Yksin.Miksi?

Vastausta etsitään.Luin monta huokausta.
Miksi emme voisi ottaaa toisiimme yhteyttä sähköpostitse ? Jokaisella on oma taakka kannettavanaan,ajatukset,pelot,sairaus, ym ja juuri noista, tai jostain muusta aiheesta syntynyt yksinäisyys.Olemattomuuden tunne,tylsyys,ikävyys jne.
Oma luonnekin voi olla arka ottamaan yhteyksiä uusiin ystävyyssuhteisiin.
Ei tarvitse olla samalta paikkakunnalta,mutta jokin yhteinen nimittäjä on hyvä olla olemassa.
Mikä yksinäisyyden lisäksi sinulla on, jokin samankaltainen kuin jollakin meistä.?
Onko iällä merkitystä?
Uskolla?
Politiikalla?
Harrastuksilla tai ilman niitä?
Musiikilla?Vaiko ylitse kaikkien rajojen....?
Kiinnostaako yhteyssähköposti ainakin aluksi? Voimme olla vaikkapa *Anonyymit yhdessä* tai jokin muu?
Laitan sp.n jos joku kiinnostuu uskaltautumaan. ??

12

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta iällä,uskolla,poliittisella vakaumuksella tms. ei pitäisi olla väliä mutta yhteinen kieli on kyllä ehdoton vaatimus.

    • Aivan,toki.Ilman muuta ajattelin,en edes huomannut kirjoittaa,yhteinen kieli on tärkeä. :)
      Taitaa olla aika vaikeaa kommunikoida jos ei mitään yhteistä kieltä ei löydy.
      Siis samaa mieltä kuin ko.Anonyymi.

      • Anonyymi

        Itse olen onnistunut kommunikoimaan ilman yhteistä kieltä. Tosin onnistuu, kun on eri sukupuolta, ja on kiinnostusta toista kohtaan. Itse olen kielitaidoton, mutta kaksi entistä partneriani on oppinut kauttani käytännön suomenkielen. Hieman savolaisella aksentilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen onnistunut kommunikoimaan ilman yhteistä kieltä. Tosin onnistuu, kun on eri sukupuolta, ja on kiinnostusta toista kohtaan. Itse olen kielitaidoton, mutta kaksi entistä partneriani on oppinut kauttani käytännön suomenkielen. Hieman savolaisella aksentilla.

        :D Yhden mun kaverin isä on venäläinen ja äiti virosta no tämä kaveri muutti suomeen rakkauden perässä ja opetteli suomen kielen sitten vahvalla karjalan murteella kultansa avustuksella ja liiton loputtua löyty aikoinaan uus kulta thaimaasta jolle kyseinen kaveri opettaa suomea venäläis-virolais-karjala sotkulla jännityksellä odotetaan milloin kielikoe menee läpi että sais suomen kansalaisuuden.


    • Anonyymi

      Elämässä ei tarvitse seuraa, vaan tekemistä. Toisinaan tosin käy niin, että tekemisen kautta törmää seuraankin. Opettele jokin uusi taito ja syvenny siihen.

      • Anonyymi

        Kyllä sitä seuraaki kaipaa aikoinani pelkäsin ihan kuollakseni ihmisiä mutta seuran kaipuu oli kovi no hammasta purren ihmisten seuraan no ei onnistunut kovin hyvin saatoin pyörtyä bussipysäkilleki kun ahdisti ja pelotti...
        Sitten hiukan karaistuttuani sain seurassakin huomata olevani yksin johtuen erikoisista mielenkiinnon kohteistani ja aikani yritettyäni ja saatuani aika monesti henkisesti selkään olen luovuttanut lähes täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä seuraaki kaipaa aikoinani pelkäsin ihan kuollakseni ihmisiä mutta seuran kaipuu oli kovi no hammasta purren ihmisten seuraan no ei onnistunut kovin hyvin saatoin pyörtyä bussipysäkilleki kun ahdisti ja pelotti...
        Sitten hiukan karaistuttuani sain seurassakin huomata olevani yksin johtuen erikoisista mielenkiinnon kohteistani ja aikani yritettyäni ja saatuani aika monesti henkisesti selkään olen luovuttanut lähes täysin.

        Ja tekemistä kyllä minulla on vaikkakin ei ihmeempiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä seuraaki kaipaa aikoinani pelkäsin ihan kuollakseni ihmisiä mutta seuran kaipuu oli kovi no hammasta purren ihmisten seuraan no ei onnistunut kovin hyvin saatoin pyörtyä bussipysäkilleki kun ahdisti ja pelotti...
        Sitten hiukan karaistuttuani sain seurassakin huomata olevani yksin johtuen erikoisista mielenkiinnon kohteistani ja aikani yritettyäni ja saatuani aika monesti henkisesti selkään olen luovuttanut lähes täysin.

        "johtuen erikoisista mielenkiinnon kohteistani"

        Pakko kysyä mielenkiinnosta, että mitä nämä erikoiset mielenkiinnon kohteet sitten ovat?


    • Samasta kielestä,siis jokaisen osaamasta kielestä, oli kysymys tuossa *yhteisen yksin olevien ihmisten ryhmästä *perustamisen mahdollisesta ryhmästä netissä,esim.sähköpostilla tms.
      Siksi siis yhteinen kieli olisi paras mahdollinen.Toki tulee toimeen kun on näköyhteydellä,elein ja muutamin sanoin , livenä jotenkin ymmärtää,mutta itse ajattelin kirjoittamista yhteisellä foorumilla . ?
      Sosiaalinen pelko myös kohdata ihmisiä ,on monelle ihmiselle todellista,sen tietää todennäköisesti vain se,joka on sitä kokenut.
      Ihmisjoukossa tai vieraiden kanssa voi iskeä myös paniikki.

    • Anonyymi

      Paras idea olisi perustaa Discord kanava. Mutta voin vastata sähköpostiin.

    • Anonyymi

      yksinäisiä ollaan täälläkin.

    • Näin se menee. Ihmiset ovat arkoja tutustumaan.

      Minulla vakkarin paikka auki fwb- suhteeseen.
      " Koodini" sallii tutustua ainoastaan neitseellisiin naisiin, joten tulkaapa ihmeessä jutulle, mikäli palstalta löytyy ja toiveet kohtaa.
      Katsotaanpa sitten mitä keksitään. Toivottavasti pääsisi elokuviinkin vielä jonain päivänä..Sitä kaipaisi. Ja musa keikoille.. Näitä kaipaa jo ihan tosissaan elämää rikastuttamaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe