Bussikuski, illan viimeinen ajo Hämeenlinnasta Lahteen 90-luvulla. Millainen aikuinen mies lähtee mukaan kiusaamaan lasta velkojensa takia??? Oliko kiva nöyryyttää ja pelotella lasta??? Sen päälle vielä uhkailit. Toki tekosi kuittasi velat hänelle, jota niin PELKÄÄT.
Olet säälittävä ja heikko mies! Selkärangaton p*ska, jolla ei ollut rohkeutta toimia oikein. Tekosi ei unohdu eikä myöskään jää rangaisematta. Muista se!
Muistatko vielä
8
1331
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi olla paljon velkaa, kun noin alas vajosi. Tai sitten pelkäsi tai pelkää yhä velkojaa todella paljon. Toivottavasti kuski joutui vastuuseen. Sairas tapaus!
- Anonyymi
Olisi kiva tietää, mistä summasta ihminen lähtee toimimaan noin? Tuskin ihan pieni summa kyseessä? Sairasta käytöstä bussikuskilta kylläkin...
- Anonyymi
Otapa ensi kerralla yhteyttä poliisiin heti.
30 vuoden päästä anonyymipalstalla ei oikein riitä tekemään kenestäkään kunnollista. - Anonyymi
Se väitti että ihminen toimii yksin summallaankin.
- Anonyymi
Tuollaiset ihmiset pitäisi suruitta lopettaa!
- Anonyymi
"kavahtakaa kaikkea ahneutta, sillä ei ihmisen elämä riipu hänen omaisuudestaan, vaikka sitä ylenpalttisesti olisi" Luukas 12,15
- Anonyymi
Rahan lainaaminen voidaan nähdä Jumalan tahdon vastaisena, islamissa on edelleen korkokielto.
- Anonyymi
Bussikuski paljon olit velkaa Räsäsen paskalle? Onko rohkeutta kertoa, tuskin.
P.S. Kuolema odottaa 😉
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437