Ylipolvensukat ja säärystimet

Anonyymi

Ketäs kiihottaa vetää sukkisten/stayuppien päälle säärystimet tai pehmeät paksut polvisukat niin että ne jää ruttuun nilkkaan? Joskus laitan jalkaan vihreät sukkikset ja oranssit säärystimet. Siihen vielä kiva mekko tai hame. Olen vähän niinkuin hippityttö :D Joskus kaipailen kovasti niitä 80-90 -lukujen jenkkisukkia tai aerobicsukkia tai miksi niitä nyt sanottiinkaan. Hooters-tytöt käyttävät sellaisia. Myös muut pitkät sukat kiinnostaa, kuten vaikka sellaiset vähän paksummat puuvillaiset sukat.

13

1039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne japsityttöjen valkoiset ruttusukat on kyllä sexyt

• Anonyymi

Säärystimethän on erittän sexyt. Ihastuin niihin jo aikoja sitten. Kun eka kertaa vedin jalkaani sellaset pitkät polvien yläpuolelle nousevat punaiset säärystimet, laukesin melkein saman tien. Säärystinrakkaus on säilynyt ja päässyt silloin tällöin osalliseksi seksielämäänkin. Mutta kyllä mä sillon tällön kotona yksin ollessa saatan vetää jalkaan muijan säärystimiä, kuten myös sukkiksia ja muitakin juttuja :D

• Anonyymi

Menneisyyden tyttöystävä loikoili kotona monesti pelkät sukkikset ja semmoset ruttusukat jalassa. Ja kyllä. Monet sukkikset revittiin haaroista auki ja pantiin.

• Anonyymi

Meikän suosikki ❤ Harrastelen kotona tyttöilyä ja melko usein juuri haaroista avoimet sukkikset ja kivat ruttusukat tai säärystimet on päällä

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • juu, sukkisten päälle polvisukat, ihanan tyttömäistä

• Anonyymi

Tarkkaan katsottuna näyttäisi olevan verkkosukkikset. Näyttää kyllä kieltämättä hyvältä.

• Anonyymi

Sukkahousut 20 den ja niiden päälle seksikkäät stayupit! Tunttu tosi iahanalle.. M59

• Anonyymi

Juu tältähän ne näyttää ruttu- tai aerobicsukat:

https://aijaa.com/HxoiB6

Vaatii tosiaan kaveriksi sukkahousut. Vaikka sitten tuollaiset kahvinruskeat. Ja lyhyt koulutyttömallin vekkihame vaan parantaa asiaa. Tuttuja on myös ylipolvarit ja säärystimet. Nekin tietysti sukkahousujen ja hameen kanssa. Ja usein mukana myös matalat ballerinat tai loaferit. Schoolgirl-look siis.

• Anonyymi

Amerikkalaisten Hooters-tarjoilijoidem asu on voittamaton. Shortsit, hieman paksummat suntan-väriset sukkahousut (ja jopa hieman tummemmat), vakoiset ruttusukat ja valkoiset tennarit. Minulle tällainen puketuminen merkitsee korkeinta seksikkyyttä. Ja sukkahousut ja sukat ylipäämsä, esimerkiksi ruskeat sukkikset ja varrettomat valkoiset sukat. Suloinen yhdistelmä

• Anonyymi

Kyllä. Ihan samaa mieltä. Mulla on juuri tuo suloinen yhdistelmä yllä. Keskiruskeat sukkahousut ja valkoiset varrettomat. Niitähän löytyy jo kuviollisenakin. Oon käyttänytkin ihan näkyvästi. Eikä kukaan ole sanonut mitään. Myös stepsit ts. avokassukat sukkahousujen kanssa on ihania.

• Anonyymi

Mustat 20 den sukkahousut ja valkoiset nilkka tai polvisukat . Nam ! Samoin ylipolven sukat , ohuet tai paksummatkin yhdistää lyhyeeseen hameeseen .

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea! Tauski Peltonen ja ex-vaimo Henna ovat menneet uudelleen naimisiin!

Tauno ”Tauski” Peltosen tunnetuimpia hittejä ovat mm. Ilman sua, Sinä vain ja Haavemaa. Artisti muistetaan myös kohuotsi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      2671
    2. Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!

Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit
      Maailman menoa
      223
      2360
    3. Oikeasti nainen, ei millään pahalla

Mutta voi hemme tti mikä fiasko tämä keissi on. Ja tiesin silloin kauan sitten että tämä menee näin. Ja tiesin että en v
      Ikävä
      60
      2144
    4. Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.

Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1364
    5. Sai pakit! Maajussi-Kalle ei lannistu - Mielii venäjänkielisen Veran perään: "Jos hänet saisi..."

Yrittänyttä ei laiteta… vai miten se meni… Maajussi-Kalle etsii puolisoa rinnalleen ja on iskenyt silmänsä "merenneito"
      Maajussille morsian
      12
      1224
    6. Minun on aika

Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti
      Ikävä
      59
      1084
    7. Kauhajoki taas otsikoissa

Melkoisesti siellä K:joella sattuu ja tapahtuu. Nyt siellä ollaan puukko hippaista !!
      Kauhajoki
      27
      1073
    8. Provinssi joutuu sakkomaksuun

Poliisi epäilee Provinssi-rock tapahtumaa syrjinnästä Juha Mäenpäätä kohtaan tehdystä pakkopoistosta. Voi tuottaa sakot
      Ilmajoki
      88
      951
    9. Tämä rakkaus sinuun on uskomatonta

Kun se ei lopu. Olen sinun loppuelämäni ajan, jos sinäkin minut haluat ja jos päästään joskus "käyntiin". Miehelle
      Ikävä
      34
      920
    10. Minkälaisia ovat "vaikeat asiat" parisuhteessa joista pitäisi voida tai osata puhua?

Tämä vaatimus yleensä osoitetaan miehelle, ymmärtääkseni.
      Parisuhde
      44
      919
    Aihe