Kaipaat minua ja samalla olet toisen kanssa?

Anonyymi

Tämän kirjoitan nyt vain sen mitä perusteella tunnen ja ajattelen...

Sinä loukkasit ja satutit minua. Tiedät itse aivan hyvin mitä tarkoitan tai oikeastaan mitä kaikkia tällä tarkoitan. Ehkä ajattelet ettei millään niistä teoista ole minulle mitään merkitystä ja että olen unohtanut sen kaiken? Totuus on kuitenkin toinen, sillä minä en ole unohtanut. Vieläkin se toiminta sattuu minuun, enkä sitä tule ikinä unohtamaan kuinka törkeästi minua olet kohdellut. Pidät minua varmaan myös hyvinkin tyhmänä ja yksinkertaisena? Mistään muusta sinun toimintasi ja suhtautumisesi minuun ei kerro. Ajattelet että minulla ei ole todellisia tunteita, että minulle voi käytännössä tehdä mitä vain ja kaiken annan lopulta anteeksi. Totuus on kuitenkin toinen. Olen hyvinkin herkkä ihminen, mutta en sitä kenellekään näytä ja syystäkin.

Sillä on tai oli minulle väliä mitä teet ja kenen kanssa olet. Minä en hyvällä katso sellaista toimintaa, jossa otetaan hyöty kaikista irti ja lopulta syytetään kaikkia muita paitsi itseään. Minusta se on törkeää ja itsekästä, ehkä jopa narsistista. Siksi olenkin niin monta kertaa punninnut ja miettinyt sisälläni sinun merkitystä minulle ja sitä, että oletko oikeasti sitä mitä tahdon? Ne vaaleanpunaiset lasit eivät ole pelkkä käsite, vaan ihan totisinta totta.

Sama pätee monella tapaa minuunkin. En ole mikään täydellinen ja minussa on paljon huonoja piirteitä. Varmasti ajattelisit ihan eritavalla minusta jos vain tietäisit edes vähääkään enempää. On jopa todennäköistä että kääntäisit kelkkasi hyvinkin nopeasti ja pettyisit niin pahasti, että siltä katastrofilta haluankin sinut säästää.

En valinnut tunteitani sinuun enkä myöskään jaksa uskoa että sinäkään niitä valitsit kohdallani. Emme me tulisi pidemmän päälle toimeen, vaan siitä tulisi jatkuvaa taistelua ja kärsimystä molemmille. Näin minä ainakin vahvasti olen mieltä ja siksi tahtoisinkin haudata sen kaiken mitä oli. Sinusta en mene kuitenkaan mitään sanomaan, sillä olen sitä mieltä että jokainen uskoo ja toimii niinkuin vain haluaa. Ei kukaan muu voi sanoa tai kertoa miten asiat oikeasti on, sillä jokainenhan meistä kokee asiat ja tämän maailman omalla ainutlaatuisella tavallaan. Mikään ei näin ollen olisi totta tai valetta. Ainoastaan jokainen ihminen tekee omat johtopäätöksenä ja oman todellisuutensa kuten haluaa.

Mitä sitten tarkoitan tällä kaikella? Tarkoitan sitä että en tule tekemään vuoksesi enää yhtään mitään ja aktiivisesti yritän päästä sinusta yli. Anteeksi pystyn sinulle sydämessäni antamaan vielä joku päivä, mutta siihen menee varmasti vuosia ja siitäkin vuosia aikaa. Tarkoitan myös sitä, että minä en pysty yksin totuutta tietämään vaan tiedän vain sen mitä olen kokenut ja todistanut. Sinä olet vapaa tekemään mitä haluat ja en vaadi sinulta yhtään mitään nykyisessä tilanteessa, jossa emme ole enää toistemme elämässä. Tiedä kuitenkin se, että jos aiot palata ja tahdot yrittää vielä jotain niin se ei tule olemaan helppoa. Sinulla on kova työ saada minut edes luottamaan vähäsen sinuun enää. Kuinka ikinä saisitkaan minut antamaan anteeksi kaiken sen pahan, jonka takiasi jouduin kokemaan? Kuinka saisit minut tuntemaan oloni hyväksi ja tärkeäksi seurassasi? Miten voisitkaan pyytää minulta anteeksi enää, kun sanatkaan ei enää riittäisi?

