Aurora, tarkoittaa

Anonyymi

Aamuruskoa.

Miten tyttärelläsi menee ja entä sinulla?

Minua hieman harmittaa, koska en ehkä ollut sinulle kovin mukava mitä viimeksi on kirjoiteltu.

LS

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa... Niin en minäkään mikään kukkanen ole itsekään. Hän ei enää ole psykoosissa eikä aineissa. Musiikkia soittaa tossa vieressä. Kaikki on hyvin.

• Anonyymi

Se on mukava kuulla, että tämänhetkinen tilanne on ainakin ok. Toivottavasti se on samalla jotain pysyvää.

Innostuin paistamaan lettuja. Toivottavasti eivät pala pohjaan, kun samalla kirjoitan. 🙂

LS

• Anonyymi kirjoitti:

Se on mukava kuulla, että tämänhetkinen tilanne on ainakin ok. Toivottavasti se on samalla jotain pysyvää.

Innostuin paistamaan lettuja. Toivottavasti eivät pala pohjaan, kun samalla kirjoitan. 🙂

LS

Mulla tuli ylimääräinen kilo kun söin pullaa, ja latkin mehua. Se täytyy se kilo jotenkin käsitellä, harmillista... Mutta kaipasin lepotaukoa... Ostin tytölle ja mulle kahvin kanssa... Muka vaaratonta..

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Mulla tuli ylimääräinen kilo kun söin pullaa, ja latkin mehua. Se täytyy se kilo jotenkin käsitellä, harmillista... Mutta kaipasin lepotaukoa... Ostin tytölle ja mulle kahvin kanssa... Muka vaaratonta..

No ei se siitä pullasta, kokonaiskalorit suhteessa kulutukseen...on ratkaisevampaa.

Sulla on hieman sillä tavoin laihdutusta edistämätön tapa laihduttaa tai se näyttää siltä...tännepäin...voin olla väärässä ..mutta olen sitä mieltä, että elämäntavat kokonaisuutenaan on tärkeämmät kuin se että sorrut pullaan ja mehuun joskus. No älä usko lihavaa ihmistä 😉

LS

• Anonyymi

Saat kirjoittaa minulle painonpudotuksesta...mutta ei se ole minulle nykyään mikään lempiaihe.

Joskus...tulee vaivautunut olo kun normaalipainoiset ja hieman siitä yli...olevat ihmiset, keskenään keskustelevat paljonko painavat ja paljonko joskus painoivat, mitä tullut lisää...ja siinä kuuntelet, eikä voi sanoa mitään...se on sellaisten normipainoisten ja laihojenkin naisten oma juttunsa...joskus tullut joku hyvänpäiväntuttu kaupassa ja eiköhän ole sattunut tulemaan kommentoimaan siihen kun olen pullahyllyllä, että hän ei enää pullahyllyllä käykään...no kiva sulle, miksihän siitä minulle kerroit? 🙂 olikohan sillä jokin tarkoitus...hmmm...En ole ihan tyhmä vaikka pitäisivät sellaisena. 😉 Varmaan lihava on monelle sama kuin idiootti.

LS

• Anonyymi

Mutta ymmärrän sinua, jos se on aihe joka on sinulle itsellesi tärkeä...mutta aika vasta koin olevani eräässä tilanteessa ulkopuolinen, koska toistuvasti laihat ihmiset keskustelivat painosta ja siitä, kuinka heidän pitää pudottaa painoa jne...se ei jäänyt edes yhteen kertaan ja jotenkin ymmärtää ettei kuulu joukkoon ..

LS

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta ymmärrän sinua, jos se on aihe joka on sinulle itsellesi tärkeä...mutta aika vasta koin olevani eräässä tilanteessa ulkopuolinen, koska toistuvasti laihat ihmiset keskustelivat painosta ja siitä, kuinka heidän pitää pudottaa painoa jne...se ei jäänyt edes yhteen kertaan ja jotenkin ymmärtää ettei kuulu joukkoon ..

LS

Kesti vastata kun oli kyytikeikka. 74kg on parempi kuin 75kg.
        Mä inhoan ihmisiä, jotka kehui vartaloani silloin kun se oli valheellista.
        Ne sääli mua Teemun takia ja halusi enemmän mun kanssa.
        Tytöllä puheripuli. Hän kuulemma haluaa jo kotia nukkumaan.

• Anonyymi

Kesti vastata kun oli kyytikeikka. 74kg on parempi kuin 75kg.
        Mä inhoan ihmisiä, jotka kehui vartaloani silloin kun se oli valheellista.
        Ne sääli mua Teemun takia ja halusi enemmän mun kanssa.
        Tytöllä puheripuli. Hän kuulemma haluaa jo kotia nukkumaan.

Onko parempi 😅 et tainnut olla tosissaan.

LS

• Anonyymi kirjoitti:

Onko parempi 😅 et tainnut olla tosissaan.

LS

No nyt on näin. Ahmimiskohtaus. Sokeri ja rasva. Yäk. Ei saisi koska kolesteroliarvot. Lopullinen tavoite on 64kg.

• Anonyymi

No nyt on näin. Ahmimiskohtaus. Sokeri ja rasva. Yäk. Ei saisi koska kolesteroliarvot. Lopullinen tavoite on 64kg.

Voi sinua... olet "parantumaton"...

