Maailman eniten kansalaisiaan rokottaneessa maassa 1/3 uusista koronatartunnoista rokotetuilta

Anonyymi

...jotka on saaneet vielä 2.annoksen. Sillä lailla.

Maa on niinkin kaukainen kuin Seychellit ja niillä joku kiinalainen outo rokote, mutta silti...
Ei rokotus tarkoita, että saa elää kuin pellossa sen jälkeen.
Mutta samalla taas tämä on hyvä muistutus rokottamis-vouhotusta vastaan.

Seychellit johtaa maailman rokotetilastoja, nyt tartunnat nousevat
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7f9cbc9b-8106-4a29-a523-e44431f1375a
Kolmasosa aktiivisista tartunnoista on rokotetuilla.

Sitähän sanottiin että koronarokotteet suojaavat vakavilta oireilta, eivät itse sars-cov-2 virustartunnalta tai sen levittämiseltä.

25

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koronarokotepassi ja vapaa ryhmäytyminen, liikkuminen ja matkailu - tuhoisa yhdistelmä.

      • Anonyymi

        Tuo uutinen kertoo, että haaveet paluusta "normaaliin" ovat vouhotusta. Emme vain vielä ole oppineet elämään uutta koronatodellisuutta. Rokotukset helpottavat, eivät pelasta.


      • Anonyymi

        Matkailu on tänä vuonna sulaa hulluutta!


      • Anonyymi

        Turismi tuhoaa koko ihmiskunnan. Vain metsä pelastaa jotkut.


    • Anonyymi

      Niin sanottu"rokote" ei ole rokote ollenkaan vaan lääke, joka vain lieventää oireita. Saman asian hoitaisi D-vitamiini ja sinkki.

      • Anonyymi

        Niin ja varmaan myös kalkkitabletti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja varmaan myös kalkkitabletti.

        D-vitamiini, sinkki, aspiriini, remdesiviiri. HUSin ylilääkäri kertoo, kuinka nämä Trumpin saamat lääkkeet voivat auttaa koronan hoidossa.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006659289.html


      • Anonyymi

        D-vitamiini ja sinkki ovat erinomaisia apuja, mutta eivät korvaa rokotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja varmaan myös kalkkitabletti.

        Aivan yhtä tehokas, koska korona on huijaus.


    • Anonyymi

      Ei aittanut rokote!

      • Anonyymi

        Auttoihan. Etkö lukenut juttua?


    • Anonyymi

      Jo otsikossa on paha virhe. Ei ole 1/3 rokotetuilta vaan rokotetulla.

      Kiinassa ja Venäjällä on usein ongelmia rokotteiden tasalaatuisuuden kanssa, eivätkä parhaatkaan koronarokotteet anna 100% suojaa.

      Hyvä rokotekattavuus antaa suojaa virustartuntaa ja viruksen leviämistä vastaan.

      • Anonyymi

        67% koronarokote vähentää virusmäärää elimistössä ja hengityspäästöissä. 33% viruskuormasta edelleen elimistössä ja tartuttaa. 33% Brirannian, Etelä-Afrikan, Brasilian, Intian tarttuvampaa varianttia vastaa noin 100% alkuperäistä villiviruskantaa. Muistaako joku viime kevään Wuhanin, Italian, Tirolin, New Yorkin villiviruskannan epidemiatilanteen?


      • Anonyymi

        Joo, Brasilia on hiljattain kieltänyt venäläisen Sputnikin maahantuonnin ja käytön koska rokote-eristä löytyi elävää flunssavirusta. Mm. riski riskiryhmille ym. Herättää epäilyjä ainakin rokotteen tuotantoprosessin tasalaatuisuudesta kun aine ei ole sitä mitä on tilattu ja millä kliiniset testit kerrotaan tehdyn. Slovakiakaan ole ollut tyytyväinen siihen että saadut Sputnik-rokotteet eivät koostumukseltaan vastanneet sitä mitä oli ilmoitettu käytetyn kliinisissä kokeissa.

        https://www.cbsnews.com/news/sputnik-v-vaccine-covid-brazil-russian-vaccine-ban-efficacy-recombination/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        67% koronarokote vähentää virusmäärää elimistössä ja hengityspäästöissä. 33% viruskuormasta edelleen elimistössä ja tartuttaa. 33% Brirannian, Etelä-Afrikan, Brasilian, Intian tarttuvampaa varianttia vastaa noin 100% alkuperäistä villiviruskantaa. Muistaako joku viime kevään Wuhanin, Italian, Tirolin, New Yorkin villiviruskannan epidemiatilanteen?