Toivottavasti edes häpeät ja kadut osaltasi...
Tässä nykyisessä tilanteessa on siis helpointa ja kivuttominta meidän molempien jatkaa vain omia reittejään. Unohtaa ja yrittää ymmärtää se vahinko mikä pääsi tapahtumaan. Aika auttaa lopulta kaikkeen. Aika kultaa myös muistot...

Jollekin naiselle menee tämä, joka voisi ihan hyvin minua täällä kaivata. Mitään todisteita tai 100% faktaa ei mistään ole, mutta ei sillä ole oikeastaan väliäkään, sillä tämän kirjoitin vain itseni puolesta ja kaikki mikä voi olla väärin voi olla minulle aivan hyvin totta. Mitä väliä sillä sitten olisikaan vaikka olisinkin väärässä, ellei joku asiasta paremmin tietävä korjaa minua sitten myöhemmin. Eikä se tapahdu palstalla, sillä kaikkeen täällä suhtaudun varauksella ja mitään en pidä totena, ellei sitten toisin tule ilmi muita reittejä myöten.

Ja on aivan turha lähteä tätä omimaan ja kommentoimaan sen perusteella. Yleisesti asiaa kommentit on okei, mutta ne jotka yrittävät ottaa jotain roolia tai vastaavat kuin kuvittelisivat olevan se nainen jolle tämän kirjoitin jätän huomiotta. Nimettömät ja mitään minulle sanomattomat kommentit on vain turhaa kiusaa ja suhtaudun niihin juuri sellaisina. Joten jättäkää kiitos turha kiusanteko pois. Vasta sitten kun olen lähtenyt lopullisesti palstalta niin voitte tehdä tälle mitä ikinä haluatte...

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Edelleen syytä palstalla olemista ja kaikkia jotka teki kaikkensa tuhotakseen meidän välit. Minä yksin yritin pitää suhdetta ja välejä kunnossa, mutta kiitos ja kumarrus edelleen kuuluu palstalle, ettei siitä tullut mitään muuta kuin riitelyä aikaseksi. Joka tapauksessa en ikinä olis riidellyt sun kanssa mistään, enkä varsinkaan ole ikinä halunnut millään tavalla loukata sinua, olet ainoa, jolle en ikinä olis halunnu mitään pahaa sanottavaa sanoa, olisin halunnut meille hyvän ja onnellisen suhteen, jossa olisit tuntenut olosi, turvalliseksi, niin fyysisesti kuin henkisesti. Olisit tuntenut olosi rakastetuksi ja ikinä ei olis tarvinnu minun kohdallani edes miettiä sitä, että minä pettäisin sinua millään tavalla. Olisin tehnyt kaiken jotta sinun ei koskaan olis tarvinnu kokea mitään surua. Joka tapauksessa vaikka kuinka palsta on saanut kaikki tuhota, nii on yksi asia, joka on ja pysyy, ja se on minun tunteet pysyvästi sinulle. Aina tulen sinua rakastaa, ja aina tulet olee, se ainut joka on mun, mielessä, sydämessä sekä ajatuksissa. Palsta, eikä kukaan muu voi siihen millään tavalla vaikututtaa. Olet aina minulle se erityinen ihminen, sillä olet minun ensimmäinen rakkaus, ja ainut oikea rakkaus, ja pidemmittä puheitta, en edelleenkään edes harkitse, että antaisin sinun olla kenenkään kanssa ikinä. Sitä päivää ei koskaan tule, etten yritä kaikkea saadakseen sinut mun elämääni. Rakkaudella sinun ikioma rakkaus takiainen 💋💋💋💖💖💖

      • Anonyymi

        Sano tunteesi ääneen suoraan ludemille, jos olen ludem niin haluan tietää oikeasti ja pian. Jos olen ludem, niin tiedä että en ole pettänyt. Jos olen ludem niin tiedä sekin, että en minäkään halua tämän näin menevän. Jos olen ludem, niin älä leikii tunteillani vaan kerro se suoraan,että olen se josta kirjoitat. Mitään ei lopullisesti ole tuhottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano tunteesi ääneen suoraan ludemille, jos olen ludem niin haluan tietää oikeasti ja pian. Jos olen ludem, niin tiedä että en ole pettänyt. Jos olen ludem niin tiedä sekin, että en minäkään halua tämän näin menevän. Jos olen ludem, niin älä leikii tunteillani vaan kerro se suoraan,että olen se josta kirjoitat. Mitään ei lopullisesti ole tuhottu

