Miksi Nelonenkin on ottanut käyttöön eri ohjelmissaan kiintiöpolitiikan. Farmi ja kuulemma muissakin sarjoissa on aina yksi osallistuja seksuaalisesti poikkeavista ja yksi ulkomaalaislähtöisistä. Näin tapahtuu jatkuvasti. Onko tarkoitus herättää katsojat ärsyttämällä heitä tällä toistuvuudella?
Kiintiöosallistujat nelosellakin
3
116
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä YLE on kiintiöpolitiikassa pahin ja seurauksena ohjelman taso laskee. Nelosen omistaa Sanoma oy, joten luulisi markkinatalouden ohjaavan tuotantoa.
- Anonyymi
Ei vain ohjelmistoon vaan mainoksissakin pätee jo sama kiintiöitys.
Kyse on suomen huonosta itsetunnosta millä se pyrkii paikkaamaan sitä lähinnä ulkomaalaisten silmissä.
Euroopassa on äärimmäisen isänmaallisia muunmuassa Ranska, mutta maan suuruudesta johtuen kiintiöittämisen puuttuminen saati muu oman kansan väheksyntä ei aiheuta muissa länsimaissa äänen nostatusta. Pienissä maissa kuten suomessa saisimme varmaan samanlaisen nootin kuin elpymispaketin mahdollisesta kaatamisesta, joka tosin oli hallituksen tilaama kuten vastaavassa noottikriisissä 1960 luvulla.- Anonyymi
Korjaus: Oman kansan suosiminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929