        Otin v 2018 kausirokotteen ja sen keukokuumerokotteen. 2019 sairastuin kummalliseen tautiin joka johti lopuksi 3 kuukauden päästä 4 putken ohitusleikkaukseen. Että sellaista on todellisuus näistä rokotuksista.Kukaan ei viis veisannut taudistani.Ei tutkitty lainkaan. Epäilen että syy on saasteinen ulkoilma jota ei pysty hengittämään. Pari tehdasta on syypäitä ja niitä kylän päättäjät syojelevat kuin mammuttia.Kyllä koronassa on sama juttu. Elimistöä ei pidä tuhota tahallaan ilmansaasteilla. Tottakai tautikin tulee pahemmaksi saastuneillaalueilla.Kaipa korona syntyikin Kiinassa saasteista eikä mistään lepakosta joka oli vain uhri kaikelle Kiinahömpälle.


    • Anonyymi

      https://www.bbc.com/news/world-asia-china-56713663

      Kiinan rokotteesta tiedetään että se suojaa perin heikosti. Brasilialaisten testissä Sinovac suojasi 50.4% tehokkaasti eli torjui vain puolet tartunnoista. Jos kaikki olisivat tuollaisella rokotettuja ja taudin R0 ylittää arvon 2.0 niin epidemia leviää ja kasvaa.

    • Anonyymi

      En oo rokotettu , eilen vielä töissä , mutta Suomeen en voi matkustaa ,mieletön maailma !

      Gubbe 72

      • Anonyymi

        Luuletko vielä että Suomi on joku turvapaikka koko maailman väestölle?


    • Anonyymi

      Kannattaa rokottaa kiinalaisella rokotteella?

    • Anonyymi

      Oma immuniteetti katoaa näillä myrkkyinjektioilla. Kun katsoo listaa, ei voi olla kuin suu auki, kuka menee ottamaan tätä sisäänsä? Kukaan ei varmasti söisi eikä joisi, mutta aivopesulla joku jopa antaa piikittää itseensä. Kertokoon joku järkisyy tähän, ei taida todella tulla.

      Sisältöä kun moni ei kehtaa kysyä vaikka oma terveys on kyseessä, niin tässä Ruotsista lääkärin sanomana ja muistiin kirjoitettuna:

      -kahta fetanoksietanolia (jäätymisen estoaine)
      -alumiini (neurotoksiini)
      -fetal bovine serum
      -formaldehydi (balsamointiaine)
      -gelatin (eläimistä)
      -humalt albumin (ihmisten verestä)
      -mononatrium
      -glutamaatti (liittyy diabeteksen pariin)
      -MRC5 soluja (abortoiduista lapsista)
      -niomesin (antibioottinen aine)
      -polymyksin (antibioottinen aine)
      -polysorbat 80
      -kaliumkloridi (annetaan kuolemaan tuomituille kolmantena, pysäyttää sydämen)
      -kaliumfosfaatti
      -natriumsitraatti
      -natriumboraatti
      -natriumfosfaatti
      -streptomysiini (antibioottinen aine)
      -Hiivaproteiini (sieni)
      -urea (virtsa)
      RNA (= ns. geneettiset sakset")

    • Anonyymi

      Olisi suoranainen ihme jos nämä myrkyt eivät aiheuttaisi kuolemia ja vammoja.
      Kukaan ei söisi varmaan ruokaakaan jos jotain näistä olisi mukana:

      Sisältöä kun moni ei kehtaa kysyä vaikka oma terveys on kyseessä, niin tässä Ruotsista lääkärin sanomana ja muistiin kirjoitettuna:

      -kahta fetanoksietanolia (jäätymisen estoaine)
      -alumiini (neurotoksiini)
      -fetal bovine serum
      -formaldehydi (balsamointiaine)
      -gelatin (eläimistä)
      -humalt albumin (ihmisten verestä)
      -mononatrium
      -glutamaatti (liittyy diabeteksen pariin)
      -MRC5 soluja (abortoiduista lapsista)
      -niomesin (antibioottinen aine)
      -polymyksin (antibioottinen aine)
      -polysorbat 80
      -kaliumkloridi (annetaan kuolemaan tuomituille kolmantena, pysäyttää sydämen)
      -kaliumfosfaatti
      -natriumsitraatti
      -natriumboraatti
      -natriumfosfaatti
      -streptomysiini (antibioottinen aine)
      -Hiivaproteiini (sieni)
      -urea (virtsa)
      RNA (= ns. geneettiset sakset")

      • Anonyymi

        Epäisänmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja sen keksittyihin väitöksiin kannattaa suhtautua kuten pienten lapsien väitteisiin. Ymmärtäväisellä Hymyllä. 🙂


    • Heh koronarokote ja rikkinäinen kortsu, kummastakaan ei mitään hyötyä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe