Jokohan tuo metkatalon edessä oleva joulukuusi joutaisi pois siitä pihasta.Talon asukkaat ovat jo ihan tarpeeksi pitkään pilkanneet meidän suomalaisten joulua ja joulukuusi perinnettämme tuolla joulukuusen irvikuvalla, sankkoineen ja kippoineen. Julkisivulautakunta voisi ottaa asian käsittelyyn.
Metka talon " joulukuusi"
14
71
Vastaukset
- Anonyymi
Siihen joulukuuseen voisi vielä lisätä suklaapatukat roikkumaan.
- Anonyymi
Taitaa roikkua jo vanhoja kenkiä ja kortonkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa roikkua jo vanhoja kenkiä ja kortonkeja.
Ei ole arvokasta jos joulukuuseen ripustetaan kuivumaan käytettyjä varmuusesineitä.
Onko ne edes pesty?
- Anonyymi
Parhaillaan Povipommi Jordan lomailee lastensa kanssa Malediiveillä, jossa hän yllätti kaikki ja paljasti uudet rintansa kokonaan. Yläosattomissa rannalla lomailleen kohujulkkiksen rintamus on nykyisin valtavan kokoinen, eikä siinä ole enää mitään luomuun viittaavia piirteitä.
- Anonyymi
Onko Will Smith Komun pienten lasten isä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Will Smith Komun pienten lasten isä?
Ei ihme jos Will Smith on huonossa hapessa, kun joutuu olemaan tekemisissä Komun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme jos Will Smith on huonossa hapessa, kun joutuu olemaan tekemisissä Komun kanssa.
Miten tämä liittyy aloitukseen ??
- Anonyymi
Julkisivulautakunta ei voi ottaa mitään käsittelyyn, koska sellaista lautakuntaa ei Lieksassa ole.
- Anonyymi
Ja vaikka olisi niin matujen virityksiin ne ei puuttuisi, mutta annas olla jos olisi musta lumiukko niin kyllä heti ottaisivat tulta ryysyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka olisi niin matujen virityksiin ne ei puuttuisi, mutta annas olla jos olisi musta lumiukko niin kyllä heti ottaisivat tulta ryysyyn.
Vain persu on niin tyhmä että rakentaisi mustan lumiukon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan lumiukkoja olla erivärisiä kun on autojakin, eli miksi siitä sitten suuttua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkoinen lumiukko on rasismia, tiedäthän sinä sen punasuvakki?
- Anonyymi
Metkatalossa ei asu ketään.
- Anonyymi
Se on ajatushautomo kuten matuilla on, eli siellä missä pitäisi olla ajtuksia on tyhjää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662