        🤣😂😂🤣😂🤣🤣 Pahoittelen tätä kommenttia jo etukäteen, mutta jos toi on sitä ns sanatonta viestintää 🤣😂😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano tunteesi ääneen suoraan ludemille, jos olen ludem niin haluan tietää oikeasti ja pian. Jos olen ludem, niin tiedä että en ole pettänyt. Jos olen ludem niin tiedä sekin, että en minäkään halua tämän näin menevän. Jos olen ludem, niin älä leikii tunteillani vaan kerro se suoraan,että olen se josta kirjoitat. Mitään ei lopullisesti ole tuhottu

        Rakas rakastan sinua ja vain sinua ja vain sinun haluan olla ja vain sinua haluan ja vain sinun kanssasi olla vieläpä 85 vuotiaan roolissa joten kyllä, KYLLÄ, MINÄ SINUA RAKASTAN 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas rakastan sinua ja vain sinua ja vain sinun haluan olla ja vain sinua haluan ja vain sinun kanssasi olla vieläpä 85 vuotiaan roolissa joten kyllä, KYLLÄ, MINÄ SINUA RAKASTAN 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

        Ylläpito ole hyvä ja poista tämäkin asiaton viesti kun kaikki muutkin viestit tässä ketjussa poistettu ilman mitään syytä nii poista tämä myös sillä ikinä en tuu huolii ludemia ja syy siihen on viestien asiaton poisto kun kirjoitin sydämestä mutta hänen mies mahdollisesti lukee joten jos aikaisemmin poistettu viestit sen takia nii kannattaa poistaa tämäkin. Haluan olla jatkossa kenen muun kanssa tahansa mutta en ludemin.


    • Anonyymi

      Ettehän te tunne toisianne?

      • Anonyymi

        Aina olisi voinut tuntea paremmin, mutta mahdotonta enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina olisi voinut tuntea paremmin, mutta mahdotonta enää.

        Et todellakaan tunne. Älä tee näin kenellekään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina olisi voinut tuntea paremmin, mutta mahdotonta enää.

        Eli et tunne ollenkaan.


    • Anonyymi

      Isoimmat haavat, mitä olen itselleni tehnyt olen tehnyt satuttamalla häntä. Tuntuu kamalalta ajatella kaikkea sitä pskaa mitä olen joskus ilmaissut. Haluaisin itkeä hänen jaloissaan ja antaa hänen työntää veitsi sydämeeni kun katson häntä silmiin, koska se rauhottaisi oman itseinhon siitä kaikesta. Kun hän tietäisi että sattuu, mutta kestän ja hyväksyn sen. Sovitan sen niin ettei jää epäselvyyttä haluanko sovittaa. En halunnut ikinä kohdella häntä huonosti. Hän on tärkeä ja yritän olla parempi.

      Mutta tästä tilanteesta en kyllä ota syytöksiä vastaan. Luuletko että oon valinnut tätä? En valinnut tuntea näin. En voi sille mitään etten pääse yli susta vaikka miten yritän. Ajatteletko että mun pitäisi tuhota mun elämä jossa kaikki on aika ok vain jotta sä voisit sitten ghostata mut kun et luota että pitäisin susta oikeasti? Ei kiitos. Et käsittele omaa itseinhoasi tarpeeksi niin miten ikinä voisit vastaanottaa sen että rakastan sua. Koko tääkin viesti on tuota samaa itseinhoa. Etten muka pitäisi susta jos tuntisin paremmin. Hevonkukkua. Pidätkö mua sokeana, luuletko etten ole oppinut parissa vuosikymmenessä tuntemaan sua? Sä tunnet mua aika hyvin. Vaikka vähän vaaleanpunaisten lasien läpi katsotkin.

