Äsken soi ovikello. Avasin ihmeissäni oven ja siellä oli pitsalähetti. Hän ojensi minulle pitsan ja sanoi murteellisella englannilla: "This is for Palstakamu". Jäin vain suu auki katsomaan, että mikäs juttu tämä nyt oli. Kiitos joka tapauksessa sille joka pitsan lähetti. Oli oikein hyvää 👍
Minulla on salainen ihailija
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuliko Jyysteriasta? Katsotko mitä söit.. 🤔
xLinerIhan oikeassa pitsapaketissa tuli. Pikaosella tarlastuksella totesin pitsan syömäkelpoiseksi. En sitten tiedä, jos oli vihamiehen lähettämä myrkytetty tilaus, mutta vielä ainakin jenki pihisee 👍
Höm oletko kertonut itsestäsi paljon täällä. Olet tainut kertoa. 😬
Ai niin joo Turussa myrkytetään miehiä.
https://yle.fi/uutiset/3-11906868- Anonyymi
Mina olla pitsalähetti, unohta kertoo wuppikselta pitsa tull. piti sanoman rakkaudella wuppikselta mutta unohta mina sanoa sorry
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥊😝🥊🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🎁🎉
Hyviä kommentteja on tämäkin saanut! 😀
Keksippä joku muu nikki ja kerjää suosiota muuten. 😆
Ota vähemmän persutyyppi jos onnsis? 😀- Anonyymi
Keksippä itse joku muu nikki ja kerjää suosiota muuten disseläski.
Anonyymi kirjoitti:
Hehhehehe...😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janin kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janin kommentti.
Masulimauruskalla suurempi maha, Dissellä ei ole mahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masulimauruskalla suurempi maha, Dissellä ei ole mahaa.
Disse on reilusti ylipainoinen, iso maha löytyy. Merkittävä ylipaino BMI,n mukaan eikä lihaksiakaan ole.
Anonyymi kirjoitti:
Disse on reilusti ylipainoinen, iso maha löytyy. Merkittävä ylipaino BMI,n mukaan eikä lihaksiakaan ole.
Heehehehe.. jo ottaa jollekin apinalle luonnon päälle. 🤣
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Heehehehe.. jo ottaa jollekin apinalle luonnon päälle. 🤣
Miten läskiapinan pakit, onko tullut lisää
Anonyymi kirjoitti:
Mistä mä tiedän? Mutta kirjotustyylistäsi voi huomata, ettei flaksi käy...😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Disse on tikkulaiha. Toisin kuin siellä. Masulia harmittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sulla on ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä menee Dissen kanssa hyvin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä menee Dissen kanssa hyvin :)
Molemmat yhtä tukevia?
Mutta jonkinlaisen vaikutuksen olen sinuunkin tehnyt, kun jaksat ahkerasti länkyttää minulle 👍
Anonyymi kirjoitti:
Disse on keronut, että hänellä on kunnon tissit 😂
Palstakamu kirjoitti:
Mutta jonkinlaisen vaikutuksen olen sinuunkin tehnyt, kun jaksat ahkerasti länkyttää minulle 👍
No joo. Hyvä se on trollaajia välillä tökkiä. 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat yhtä tukevia?
Onnellisia :)
- Anonyymi
Se kyllä tietää sun osoitteen, minusta se olisi aika pelottavaa.
- Anonyymi
On kamerat koko talossa ja vartiontiliike kiertää yöllä.
- Anonyymi
Taitaa olla partiksen tärkeilysatu. Itse tilasi päivittäisen perhe-lihamonster-pitsansa.
- Anonyymi
Oli tietysti erikoistäyte, eli esim. kebab-lihan sijasta kebabiksi maustettua koirankakkaa :D
- Anonyymi
Koit taas harhoja..
W.Palstakamu kirjoitti:
Siinä tapauksessa se oli erittäin maukas harha. Koen sellaisia mieluusti useamminkin.
Unessa voi "maistaa " eri makuja, miksei sitten päiväharhoissakin. Eikä muuten lihota. Kätevää.
Eikös tie miehen sydämeen vie vatsan kautta?
Rakkautta ilmassa..?Palstakamu kirjoitti:
Näin ainakin minun kohdalla 😅
Tässä sulle jälkkäriksi täyskäriä..
🎂
Virtuaalisena i like you lahjana.Pikku-pirpana kirjoitti:
Tässä sulle jälkkäriksi täyskäriä..
🎂
Virtuaalisena i like you lahjana.Kiitos 🙏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3274347Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3312656- 702301
- 821939
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4351720MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311479Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2141324Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku261299"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341232- 661173