Mies on voimakas ja vahva johtaja ojka pysyy vakaana, tekee harkittuja päätöksiä nopeasti ja suoraviivaisesti. Mies on looginen, omaksuu nopeasti, on matemaattinen, ei haikaile. Mies pysyy edustavana, pystyy lisääntymään vielä 99v, Hän on luomakunnan kruunu, jota nainen ihailee ja kadehtii. Mies on voittaja kaikilla aloilla kokkaamisesta, taiteesta musiikkiin. Olemme saaneet miehinä nobelpalninnot, naiset vain pari.
NAINEN on heikko astia, tunteiden vietävissä, ei pysty päättämään. Nainen ei kestä miehen tavoin kovuutta ja kipua, vaan valittaa ja itkee. Nainen on turhamainen, joskus iisebel, kaikki ilmestyskirjan pedot ja kauheudet naiskummajaisia. Nainen ei keskity, vaan ajatukset harhailees. Opiskelu jää kesken. Nainen kutoo ja meikkaa kun mies luo suurta.
Vain miesnaisliitossa nainenkin selviää miehen johdossa kotipirtissä.
Raamatulliset erot
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
MOT. Aamen
- Anonyymi
Tällä palstalla ei törmää harvalla kammallakaan logiikkaan.:)
- Anonyymi
Tuollainen on persu uskovamiespuhujan aate
- Anonyymi
Mies on Jumalan Kuva; Jumalan kaltainen.
Nainen ei ole!
Mies on ELÄVÄ SIELU, nainen ei ole.
Onko naisella sielu, toki sanoo kissa kehrää.
1. Kor. 15:
37 Ja kun kylvät, et kylvä sitä vartta, joka on nouseva, vaan paljaan jyvän, nisun jyvän tai muun minkä tahansa.
38 Mutta Jumala antaa sille varren, sellaisen kuin tahtoo, ja kullekin siemenelle sen oman varren.
Jumalan siemen.
Miehen siemen.
Naisen siemen.
perkeleen siemen.
jokainen lisääntyy, lajinsa mukaan. - Anonyymi
Emmä mitään kadehdi vaan ihannoin miehiä
ST - Anonyymi
Tykkään olla nainen. En haluaisi olla mies vaan olen Jumalalle äörettömän kiitollinen naiseudestani.
Näin äitienpäivän kynnyksellä sanonpahan vain, että on ihanaa olla äiti. Vauvan odottaminen on rankkaa mutta ihanaa, synnyttäminen, uuden elämän lahja on ihanaa, imettäminen on ihanaa, se äidin ja lapsen välinen yhteys on aivan ihanaa.
Rakastan olla äiti. Äitiys on antanut merkitystä elämääni.
Äitiys on elämänmittainen tehtävä.
Kiitos Jumala äitiydestäni. Kiitos lapsista. Kiitos tästä osastani.
Kiitos tästä rauhastasi
Ja kiitos että saan olla juuri minä toteuttaessani äitiyttäni.
En olisi osannut näin suuria asioita edes tahtoa rai pyytää.
Äitydessä olen saanut kaiken.
Olen onnellinen. Kiitos
ST- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
St. Herätät myötähäpeää.... Terveydenhuolto heikoissa kantimissa??
Mistä tunnet myötähäpeää?
ST - Anonyymi
Ef. 2:10
Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.
Tämä, sanan paikka sopii tähän hyvin sovellettavaksi.
Jos mies tahi nainen ei ole Jumalan "teoissa", mitkä Jumala on tehnty ja suunnitellut, saattaa tulla itku ja parku.
mutta kun on Jumalan johdossa on, ilo ja riemu lopputon.
yleensä en naisille, paljoa helmiä anna, mutta tässä on hyvä ottaa ne esille:
Minä Olen sinun Kilpesi.
1. Moos. 15:1
Näiden tapausten jälkeen tuli Abramille näyssä tämä Herran sana: "Älä pelkää, Abram! Minä olen sinun kilpesi; sinun palkkasi on oleva sangen suuri."
Fil. 4:
7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
1. Piet. 1:
3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta,
4 turmeltumattomaan ja saastumattomaan ja katoamattomaan perintöön, joka taivaissa on säilytettynä teitä varten,
5 jotka Jumalan voimasta uskon kautta varjellutte pelastukseen, joka on valmis ilmoitettavaksi viimeisenä aikana.
Sana varjelee on samaa, "alkuperää" kuin suoja eli kilpi :)
Ps. 91:
4 Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
Jumalan uskollisuus, Jumalan rauha, ON KILPI!
Nyt Jumalan Rauha, ei ihminen saa aikaan:
"varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne"
Sananl. 4:23
Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee.
Joten ekas tulee hyvä tahi paha ajatus, ja sitä hautoo, tulee aivotus, ja sitten se tulee esille!
