Yksin.Miksi?

Vastausta etsitään.Luin monta huokausta.
Miksi emme voisi ottaaa toisiimme yhteyttä sähköpostitse ? Jokaisella on oma taakka kannettavanaan,ajatukset,pelot,sairaus, ym ja juuri noista, tai jostain muusta aiheesta syntynyt yksinäisyys.Olemattomuuden tunne,tylsyys,ikävyys jne.
Oma luonnekin voi olla arka ottamaan yhteyksiä uusiin ystävyyssuhteisiin.
Ei tarvitse olla samalta paikkakunnalta,mutta jokin yhteinen nimittäjä on hyvä olla olemassa.
Mikä yksinäisyyden lisäksi sinulla on, jokin samankaltainen kuin jollakin meistä.?
Onko iällä merkitystä?
Uskolla?
Politiikalla?
Harrastuksilla tai ilman niitä?
Musiikilla?Vaiko ylitse kaikkien rajojen....?
Kiinnostaako yhteyssähköposti ainakin aluksi? Voimme olla vaikkapa *Anonyymit yhdessä* tai jokin muu?
Laitan sp.n jos joku kiinnostuu uskaltautumaan. ??

12

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta iällä,uskolla,poliittisella vakaumuksella tms. ei pitäisi olla väliä mutta yhteinen kieli on kyllä ehdoton vaatimus.

    • Aivan,toki.Ilman muuta ajattelin,en edes huomannut kirjoittaa,yhteinen kieli on tärkeä. :)
      Taitaa olla aika vaikeaa kommunikoida jos ei mitään yhteistä kieltä ei löydy.
      Siis samaa mieltä kuin ko.Anonyymi.

      • Anonyymi

        Itse olen onnistunut kommunikoimaan ilman yhteistä kieltä. Tosin onnistuu, kun on eri sukupuolta, ja on kiinnostusta toista kohtaan. Itse olen kielitaidoton, mutta kaksi entistä partneriani on oppinut kauttani käytännön suomenkielen. Hieman savolaisella aksentilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen onnistunut kommunikoimaan ilman yhteistä kieltä. Tosin onnistuu, kun on eri sukupuolta, ja on kiinnostusta toista kohtaan. Itse olen kielitaidoton, mutta kaksi entistä partneriani on oppinut kauttani käytännön suomenkielen. Hieman savolaisella aksentilla.

        :D Yhden mun kaverin isä on venäläinen ja äiti virosta no tämä kaveri muutti suomeen rakkauden perässä ja opetteli suomen kielen sitten vahvalla karjalan murteella kultansa avustuksella ja liiton loputtua löyty aikoinaan uus kulta thaimaasta jolle kyseinen kaveri opettaa suomea venäläis-virolais-karjala sotkulla jännityksellä odotetaan milloin kielikoe menee läpi että sais suomen kansalaisuuden.


    • Anonyymi

      Elämässä ei tarvitse seuraa, vaan tekemistä. Toisinaan tosin käy niin, että tekemisen kautta törmää seuraankin. Opettele jokin uusi taito ja syvenny siihen.

      • Anonyymi

        Kyllä sitä seuraaki kaipaa aikoinani pelkäsin ihan kuollakseni ihmisiä mutta seuran kaipuu oli kovi no hammasta purren ihmisten seuraan no ei onnistunut kovin hyvin saatoin pyörtyä bussipysäkilleki kun ahdisti ja pelotti...
        Sitten hiukan karaistuttuani sain seurassakin huomata olevani yksin johtuen erikoisista mielenkiinnon kohteistani ja aikani yritettyäni ja saatuani aika monesti henkisesti selkään olen luovuttanut lähes täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä seuraaki kaipaa aikoinani pelkäsin ihan kuollakseni ihmisiä mutta seuran kaipuu oli kovi no hammasta purren ihmisten seuraan no ei onnistunut kovin hyvin saatoin pyörtyä bussipysäkilleki kun ahdisti ja pelotti...
        Sitten hiukan karaistuttuani sain seurassakin huomata olevani yksin johtuen erikoisista mielenkiinnon kohteistani ja aikani yritettyäni ja saatuani aika monesti henkisesti selkään olen luovuttanut lähes täysin.

        Ja tekemistä kyllä minulla on vaikkakin ei ihmeempiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä seuraaki kaipaa aikoinani pelkäsin ihan kuollakseni ihmisiä mutta seuran kaipuu oli kovi no hammasta purren ihmisten seuraan no ei onnistunut kovin hyvin saatoin pyörtyä bussipysäkilleki kun ahdisti ja pelotti...
        Sitten hiukan karaistuttuani sain seurassakin huomata olevani yksin johtuen erikoisista mielenkiinnon kohteistani ja aikani yritettyäni ja saatuani aika monesti henkisesti selkään olen luovuttanut lähes täysin.

        "johtuen erikoisista mielenkiinnon kohteistani"

        Pakko kysyä mielenkiinnosta, että mitä nämä erikoiset mielenkiinnon kohteet sitten ovat?


    • Samasta kielestä,siis jokaisen osaamasta kielestä, oli kysymys tuossa *yhteisen yksin olevien ihmisten ryhmästä *perustamisen mahdollisesta ryhmästä netissä,esim.sähköpostilla tms.
      Siksi siis yhteinen kieli olisi paras mahdollinen.Toki tulee toimeen kun on näköyhteydellä,elein ja muutamin sanoin , livenä jotenkin ymmärtää,mutta itse ajattelin kirjoittamista yhteisellä foorumilla . ?
      Sosiaalinen pelko myös kohdata ihmisiä ,on monelle ihmiselle todellista,sen tietää todennäköisesti vain se,joka on sitä kokenut.
      Ihmisjoukossa tai vieraiden kanssa voi iskeä myös paniikki.

    • Anonyymi

      Paras idea olisi perustaa Discord kanava. Mutta voin vastata sähköpostiin.

    • Anonyymi

      yksinäisiä ollaan täälläkin.

    • Näin se menee. Ihmiset ovat arkoja tutustumaan.

      Minulla vakkarin paikka auki fwb- suhteeseen.
      " Koodini" sallii tutustua ainoastaan neitseellisiin naisiin, joten tulkaapa ihmeessä jutulle, mikäli palstalta löytyy ja toiveet kohtaa.
      Katsotaanpa sitten mitä keksitään. Toivottavasti pääsisi elokuviinkin vielä jonain päivänä..Sitä kaipaisi. Ja musa keikoille.. Näitä kaipaa jo ihan tosissaan elämää rikastuttamaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe