Tämän hallituksen piti tukea koulutusta ja henkisen pääoman investointeja. Niin kääntyi takki ja tehdäänkin päinvastoin.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/hallitus-aikoo-leikata-merkittavasti-tieteen-rahoitusta-yliopistot-tyrmistyneita-ja-pettyneita-taysin-ristiriidassa-hallitusohjelman-tavoitteiden-kanssa/ea600052-7ee0-4e77-b734-518a4e9c7481
Hallituksen takinkääntö
2
55
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkihan me hyvin muistamme minkälainen meteli oli varsinkin SDP:n kansanedustajilla viime hallituskaudella kun Sipilän hallitus leikkasi myös koulutuksesta!
On nämä SDP:n poliitikot "hauskoja veijareita" kun ITSE tekevät hallituksessa juuri sellaisia päätöksiä joita oppositiossa vastustavat! Muistamme myös miten kävi aktiivimallin kanssa, heh, heh...
Mitäs tuumitte SDP:tä äänestäneet, eikö ole kiva kun ei yhtään tiedä mikä on oman puolueen linja? - Anonyymi
EU:n eliitin vaatimuksista ei leikata, koska siitä seuraa mainehaittaa, ostetaan siis mainetta miljardeilla samaan aikaan kun suomalaiset velkaantuvat. Hallitus tottakai vastaa että suomalaiset velkaantuvat koska eivät osaa hoitaa talouttaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739