Persut on Venäjän viekas salaliitto

Anonyymi

Venäjän pyrkimys päästä Suomessa valtaan ja liittää Suomi osaksi Venäjää.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin suur Suomea ne jotkut haaveili myös Saksan avulla toisen maailman sodan aikaan mutta kuinkas sitten kävikään, ilmeisesti haluatte olla Italialaisten ja Espanjalaisten huume diilereitä, eikös te sitä kannabistakin yritä lailliseksi. Kyllä taitaa olla niin että onko perussuomalaiset ainoat jotka uskaltavat vielä ajaa Suomen itsenäisyyden puolesta, häpeäisitte veteraanipäivänä. Kunnollisia ja tarkkoja perusteluja eikä mitään laskelmia ei ole julkisuuteen esitetty näistä elpymispaketeista mitä Suomi joutuu EU:hun maksamaan. EU:n mepit pelkää oman paikkansa puolesta, isot yritykset muka huutaa sen puolesta no kuinkas pienet ja keskisuuret yritykset. Kyllä Suomi voi tehdä kauppaa muuallekin mutta nyt näyttää EU olevan vain esteenä Suomen ulkomaan kaupalle

      • Anonyymi

        Tehän ne sitä pölhöoikeistoa edustatte, jotka sitä suur-Suomea halusi. Natsi-Saksan avittamana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehän ne sitä pölhöoikeistoa edustatte, jotka sitä suur-Suomea halusi. Natsi-Saksan avittamana.

        Ei me mitään oikeistoa edusteta, vaan kannatetaan Perussuomalaisia. Mikä teitä sosialistifaneja oikein riepoo, kun ette muuta osaa kuin lätkiä natsikortteja ja hässiä olkiukkoja??? Koitahan sinäkin aikuistua, iso lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me mitään oikeistoa edusteta, vaan kannatetaan Perussuomalaisia. Mikä teitä sosialistifaneja oikein riepoo, kun ette muuta osaa kuin lätkiä natsikortteja ja hässiä olkiukkoja??? Koitahan sinäkin aikuistua, iso lapsi.

        Kiemurtelua. No nytkö olette sitten vuorostanne vasureita vai?

        Ei tiedä, onko persu lintu, kala vaiko makkaranpala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiemurtelua. No nytkö olette sitten vuorostanne vasureita vai?

        Ei tiedä, onko persu lintu, kala vaiko makkaranpala.

        No mitä sinä voit tehdä asialle, muuta kuin urhiutua? Uhriutuminen ei tehoa meihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiemurtelua. No nytkö olette sitten vuorostanne vasureita vai?

        Ei tiedä, onko persu lintu, kala vaiko makkaranpala.

        Vihervassarin idioottimainen aloitus ja taattua aivotonta pelleheinässään höpötystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervassarin idioottimainen aloitus ja taattua aivotonta pelleheinässään höpötystä.

        Antipersut uskoo aivan liikaa kaikenkarvaisiin salaliitttoteorioihin


    • Anonyymi

      Meidän oma Jarno jaksaa tehdä aina samat avaukset kerta toisensa jälkeen. Noinko paljon se 21,6% vituttaa? HEHEHEHEHE

    • Anonyymi

      Venäjä vivuttautuu pikkuhiljaa suomessa valtaan persujen kautta luikertelemalla.

    • Anonyymi

      Muchanka kaikkea paskaa sitä maahan päästetäänkin vaalit on kohta 🤣

      • Anonyymi

        se oli g ja osasi puhua Suomea, mutta tapon yritys ei selkään saa puukottaa.
        Ei taida venäjä kortti purra 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      JA PYH. KAIKKEA NE KOMMUNISTISEEN LIITTOVALTIOON HALUAJAT KEKSIIKÄÄN.

      • Anonyymi

        Kommunistiseen eu-liittovaltioon siis.


    • Anonyymi

      Jos täällä juoksee puukottajia niin tulette kommari sosialistit tulevaisuudessa häviämään vaalit ja sitten katsotaan teitä tarkemmin.

    • Sinä sama lässyttäjä aina vaan jaksata laittaa näitä avauksia. Tiedät itsekin että demareista Halonen, Tuomioja, Lipponen ym. ne venäjä mieliset löytyvät . Joskus kun tämä Tiitisen lista julkaistaan niin moni ex-demari vaikuttaja löytää sieltä nimensä. Varsinaiset isänmaan ystävät...

      • Anonyymi

        "mungo"-lipi yritti harhauttaa ja syyllistää Alpo Rusia stasiksi


    • Anonyymi

      Persut on Kremlin asialla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe