Tällainen olisi ollut Newtonin aikoihin täysin ennen kuulumatonta, Eikä edes Herschel olisi saanut tällaista aikaan, minkä tilanteen virallisesti ateistisen valtion, jossa kirkot on erotettu valtiosta ja uskontoihin kuulumista ei katsota hyvällä, ateistiset tiedemiehet ovat nyt saaneet aikaiseksi. Pahimmassa tapauksessa ihmisten omaisuus voi tuhoutua tai ihmisiä voi olla vaarassa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6384b72f-84a0-48c3-86aa-9e650267a62a
Eikö mikään riitä ateisteille? Eikö olisi parempi olla työntämättä nenäänsä joka paikkaan ihan vain uteliaisuuttaan, jos seuraukset ovat tuollaiset?
Kristityt rukoilevat ateisteille lisää viisautta ja kykyä ottaa toiset ihmiset huomioon.
Maallistumisen myötä tiede on muuttunut vaaralliseksi!
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tuota tapahtumaa sitten juhlitaan hummaltumalla, tietenkin!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/870f52a7-8dc3-4f29-9c79-227a4c2fe3fd
Terveellisempää olisi vaikuttua Herran Sanasta kuin juomista!- Anonyymi
Suosin avaajana enemmän juomista.
Vaikka keuhkoemboola vaivaa ja otan viiniä ja lääkkeitä VAAN KOHTUUDEELLA en makoile enää sängyllä yleensä herään kello 11. 3 vuotta olin huonompana
t. avaaja - Anonyymi
"hummaltumalla" pnlp
onkos tuo kuvaamasi juhla Lestojen hevosseksi Suviseurat? Naidana kaikkia ja kaikkea mikä liikkuu?
- Anonyymi
Ottaen huomioon että natsit olivat kristittyjä, olisi melko omituista väittää vastaavaa.
t. avaaja - Anonyymi
Jos aloittaisit itsestä ja lopettaisit internetin käytön.
Veikkaan sinun olevan g4g taas joka oksentelee palstalle täydellisiä idiottimaisuuksia.
Miten te hihhulit kehtaatte edes? Harmittaako näin paljon, ettette ole saanut mitään merkkiä jumalista, vaikka kuinka uskoisitte siihen?
Saat todennäköisemmin linnunkakkaa suoraan silmiin vaakatasossa kuin avaruusromua niskaan.
Sinun avaus on puhdasta fundamentalistista fantasiaa.- Anonyymi
En käytä 4G verkkoa, materialismi on Saatansta? Miksi atistit mainostavat tiwteenin perkelettä 4G, 5G P2P!
Ainoa mitä käytän on keuhkoembolia lääkettä ja viiniä vain kohtuudella
toivoen Avaaja
Merkillistä kun uskonnoista on tullut kauppatavaraa.
Epidemian aikana sitä ei ole kotimyyntinä harjoitettu, mutta annas olla kun rajoitukset päättyvät niin ovikello soi ja pari lajitoveria ovat siellä ja puhe alkaa "saanko tulla puhumaan Jeesuksesta tai Jumalasta"
Kaupparatsut ovat yleensä jehovia tai mormooneja..
Ei kertaakaan ole tullut ovelle hemmoa, joka sanoo olen vapaa-ajattelija ja saanko tulla kertomaan, ettei jumalia ole olemassa.- Anonyymi
eihän niillä ole mitään sanomaakaan, joten miksi kiertää tyhjää puhumassa
- Anonyymi
Se on alumiinia ei Volframia.
- Anonyymi
Oishan se hienoa kun yksikin kirkko saataisiin kristittyjen toimesta lentämään avaruuteen ja etsimään uusia resursseja ihmisten käyttöön. Eivät vaan ole vielä onnistuneet.
- Anonyymi
Ajatella jos ydinpommia pidettäisiin Jumalan rangaistuksena ja Jumalasta seuraava saisi käyttää sitä Jumalalta saamiensa ohjein mukaisesti. Huhhuh sitä pauketta ja laskeumaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029