Mutta yksi asia sun pitää tietää... kannattaa valita toinen aihe jos haluaa kiusata...nykyvuosina se ei enää ole sattunut liiemmin...naljailut. 😉 mutta toki sen huomaan, jos joku on pissipää...ja luulee painon olevan elämässä jokin merkittävä onnentuoja jonka kautta olisi kiva kiusata, niin ei onnistu mua kohtaan..

mutta onnea projektille, toivon sun onnistuvan siinä.

LS

• Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua... olet "parantumaton"...

Mutta yksi asia sun pitää tietää... kannattaa valita toinen aihe jos haluaa kiusata...nykyvuosina se ei enää ole sattunut liiemmin...naljailut. 😉 mutta toki sen huomaan, jos joku on pissipää...ja luulee painon olevan elämässä jokin merkittävä onnentuoja jonka kautta olisi kiva kiusata, niin ei onnistu mua kohtaan..

mutta onnea projektille, toivon sun onnistuvan siinä.

LS

Ei tämä ole naljailua! Olen itsekin vielä yli 10kg ylipainoinen ja ysikympissä kävin.
        Kaksi kertaa.
        Mulla yks homo kysyi monesti että miksi olet antanut itsesi pursuta noin. Eikä takas voinu antaa, alentua samalle tasolle... Mutta kiitoksia.

• Anonyymi

Ei tämä ole naljailua! Olen itsekin vielä yli 10kg ylipainoinen ja ysikympissä kävin.
        Kaksi kertaa.
        Mulla yks homo kysyi monesti että miksi olet antanut itsesi pursuta noin. Eikä takas voinu antaa, alentua samalle tasolle... Mutta kiitoksia.

Tämän päivän ohjelmatarjontakin televisiossa kertoo kulttuurista, jossa ihannoidaan jotain unelma vartaloita tai jopa kehon ja kasvon muokkausta ja kait ihmisten ihanteet ovat aina vaikuttaneet vallitsevaan ajattelutapaan...kyllähän ihminen niin toimii...mutta en ymmärrä miksi ihminen pettää itseään sillä, että elämisen merkityksessä olisi ulkonäöllä merkitystä..kyllä minultakin pois saisi lähteä kiloja, ei se siitä ole kiinni..mutta ehkä ajattelen terveyttä siinä silloin...tosin ei kivan kuuloista ole laihojen viisastelu siitä että ovat mainitsemassa terveydestä, että se voi vaikuttaa esim niveljuttuihin ja polvenkunnon asioihin...se on korkeintaan viusastelua silloin kun läski tietää sen sanomattakin... Eihän läski ole sen vuoksi läski, ettei ymmärtäisi realiteetteja, mitä lihavuudesta mahdollisesti seuraa 🙂

Mutta hyvä, ettet naljaillut. 🙂 Asia ok. Kunhan pidin palopuheita.

LS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän päivän ohjelmatarjontakin televisiossa kertoo kulttuurista, jossa ihannoidaan jotain unelma vartaloita tai jopa kehon ja kasvon muokkausta ja kait ihmisten ihanteet ovat aina vaikuttaneet vallitsevaan ajattelutapaan...kyllähän ihminen niin toimii...mutta en ymmärrä miksi ihminen pettää itseään sillä, että elämisen merkityksessä olisi ulkonäöllä merkitystä..kyllä minultakin pois saisi lähteä kiloja, ei se siitä ole kiinni..mutta ehkä ajattelen terveyttä siinä silloin...tosin ei kivan kuuloista ole laihojen viisastelu siitä että ovat mainitsemassa terveydestä, että se voi vaikuttaa esim niveljuttuihin ja polvenkunnon asioihin...se on korkeintaan viusastelua silloin kun läski tietää sen sanomattakin... Eihän läski ole sen vuoksi läski, ettei ymmärtäisi realiteetteja, mitä lihavuudesta mahdollisesti seuraa 🙂

LS

Miksi pitää ylipainoisten lähteä valtavaan puolustukseen.Minusta on hyvä huolehtia ulkonäöstään,tietysti on sairauksia,jotka lihottavat,olen seurannut tv:stä hengenvaarallisesti lihavat,ihan hirveetä se syöminen ja ylpeys.Lääkäri,joka heitä hoitaa on uskomattoman pitkäpinnainen,suora,mutta samalla rakastava.

• Anonyymi kirjoitti:

LS

Nivelvaivat ym. Mitä mainitsit on tuttua myös. Mutta kyllä se oma olemus jonka muut näkevät tuo onnellisuutta. Kivempi käydä vaatekaupassa ja hoitaa itseään muutenkin kun voi olla tyytyväinen itseensä ja kroppaansa.
        Mutta piti kirjoittaa että ylipaino on tulehdustila kropassa ja voi puhjeta jopa syöpä. Rasva sisäelinten ympärillä, diabetes uhka, sydän ja verisuonitautien uhka jne. Siksi mä laihdutan, en vain pikku nivelvaivojen ja ulkonäön suhteen. Kaunis voi olla vaikka olisi lihavakin.

• Anonyymi

Aurora borealis tarkoittaa revontulia. 🦢

sophiie

• Anonyymi

Enää st puuttuu näköjään tästäkin ketjusta.

Tiesitkö, että kointähti merkkaa Jeesusta, mutta myös jotain langennutta olentoa. Ilmestyskirjassa kehoitetaan odottamaan, että kointähti syttyy Jeesukseen uskovan sydämessä. Mutta odotas jos sanoo siitä uskovalle, tulee tukkapöllyä.

LS

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      91
      4515
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      62
      3452
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      116
      2679
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2575
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2484
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2085
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2027
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1783
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1638
    Aihe