      Ärsyttää tuo tunteideni vähättely. Ok, ehkä meistä ei tuu mitään koska meille molemmille on tää kaikki vaikeaa ja hieman pelottavaa. Mutta älä vähättele mun tunteita noin. Mistä en muka pitäisi? Juot liikaa? Ihan sama, juo jos se auttaa enemmän kuin vahingoittaa. En ajattele siitä mitään pahaa eikä se tee susta huonompaa ihmistä. En jaksa kaikenlaisia vammaisia viholliskuvien luomisia mitättömistä asioista. Käytä vaikka huumeita. Ihan sama mulle, en oo niin kauhean konservatiivinen. Oon tottunut boheemeihin ihmisiin. Voi minun vieressä niitä käyttää vaikken itse käytä. Oot vihaisena aggressiivinen? No yllätys, luulitko että kuvittelin että oot lammas etkä leijona. Mites minä? Huijaako mun herkkä ulkokuori? En mee rikki pienestä ja annan nopeesti anteeksi. Sen asian juju on siinä, että kun alunperin tietää että leijonan sydän on hyvä ja siinä on potentiaalia niin kaikki ok. Ei tarvi olla täydellinen. Vihaan tätä hiton cancel-kulttuuria missä yksi "virhe" ja oot mennyttä. Vtut sille. Mielummin paaaaljon virheitä ja hieno kasvutarina. En nyt viitsi kommentoida edes mitään mihinkään seksuaalisiin asioihin muuta kuin että vaikka ollaan erilaisia ollaan yhtä sekavia. Loksahtaa yhteen. Sitäkin varmaan joskus stressasit että olisit vääränlainen mulle, vaikka oot just oikeanlainen. Just oikealla tavalla röyhkeä. Miten ärsyttävää kun joku vetäisee jalat alta ja sit väittää ettet muka tykkäisi niistä asioista, jotka veti jalat alta.

      Luulen että meillä on täsmälleen samankaltainen olo. Halutaan mutta tiedetään että sen olisi pakko johtaa suureen kasvamiseen itsensä kanssa molemmilla tasapuolisesti. Ja se ajatus tuntuu raskaalta. Ei että me ei hyväksyttäisi toisiamme, vaan itse ei voisi hyväksyä itseään jos ei olisi täysin tasapuolinen toiselle. Ja se pakottaisi kasvamaan. Ei ehkä olla henkisesti sellaisessa kohdassa jossa olisi voimavaroja tuohon. Kasvuun itsessään. Vaikka sitä yhteistä elämää tahdottaisikin. Uskon, että tää on molemminpuolisesti näin. Mutta mitä hittoa teen kun silti kaipaan ja rakastan sua. Hyvästit ole mikään ratkaisu. Tähän ei pysty laittamaan kantta päälle. Haluutko että taas parin vuoden päästä tuun kertoo että kaipaan sua. Ja taas ja taas ja taas elämän loppuun asti.
      Mulla ei oo mitään ratkaisua tähän. Pannaan kerran? Vaikka tiedät että haluaisin enemmän muttei voida kaiken juuri mainitsemani vuoksi. Ratkaisunlöytämiskykyni tähän ongelmaan on tällä tasolla eli aika toivotonta...

      • Anonyymi

        Et pääse eroon minusta ikinä vaikka kuinka paljon yrität kehittää syitä mutta ei tuu onnistuu mikää ero ikinä. Minun oot ikuisesti ja pysyvästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pääse eroon minusta ikinä vaikka kuinka paljon yrität kehittää syitä mutta ei tuu onnistuu mikää ero ikinä. Minun oot ikuisesti ja pysyvästi

        En pääse en. Jumissa oon ja ihan hyvin tiedän sen. Hyväksyn tosiasiat. Elämä voi fyysisesti kyllä viedä kauas mutta henkisesti oon aina tässä, kahleettomassa vankilassa?


      • Anonyymi

        No en tietenkään halua että päästät irti, kun en mäkään päästä enkä lopeta yrittämistä. Vain että pystytään elämään tämän kanssa mitä meidän välillä on. Me ollaan henkisesti naimisissa ihan huolimatta siitä mikä fyysinen todellisuus on. Oon sun vaimo ja sä mun mies. Tiedät varsin hyvin että jos oisit tässä saisit nussia mua ihan miten vain missä vain. Älä unohda sitä. Annan sulle anteeksi mitä vain mutten ikinä sitä jos et tuu silloin kun kuolen.


      • Anonyymi

        Takiainen on kyllä ihana ja vahvat räiskyvät tunteet ❤


      • Anonyymi

        Tarkoitan oikeesti. Sä et voi kauheasti tehdä nyt. Meidän pitää odottaa tuleeko meille tilaisuus vai ei. Se ei oo meidän käsissä. ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan oikeesti. Sä et voi kauheasti tehdä nyt. Meidän pitää odottaa tuleeko meille tilaisuus vai ei. Se ei oo meidän käsissä. ❤

        Siinähän odotat minä olen nii mitta täynnä etten periaatteessa odota ikinä. Ja en tiedä haluanko sinun kanssasi niitä hetkiä enää muutenkaan. Ei riitä pelkkä anteeksi pyyntö tämän jälkeen miten oot tehny.


    • Anonyymi

      Menneelle ei voi mitään ja tulevaankin vaikuttaminen vähän niin ja näin. Kannattaa arvostaa ihmisiä, joiden kanssa onnistuu tarttumaan hetkeen.

    • Anonyymi

      Olen hyvin pitkälle myös oppinut asiat.

    • Anonyymi

      Oletko kertonut hänelle, että rakastat häntä? Oliko teillä suhde?

    • Anonyymi

      Et voisi olla enempää pihalla. Huh huh

      • Anonyymi

        Sinä se pihalla olet. Älä usko kaikkien juonia ja osallisuuksia kirjoituksiin. Pahalla on monet kasvot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se pihalla olet. Älä usko kaikkien juonia ja osallisuuksia kirjoituksiin. Pahalla on monet kasvot.

        Tottakai on. En oleta tietäväni kuka on nimettömän viestin takana. Tiedän ja kommentoin kun näen sairasta sisältöä.


    • Anonyymi

      Miten hän loukkasi ja satutti?

    • Anonyymi

      Ihan vain yleisesti. Enemmän ristiriidassa olevaa tekstiä en ole aikoihin lukenut. En ota tästä mitään tolkkua jokainen asia kumoaa toisensa.

      • Anonyymi

        No laita kunnon vinkki tänne tai suoraan minulle. Tässä pelissä ei palstalla ole kuin häviäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laita kunnon vinkki tänne tai suoraan minulle. Tässä pelissä ei palstalla ole kuin häviäjiä.

        Ei minulla ole sinulle mitään vinkkejä. Miksi olisi. En ole mikään kaipauksesi kohde. Jos jonkun vinkin haluat niin hoida suhteesi oikeassa elämässä äläkä täällä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laita kunnon vinkki tänne tai suoraan minulle. Tässä pelissä ei palstalla ole kuin häviäjiä.

        Kun ulkopuolisen silmissä . Koko teksti tuntuu jotenkin siltä että luulet asioita mitään kuitenkaan oikeasti tietämättä. Syytät ihmistä edes tietämättä hänen kantaansa ja kaiken lisäksi et ole edes hänen kanssaan tekemisissä. Sanot ettet anna anteeksi vaikka et tiedä onko näin edes tapahtunut oikeasti. Silti odotan että toinen pyytää anteeksi. Toisen täytyy pitää hävetä vaikka et tiedä faktoja . Ja onko edes tehnyt mitään. En vain pysty jäsentämään tekstiä saatikka ajatuksiasi. Loppujen lopuksi et tiedä onko koko ihminen kirjoittanut tänne sanaakaan silti tunnet siitä tuskaa. Itsesi ja kannalta päästä irti ajatuksesta koko ihmisestä.


    • Anonyymi

      Kuulosti niin tutulta, mutta asia mitä et ole vieläkään ymmärtänyt, on se, että et tunne minua pätkääkään. Olet aina vaan olettanut asioita, ja oikeastaan pelkkää negatiivista, joten metsä myös on vastannut niin. Tuskinpa sinä hän olet, ja jos olet, niin sanon vaan, että käytä hyvä ihminen aikasi paremmin kuin että täältä etsit minun kirjoituksiani.. Äläkä ikinä luule, etten tekisi kaikkeni sen eteen mitä haluan. Ja koska olemme täysin eri teillä, eiköhän se kerro kaiken tarvittavan.

    • Anonyymi

      * Siis odotat

    • Anonyymi

      Tämä palstan taso on jotain aivan hirveää. Lukihäiriöisiä mielenterveyspotilaita vain, jotka eivät ymmärrä mistään mitään ja ennen kaikkea eivät edes lukemaansa. Syystäkin olen jättänyt vastaamatta kommentteihin ja en tule vastaamaan. Tyhjää vain kolisee toisessa päässä...

      Minä sain asiani nyt sanottua ja sydäntäni kevennettyä. Enempää minun ei tarvitse tehdä ja hyvä niin.

      Aloittajalta tämä toisena ja viimeisenä kommenttina.

      • Anonyymi

        Suurin virhe on se että olettaa muiden tuntevan ja ajattelevan kuin sinä.
        -minä


      • Anonyymi

        En anna sulle ikinä anteeksi miten kohtelit minua.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe