta?

        OB:lle yhteistyö on eri asia kuin kartelli. Kilpailua on myös OB:n ja sen yhteistyökumppanien kesken. Mutta ymmärrän hyvin että paronitaloissa tätä on mahdotonta käsittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinä jos tykkää jollain katurilla jyrryyttää perse hellänä.
        Itse matkustan mieluummin mukavasti EB:ssä

        Aikamoinen prinsessapylly pitää olla jos VL:n penkissä perseensä kipeäksi saa. Minä en huomaa mitään eroa EB:n penkkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen prinsessapylly pitää olla jos VL:n penkissä perseensä kipeäksi saa. Minä en huomaa mitään eroa EB:n penkkiin.

        Jokaisen pylly varmasti kestää istumisen, mutta vähääkään pidemmällä matkustajalla voi olla jalat puuduksissa kun pitää koko matka istua jalat koukussa ilman että niitä voi välillä suoristaa. Tässä on yksi pääkriteeri kun itse valitsen bussia matkaoilleni. Tämä on juuri se syy, miksi en esim. Onnibussia käytä. Muutama euro lisähintaa ei tunnu missään jos sillä saa lisää mukavuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen pylly varmasti kestää istumisen, mutta vähääkään pidemmällä matkustajalla voi olla jalat puuduksissa kun pitää koko matka istua jalat koukussa ilman että niitä voi välillä suoristaa. Tässä on yksi pääkriteeri kun itse valitsen bussia matkaoilleni. Tämä on juuri se syy, miksi en esim. Onnibussia käytä. Muutama euro lisähintaa ei tunnu missään jos sillä saa lisää mukavuutta.

        2 euron lisämaksu ja OB:ssa saa reilun jalkatilan istuimen. Ei tarvitse tilan takia yli tuplahintoja maksella EB:lle.

        Mutta aivan ilmeisestikään tämä suuri jalkatila ei kuitenkaan ole kovin tärkeä matkustajille. Jos OB:n auto ei ole täynnä, yleensä vapaina ovat juurikin nuo ison jalkatilan istuimet. Ne myydään yleensä viimeiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 euron lisämaksu ja OB:ssa saa reilun jalkatilan istuimen. Ei tarvitse tilan takia yli tuplahintoja maksella EB:lle.

        Mutta aivan ilmeisestikään tämä suuri jalkatila ei kuitenkaan ole kovin tärkeä matkustajille. Jos OB:n auto ei ole täynnä, yleensä vapaina ovat juurikin nuo ison jalkatilan istuimet. Ne myydään yleensä viimeiseksi.

        Tämäkin paljastaa kadun totuuden onnibussin vakituisista käyttäjistä. Heille merkitsee vain hinta, kaksikin euroa on iso raha. Jos tämä porukka saisi vielä kaksi euroa alennusta, uskon sen olevan valmis matkustamaan vaikka kuorma-auton lavalla. Kuorma-autoillahan matkustajaliikenne hoidetaan joissakin kehitysmaissa. Sama suuntaus näyttää olevan tulossa myös Suomeen.


    • Anonyymi

      Lol

      • Anonyymi

        "Lol"

        Näköjään taas historia toistaa itseään. Moni oli lol myös 2012 kun OB:n Bova liikkui maisemassa. Sittemmin nauru hyytyi. Niin käy tälläkin kertaa (on pääkallonpaikoilla käynyt jo).


    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

        Seuraisit aikaasi. Paunun sunnuntainen Valkeakoskella poikkeaminen loppui jo 6.4.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

      He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      522
      10876
    2. Yllätys-sexy! Sanna Ukkola poseeraa korsettitopissa nuoruuskuvassa: "Housut jalassa, kerrankin"

      Sanna Ukkola on totuttu näkemään aina hyvin asialinjalla. Nyt hän todellakin yllättää. UUH, aika hot! https://www.suomi24.fi/viihde/yllatys-sexy-bb-sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      9914
    Aihe