Ketäs kiihottaa vetää sukkisten/stayuppien päälle säärystimet tai pehmeät paksut polvisukat niin että ne jää ruttuun nilkkaan? Joskus laitan jalkaan vihreät sukkikset ja oranssit säärystimet. Siihen vielä kiva mekko tai hame. Olen vähän niinkuin hippityttö :D Joskus kaipailen kovasti niitä 80-90 -lukujen jenkkisukkia tai aerobicsukkia tai miksi niitä nyt sanottiinkaan. Hooters-tytöt käyttävät sellaisia. Myös muut pitkät sukat kiinnostaa, kuten vaikka sellaiset vähän paksummat puuvillaiset sukat.
Ylipolvensukat ja säärystimet
13
1127
Vastaukset
- Anonyymi
Ne japsityttöjen valkoiset ruttusukat on kyllä sexyt
- Anonyymi
Säärystimethän on erittän sexyt. Ihastuin niihin jo aikoja sitten. Kun eka kertaa vedin jalkaani sellaset pitkät polvien yläpuolelle nousevat punaiset säärystimet, laukesin melkein saman tien. Säärystinrakkaus on säilynyt ja päässyt silloin tällöin osalliseksi seksielämäänkin. Mutta kyllä mä sillon tällön kotona yksin ollessa saatan vetää jalkaan muijan säärystimiä, kuten myös sukkiksia ja muitakin juttuja :D
- Anonyymi
Menneisyyden tyttöystävä loikoili kotona monesti pelkät sukkikset ja semmoset ruttusukat jalassa. Ja kyllä. Monet sukkikset revittiin haaroista auki ja pantiin.
- Anonyymi
Meikän suosikki ❤ Harrastelen kotona tyttöilyä ja melko usein juuri haaroista avoimet sukkikset ja kivat ruttusukat tai säärystimet on päällä
- Anonyymi
Näyttää kyllä pirun hyvältä, mitä videossa on Lab:n Analla päällä. Sukat näkyy videon puolivälin jälkeen.
https://www.youtube.com/watch?v=CuzJoQ-9ONk - Anonyymi
Näyttää kyllä pirun hyvältä, mitä videossa on Lab:n Analla päällä. Sukat näkyy videon puolivälin jälkeen.
https://www.youtube.com/watch?v=CuzJoQ-9ONk juu, sukkisten päälle polvisukat, ihanan tyttömäistä
- Anonyymi
Tarkkaan katsottuna näyttäisi olevan verkkosukkikset. Näyttää kyllä kieltämättä hyvältä.
- Anonyymi
Sukkahousut 20 den ja niiden päälle seksikkäät stayupit! Tunttu tosi iahanalle.. M59
- Anonyymi
Juu tältähän ne näyttää ruttu- tai aerobicsukat:
https://aijaa.com/HxoiB6
Vaatii tosiaan kaveriksi sukkahousut. Vaikka sitten tuollaiset kahvinruskeat. Ja lyhyt koulutyttömallin vekkihame vaan parantaa asiaa. Tuttuja on myös ylipolvarit ja säärystimet. Nekin tietysti sukkahousujen ja hameen kanssa. Ja usein mukana myös matalat ballerinat tai loaferit. Schoolgirl-look siis. - Anonyymi
Amerikkalaisten Hooters-tarjoilijoidem asu on voittamaton. Shortsit, hieman paksummat suntan-väriset sukkahousut (ja jopa hieman tummemmat), vakoiset ruttusukat ja valkoiset tennarit. Minulle tällainen puketuminen merkitsee korkeinta seksikkyyttä. Ja sukkahousut ja sukat ylipäämsä, esimerkiksi ruskeat sukkikset ja varrettomat valkoiset sukat. Suloinen yhdistelmä
- Anonyymi
Kyllä. Ihan samaa mieltä. Mulla on juuri tuo suloinen yhdistelmä yllä. Keskiruskeat sukkahousut ja valkoiset varrettomat. Niitähän löytyy jo kuviollisenakin. Oon käyttänytkin ihan näkyvästi. Eikä kukaan ole sanonut mitään. Myös stepsit ts. avokassukat sukkahousujen kanssa on ihania.
- Anonyymi
Mustat 20 den sukkahousut ja valkoiset nilkka tai polvisukat . Nam ! Samoin ylipolven sukat , ohuet tai paksummatkin yhdistää lyhyeeseen hameeseen .
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1687820Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk412304- 1412285
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1302108Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621598- 621282
- 621273
Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1281252Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.1601203Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91202