Keskustan Teuvo Hatva

Teuvo Hatva kannatti potkujen antamista Katri Kulmunille ja Annika Saarikon valintaa keskustan puheenjohtajaksi. Ei ole Saarikko saanut keskustan kannatusta nostettua yhtään Kulmunin aikaisista lukemista.
Hatva taisi uskoi asiassa liikaa Lännen Median naistoimittajia jotka kirjoituksissaan masinoivat voimakkaasti Saarikon puolesta ja lupailivat keskustan kannatuksen nousevan hänen valintansa jälkeen.

10

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kepun kannatusta ei ala nousuun koskaan jos jotkut vanhat änkyrät ovat vielä ohjaamassa puolueen toimintaa ja poliittinen nimitys ruletti jatkuu. Seuraavissa eduskuntavaaleissa kannatus on 5-8% luokkaa, ellei noita änkyröitä häviä jotenkin pois, Neuvostoliittoa ei enää ole johon he haluaisivat meidän sulautua ideologiassaan vaikka väittävät itseään Alkiolaisiksi.

Kepulla on uskottavuus ongelm, eli kepu pettää aina.

• Anonyymi

Paavo Väyrynen tulee ja pelastaa keskustapuolueen !

• Anonyymi

Koko kepu perustuu kokonaan tälle hyväveliruletille. Jos ei ole näitä änkyröitä, ei ole kepuakaan.

• Anonyymi

Paavo on paras

• Anonyymi

Muistakaa Väyrysen linja. Väyrysen linja on paras!

• Anonyymi

Taaskaan ei mahtunut kajaanilainen lääkäri Hannu Kemppainen kepun listoille kuntavaaleissa. Hannu joutuu nyt pyrkimään valtuustoon kristillisten listoilta.

Eikö Teuvo Hatva ole saanut korjattua Hannu Kemppaisen ja Arto Okkkosen välejä?

• Anonyymi

Teuvo Hatva ei uskalla asiaan puuttua.

• Anonyymi

Ei kai Hatvan tarvitse olla mikään sovittelija. Eikö näiden "riitapukarien" pidä Itse sopia erimielisyytensä, ovahan he aikamiehiä, joiden luulisi olevan kykeneviä hoitamaan ko. asia itsekkin? Onha heidän osattava sovinnolla hoitaa yhteisiä asioitammekin - kun heidät on tehtäviinsä valittu.

• Anonyymi

Ei kai se miehessä mikään vika ole, jos uskaltaa tarkastella tosiasioita ja "korjata" tehtyjä virheitä.?
      j-pennanen sanopas kuka olisi sitten sopivampi ko. tehtävään jos nyt valittu ei kelpaa?

• Anonyymi

Miksi lääkäri Hannu S Kemppainen syrjäytettiin kepussa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6568
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4331
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2149
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      38
      1806
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1411
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1179
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1084
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1077
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1008
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      979
    Aihe