Yksin.Miksi?

Vastausta etsitään.Luin monta huokausta.
Miksi emme voisi ottaaa toisiimme yhteyttä sähköpostitse ? Jokaisella on oma taakka kannettavanaan,ajatukset,pelot,sairaus, ym ja juuri noista, tai jostain muusta aiheesta syntynyt yksinäisyys.Olemattomuuden tunne,tylsyys,ikävyys jne.
Oma luonnekin voi olla arka ottamaan yhteyksiä uusiin ystävyyssuhteisiin.
Ei tarvitse olla samalta paikkakunnalta,mutta jokin yhteinen nimittäjä on hyvä olla olemassa.
Mikä yksinäisyyden lisäksi sinulla on, jokin samankaltainen kuin jollakin meistä.?
Onko iällä merkitystä?
Uskolla?
Politiikalla?
Harrastuksilla tai ilman niitä?
Musiikilla?Vaiko ylitse kaikkien rajojen....?
Kiinnostaako yhteyssähköposti ainakin aluksi? Voimme olla vaikkapa *Anonyymit yhdessä* tai jokin muu?
Laitan sp.n jos joku kiinnostuu uskaltautumaan. ??

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta iällä,uskolla,poliittisella vakaumuksella tms. ei pitäisi olla väliä mutta yhteinen kieli on kyllä ehdoton vaatimus.

    • Aivan,toki.Ilman muuta ajattelin,en edes huomannut kirjoittaa,yhteinen kieli on tärkeä. :)
      Taitaa olla aika vaikeaa kommunikoida jos ei mitään yhteistä kieltä ei löydy.
      Siis samaa mieltä kuin ko.Anonyymi.

      • Anonyymi

        Itse olen onnistunut kommunikoimaan ilman yhteistä kieltä. Tosin onnistuu, kun on eri sukupuolta, ja on kiinnostusta toista kohtaan. Itse olen kielitaidoton, mutta kaksi entistä partneriani on oppinut kauttani käytännön suomenkielen. Hieman savolaisella aksentilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen onnistunut kommunikoimaan ilman yhteistä kieltä. Tosin onnistuu, kun on eri sukupuolta, ja on kiinnostusta toista kohtaan. Itse olen kielitaidoton, mutta kaksi entistä partneriani on oppinut kauttani käytännön suomenkielen. Hieman savolaisella aksentilla.

        :D Yhden mun kaverin isä on venäläinen ja äiti virosta no tämä kaveri muutti suomeen rakkauden perässä ja opetteli suomen kielen sitten vahvalla karjalan murteella kultansa avustuksella ja liiton loputtua löyty aikoinaan uus kulta thaimaasta jolle kyseinen kaveri opettaa suomea venäläis-virolais-karjala sotkulla jännityksellä odotetaan milloin kielikoe menee läpi että sais suomen kansalaisuuden.


    • Anonyymi

      Elämässä ei tarvitse seuraa, vaan tekemistä. Toisinaan tosin käy niin, että tekemisen kautta törmää seuraankin. Opettele jokin uusi taito ja syvenny siihen.

      • Anonyymi

        Kyllä sitä seuraaki kaipaa aikoinani pelkäsin ihan kuollakseni ihmisiä mutta seuran kaipuu oli kovi no hammasta purren ihmisten seuraan no ei onnistunut kovin hyvin saatoin pyörtyä bussipysäkilleki kun ahdisti ja pelotti...
        Sitten hiukan karaistuttuani sain seurassakin huomata olevani yksin johtuen erikoisista mielenkiinnon kohteistani ja aikani yritettyäni ja saatuani aika monesti henkisesti selkään olen luovuttanut lähes täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä seuraaki kaipaa aikoinani pelkäsin ihan kuollakseni ihmisiä mutta seuran kaipuu oli kovi no hammasta purren ihmisten seuraan no ei onnistunut kovin hyvin saatoin pyörtyä bussipysäkilleki kun ahdisti ja pelotti...
        Sitten hiukan karaistuttuani sain seurassakin huomata olevani yksin johtuen erikoisista mielenkiinnon kohteistani ja aikani yritettyäni ja saatuani aika monesti henkisesti selkään olen luovuttanut lähes täysin.

        Ja tekemistä kyllä minulla on vaikkakin ei ihmeempiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä seuraaki kaipaa aikoinani pelkäsin ihan kuollakseni ihmisiä mutta seuran kaipuu oli kovi no hammasta purren ihmisten seuraan no ei onnistunut kovin hyvin saatoin pyörtyä bussipysäkilleki kun ahdisti ja pelotti...
        Sitten hiukan karaistuttuani sain seurassakin huomata olevani yksin johtuen erikoisista mielenkiinnon kohteistani ja aikani yritettyäni ja saatuani aika monesti henkisesti selkään olen luovuttanut lähes täysin.

        "johtuen erikoisista mielenkiinnon kohteistani"

        Pakko kysyä mielenkiinnosta, että mitä nämä erikoiset mielenkiinnon kohteet sitten ovat?


    • Samasta kielestä,siis jokaisen osaamasta kielestä, oli kysymys tuossa *yhteisen yksin olevien ihmisten ryhmästä *perustamisen mahdollisesta ryhmästä netissä,esim.sähköpostilla tms.
      Siksi siis yhteinen kieli olisi paras mahdollinen.Toki tulee toimeen kun on näköyhteydellä,elein ja muutamin sanoin , livenä jotenkin ymmärtää,mutta itse ajattelin kirjoittamista yhteisellä foorumilla . ?
      Sosiaalinen pelko myös kohdata ihmisiä ,on monelle ihmiselle todellista,sen tietää todennäköisesti vain se,joka on sitä kokenut.
      Ihmisjoukossa tai vieraiden kanssa voi iskeä myös paniikki.

    • Anonyymi

      Paras idea olisi perustaa Discord kanava. Mutta voin vastata sähköpostiin.

    • Anonyymi

      yksinäisiä ollaan täälläkin.

    • Näin se menee. Ihmiset ovat arkoja tutustumaan.

      Minulla vakkarin paikka auki fwb- suhteeseen.
      " Koodini" sallii tutustua ainoastaan neitseellisiin naisiin, joten tulkaapa ihmeessä jutulle, mikäli palstalta löytyy ja toiveet kohtaa.
      Katsotaanpa sitten mitä keksitään. Toivottavasti pääsisi elokuviinkin vielä jonain päivänä..Sitä kaipaisi. Ja musa keikoille.. Näitä kaipaa jo ihan tosissaan elämää rikastuttamaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe