Kiuruveden Iskelmäviikko -festivaali on koronatilanteen vuoksi peruttu tulevalta kesältä. Iskelmäviikko järjestetään seuraavan kerran 13.–17.7.2022.
Kihut peruttu
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kihut on nykyään pelkkä yrittäjien telttakoju myyjäiset, että ei mitään sen kummempaa.
- Anonyymi
no mitä pitäis olla, monelle taholle ainut rahankeruu juttu vuodessa
- Anonyymi
Lakritsia saa naapurikunnasta, autot naapurikunnista, ruoat muualta, hyvän mielen muualta, säästöön jää kun käy muualta ostamassa, tämän kylän kuntapäättäjät on täysiä 🖕🖕🖕
- Anonyymi
Eikö sinun kannattaisi myös asua siellä muualla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi asunkin naapurkylässä ettei tarvi pyhäjärvi nimisestä kunnasta ostaa mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä pikkuvaimo oli viime pe-la yön?
- Anonyymi
Vai että oikein rahankeruu juttu
- Anonyymi
Minä ainakin käyn kihuilla kärsämäellä!
- Anonyymi
Kesälomalaiset pysykää kotonanne.
- Anonyymi
Varjokihut Job"kylällä.
- Anonyymi
Outta työ ihan hupakoeta, siinä ei teitä mikkää voeta. Tulloo mieleen hupitutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586