Nyt sinä, kuka lie olet:
"Sinä olet säästänyt hyvän viinin tähän asti."
Kunnia Jumalalle ja Kiitos ja Ylistys Herralle Jeesukselle, ja Jumalan ARMO ja RAKKAUS ja RAUHA. kasvakoon ja lisääntyköön sinulle!
Totisesti, totisesti
- Anonyymi
Unohdit rohkeuden? Miehet uskaltaa koo etä korkeille pilvenpiirtäjien rakennustelineille.
Mihete uskaltaa ryskätä koneilla ja vempaimilla vaikka kuin paukkuu ja kipinöi. Entä riskinotto? Miehet uskaltaa ottaa riskejä kun nainen pelkää perheen ja lastenpuolesta niin mies uskaltaa ottaa sadantuhannen euron lainan ja suuremmankin.
ST- Anonyymi
Onpa ääni muuttunut,täällä sinä olet koko ajan mollannut miehiä,kehunut,miten sinä olet kova muija,sinua parempaa ei ole.Uskomaton pelinpelaaja,muista jostakin keskustelupalstalta,että sinusta varoitettiin.Katsoisit tv:stä opettavia ohjelmia,minä opin kaikenlaista ihmisyydestä,ai niin,sulla ei tainnut olla tv:tä,et varmaan osaa käyttää sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa ääni muuttunut,täällä sinä olet koko ajan mollannut miehiä,kehunut,miten sinä olet kova muija,sinua parempaa ei ole.Uskomaton pelinpelaaja,muista jostakin keskustelupalstalta,että sinusta varoitettiin.Katsoisit tv:stä opettavia ohjelmia,minä opin kaikenlaista ihmisyydestä,ai niin,sulla ei tainnut olla tv:tä,et varmaan osaa käyttää sitä.
Nyt tämä jalo nainen, Jumalan ilo ja riemu on:
"Sinä olet säästänyt hyvän viinin tähän asti."
parasta loppuun asti!
eli Jumalan armo ja rakkaus ja rauha on ja tekee mitä Jumalan Sana, Pyhän Hengen vaiktuksesta tekee:
HEDELMÄÄ! joka on kaikille mieluisa.
erikoisti Jumalalle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole noin kirjoittanut, vaan sinä olet ymmärtänyt kirjoitukseni noin. Tuossa on iso ero.
Ei ole telkkaria.
Kova muijako tuo on oma mielikuviasi.
Jaahah vai varoiteltu keskustelupalstalta, hyvä tietää, sillä en itse tiedä edes olleeni siellä 🤔
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole noin kirjoittanut, vaan sinä olet ymmärtänyt kirjoitukseni noin. Tuossa on iso ero.
Ei ole telkkaria.
Kova muijako tuo on oma mielikuviasi.
Jaahah vai varoiteltu keskustelupalstalta, hyvä tietää, sillä en itse tiedä edes olleeni siellä 🤔
STTäällähän sinä olet kirjoitellut monta vuotta,esittänyt eri rooleja,muka niin kova muija,farisealainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän sinä olet kirjoitellut monta vuotta,esittänyt eri rooleja,muka niin kova muija,farisealainen.
Kova muijako? Kuules nyt, olen kirjoittanut monta vuotta ja en eri rooleilla vaan minussa on eri rooleja. Noin on kaikilla ihmisillä.
Joskus höpsötän ja pelleilen. Jiskus suutun ja joskus olen surullinen jne jne
Ei kukaan ihminen ole koko ajan samanlainen monotoninen robotti vaan elää tilanteiden mukaan eri elämäntilanteissaan, tiedäthän tuon. Sinä härnäät vain minua.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän sinä olet kirjoitellut monta vuotta,esittänyt eri rooleja,muka niin kova muija,farisealainen.
Luulin että tarkoitit jotain toista palstaa, että jossain toisella palstalla on minusta varoitettu.
Kyllä kyllä, hyvä se on huolehtia itsestään ja olla varovainen.
En suosittele luottamaan itseeni. Hyvä vain ettet luota täällä ihmisiin.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, tykkään että on miehiä ja naisia, Jumala on säätänyt sen noin. Mutta oli kyseessä mies tai nainen niin en tykkää jos reviirilleni hypitään liikaa. Kyse ei niinkään ole sukupuolikysymys vaan omien rajojensa vaaliminen. Jokaisella on omat rajansa, enkä tykkää jos minun tajani ylitetään. Määrittelen itse omat rajani omien arvojeni mukaisesti.
ST
- Anonyymi
Todellisuudessa mies on tietenkin lapsellinen tunteilija, joka ankarasti yrittää olla ”kova” mutta menee rikki pienimmästäkin (viina, itsemurhat…). Naiset sitkeitä järjen ääniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 914515
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?623452Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1162679Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152575Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282484- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282027Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241783Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291638