Venäjän pyrkimys päästä Suomessa valtaan ja liittää Suomi osaksi Venäjää.
Persut on Venäjän viekas salaliitto
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin suur Suomea ne jotkut haaveili myös Saksan avulla toisen maailman sodan aikaan mutta kuinkas sitten kävikään, ilmeisesti haluatte olla Italialaisten ja Espanjalaisten huume diilereitä, eikös te sitä kannabistakin yritä lailliseksi. Kyllä taitaa olla niin että onko perussuomalaiset ainoat jotka uskaltavat vielä ajaa Suomen itsenäisyyden puolesta, häpeäisitte veteraanipäivänä. Kunnollisia ja tarkkoja perusteluja eikä mitään laskelmia ei ole julkisuuteen esitetty näistä elpymispaketeista mitä Suomi joutuu EU:hun maksamaan. EU:n mepit pelkää oman paikkansa puolesta, isot yritykset muka huutaa sen puolesta no kuinkas pienet ja keskisuuret yritykset. Kyllä Suomi voi tehdä kauppaa muuallekin mutta nyt näyttää EU olevan vain esteenä Suomen ulkomaan kaupalle
- Anonyymi
Tehän ne sitä pölhöoikeistoa edustatte, jotka sitä suur-Suomea halusi. Natsi-Saksan avittamana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehän ne sitä pölhöoikeistoa edustatte, jotka sitä suur-Suomea halusi. Natsi-Saksan avittamana.
Ei me mitään oikeistoa edusteta, vaan kannatetaan Perussuomalaisia. Mikä teitä sosialistifaneja oikein riepoo, kun ette muuta osaa kuin lätkiä natsikortteja ja hässiä olkiukkoja??? Koitahan sinäkin aikuistua, iso lapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me mitään oikeistoa edusteta, vaan kannatetaan Perussuomalaisia. Mikä teitä sosialistifaneja oikein riepoo, kun ette muuta osaa kuin lätkiä natsikortteja ja hässiä olkiukkoja??? Koitahan sinäkin aikuistua, iso lapsi.
Kiemurtelua. No nytkö olette sitten vuorostanne vasureita vai?
Ei tiedä, onko persu lintu, kala vaiko makkaranpala. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiemurtelua. No nytkö olette sitten vuorostanne vasureita vai?
Ei tiedä, onko persu lintu, kala vaiko makkaranpala.No mitä sinä voit tehdä asialle, muuta kuin urhiutua? Uhriutuminen ei tehoa meihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiemurtelua. No nytkö olette sitten vuorostanne vasureita vai?
Ei tiedä, onko persu lintu, kala vaiko makkaranpala.Vihervassarin idioottimainen aloitus ja taattua aivotonta pelleheinässään höpötystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervassarin idioottimainen aloitus ja taattua aivotonta pelleheinässään höpötystä.
Antipersut uskoo aivan liikaa kaikenkarvaisiin salaliitttoteorioihin
- Anonyymi
Meidän oma Jarno jaksaa tehdä aina samat avaukset kerta toisensa jälkeen. Noinko paljon se 21,6% vituttaa? HEHEHEHEHE
- Anonyymi
Venäjä vivuttautuu pikkuhiljaa suomessa valtaan persujen kautta luikertelemalla.
- Anonyymi
Muchanka kaikkea paskaa sitä maahan päästetäänkin vaalit on kohta 🤣
- Anonyymi
se oli g ja osasi puhua Suomea, mutta tapon yritys ei selkään saa puukottaa.
Ei taida venäjä kortti purra 🤣🤣🤣
- Anonyymi
JA PYH. KAIKKEA NE KOMMUNISTISEEN LIITTOVALTIOON HALUAJAT KEKSIIKÄÄN.
- Anonyymi
Kommunistiseen eu-liittovaltioon siis.
- Anonyymi
Jos täällä juoksee puukottajia niin tulette kommari sosialistit tulevaisuudessa häviämään vaalit ja sitten katsotaan teitä tarkemmin.
Sinä sama lässyttäjä aina vaan jaksata laittaa näitä avauksia. Tiedät itsekin että demareista Halonen, Tuomioja, Lipponen ym. ne venäjä mieliset löytyvät . Joskus kun tämä Tiitisen lista julkaistaan niin moni ex-demari vaikuttaja löytää sieltä nimensä. Varsinaiset isänmaan ystävät...
- Anonyymi
"mungo"-lipi yritti harhauttaa ja syyllistää Alpo Rusia stasiksi
- Anonyymi
Persut on Kremlin asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522