Kaikki poliisit eivät kestä näitä ylhäältä tulevia käskyjä.

Anonyymi

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylimmillä palleilla istuvat kyrpätattiotat lähettää käskyjä Ohisalolta alaspäin.

    • Moni poliisi joutuu toimimaan vastoin periaatteitaan jottei palkanmaksu katkeaisi ja oma perhe joutuisi leivättömän pöydän ääreen.

      Aika harva on valmis omalla työpaikalla tekemään toisin kuin sanotaan, sehän tarkoittaisi lopputiliä ja 3-kuukauden karenssia jonka jälkeen vasta alkaa oikeus liiton päivärahoihin. Jos siis itse on aiheuttanut oman irtisanomisensa.

      Liiton päivärahoilla vielä pärjää, mutta siitä kun tippuu kelan rahoille niin alkaa hymy hyytyä kasvavan laskupinon äärellä. Autot ja muu omaisuus lähtee aika äkkiä työttömäksi joutuneelta myyntiin.

      • Anonyymi

        Jos tällainen meno jatkuu kun ihmisiä kulkee kaupungilla ja poliisi repii rauhallisia ihmisiä autoon väkivalloin, poliiseilta alkaa murtua henkinen kantti, menee yöunet ja heitä alkaa tuleen julkisuuteen, ihmisiähän hekin ovat vaikkei aina uskoisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tällainen meno jatkuu kun ihmisiä kulkee kaupungilla ja poliisi repii rauhallisia ihmisiä autoon väkivalloin, poliiseilta alkaa murtua henkinen kantti, menee yöunet ja heitä alkaa tuleen julkisuuteen, ihmisiähän hekin ovat vaikkei aina uskoisi.

        Osa poliiseista on ihmisiä, osa ei. Riippuu myös paikkakunnasta. Pohjoissuomen poliisien en usko lähtevän helsingin tapamaiseen hihhulointiin mukaan jossa pidätetään viattomia kansalaisia kaduilta.

        Minut on esimerkiksi poliisi kaksi kertaa tänävuonna tuonut kotiin, toisen kerran kun jäin prismassa kiinni näpistyksestä. Kirjoittivat sakot ja toivat kotiin. Sama homma kun jäin kiinni liputta matkustamisesta, konduktöörien riehumisesta ja poliisilla uhkailusta huolimatta poliisit odottivat vain minua junan ulkopuolella, laittoivat maijaan, selvittivät asiaa ja toivat minut kotiovelle. Monella eteläsuomen paikkakunnalla putka olisi kutsunut noissa tilanteissa.

        Siihen miksi eivät mielellään ota minua putkaan voi toki vaikuttaa sekin kun syksyllä en krapulassa suostunut poistumaan sieltä, vaan kun vartija tuli avaamaan oven niin sanoin että haluan nukkua vielä pari tuntia. parin tunnin päästä sanoin uudelleen että haluan jatkaa nukkumista.

        Sitten lopulta vartija tuli putkaan ja sanoi ettei he voi pitää kauempaa, että minun täytyy poistua. Ja suostuin lopulta poistumaan poliisin pahnoilta ulos lumipyryyn.


    • Perussuomalaiset tulevat keräämään kuntavaaleissa mahtavan voiton; se on varmaa se.

      Kummastelen kuitenkin puolueen johdon täydellistä vaikenemista Helsingin poliisin laittomista toimista Vappupäivänä.
      Kaikki ovat olleet turpa rullalla.

      Katsonkin että Persujen johto seisoo yhtenä rintamana verenhimoisten mellakkapoliisien takana ja tukena.
      Mikä helvetin puolue tuo tuollainen on ja onko se edes kansan puolella?

    • Anonyymi

      Persupoliisit saavat ohjeensa suoraan työmieheltä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      404
      12985
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2562
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2544
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      141
      2170
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2057
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2018
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1957
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1515
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1450
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      60
      1449
    Aihe