Mitä mieltä olette voisiko 60-kymppinen nainen tienata seksillä? Vai onko liian vanha?
60 kymppinen
16
879
Vastaukset
- Anonyymi
Kuusisataavuotias kyllä todellakin aaaivan liian vanha.
- Anonyymi
Olisi kuivat paikat, ei auttaisi edes liukkari.
- Anonyymi
Ei kuuskymppinen liian vanha ole. Sängyssä taitavia
- Anonyymi
Nythän vaan ei ollutkaan kuuskymppisest kyse vaa kuusKytkymppisest eli kuusisatavuotiaasta. Opihan lukeman.
- Anonyymi
mummo seksihän on ihanaa kun vaan löytys jostakin sellaisen
Antti - Anonyymi
Kyllä seksi maistuu olen 35v vapaa terve mies haluaisin varttuneempaa naista.
- Anonyymi
Itse tunnen vm63 naisen joka ainakin saa ajatuksia mieleen. Tuossa iässä merkkaa moni asia.
oon 45v mies.laita seksitreffit palstalle ilmoitus,niin mä vastaan
Kaikki yli kolmekymppiset naiset ovat liian vanhoja, että maksaisin tai haluaisin edes ilmeiseksi.
Naisen seksikkyys = terveys ja hedelmällisyys = nuoruus.
Itse olen siis yli 50-vuotias mies.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091