Teuvo Hatva kannatti potkujen antamista Katri Kulmunille ja Annika Saarikon valintaa keskustan puheenjohtajaksi. Ei ole Saarikko saanut keskustan kannatusta nostettua yhtään Kulmunin aikaisista lukemista.
Hatva taisi uskoi asiassa liikaa Lännen Median naistoimittajia jotka kirjoituksissaan masinoivat voimakkaasti Saarikon puolesta ja lupailivat keskustan kannatuksen nousevan hänen valintansa jälkeen.
Keskustan Teuvo Hatva
10
141
Vastaukset
- Anonyymi
Kepun kannatusta ei ala nousuun koskaan jos jotkut vanhat änkyrät ovat vielä ohjaamassa puolueen toimintaa ja poliittinen nimitys ruletti jatkuu. Seuraavissa eduskuntavaaleissa kannatus on 5-8% luokkaa, ellei noita änkyröitä häviä jotenkin pois, Neuvostoliittoa ei enää ole johon he haluaisivat meidän sulautua ideologiassaan vaikka väittävät itseään Alkiolaisiksi.
Kepulla on uskottavuus ongelm, eli kepu pettää aina.- Anonyymi
Paavo Väyrynen tulee ja pelastaa keskustapuolueen !
- Anonyymi
Koko kepu perustuu kokonaan tälle hyväveliruletille. Jos ei ole näitä änkyröitä, ei ole kepuakaan.
- Anonyymi
Paavo on paras
- Anonyymi
Muistakaa Väyrysen linja. Väyrysen linja on paras!
- Anonyymi
Taaskaan ei mahtunut kajaanilainen lääkäri Hannu Kemppainen kepun listoille kuntavaaleissa. Hannu joutuu nyt pyrkimään valtuustoon kristillisten listoilta.
Eikö Teuvo Hatva ole saanut korjattua Hannu Kemppaisen ja Arto Okkkosen välejä?- Anonyymi
Teuvo Hatva ei uskalla asiaan puuttua.
- Anonyymi
Ei kai Hatvan tarvitse olla mikään sovittelija. Eikö näiden "riitapukarien" pidä Itse sopia erimielisyytensä, ovahan he aikamiehiä, joiden luulisi olevan kykeneviä hoitamaan ko. asia itsekkin? Onha heidän osattava sovinnolla hoitaa yhteisiä asioitammekin - kun heidät on tehtäviinsä valittu.
- Anonyymi
Ei kai se miehessä mikään vika ole, jos uskaltaa tarkastella tosiasioita ja "korjata" tehtyjä virheitä.?
j-pennanen sanopas kuka olisi sitten sopivampi ko. tehtävään jos nyt valittu ei kelpaa? - Anonyymi
Miksi lääkäri Hannu S Kemppainen syrjäytettiin kepussa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566568Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394331- 542149
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat381806Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241084
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671008
- 8979