Jotkut väittää, että TIS-Anna on uusi Tukiainen, mutta tuskin sentään. Merkittävä ero on ainakin lauluäänessä. Molemmat videot äänitetty studiossa.
Anna vaikuttaa osaavan laulaa:
https://img.ilcdn.fi/dajM64EtSGjePljjHiUtwbFifWc=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/fb5ae45920231f666a83c7e9a1bdceab30f038595bf0684cccd41a5877dd83cf.jpg
Kun taas Tukiainen ei todellakaan osaa laulaa:
https://www.youtube.com/watch?v=I2gzkEtjHR0
TIS-Annalla yhteistä Tukiaisen kanssa?
8
74
Vastaukset
- Anonyymi
Annasta voisi vaikka tullakin laulaja, koska treenamattomana hänen ääni on noinkin hyvä. Annalla on Tuksun kanssa yhteistä vain överi pukeutumistyyli ja seksistä puhuminen.
- Anonyymi
Koska suhde VP:n kaa oli niin sopuisa (ja tämä ilman sanaa kulissien takaisesta erosta, täydessä yhteisymmärryksessä ja sovussa!), että jotain "kohuisaa" tarvittiin. Ehkä sen Anna tiesi?
- Anonyymi
Kauniit Anna & Johanna ❤️
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan että Johannan muokatut kuvat antavat vaikutelman että hän olisi kaunis? Johanna muokkkaa itsensä nuken näköiseksi kuvissaan. Oikeasti hän näyttää ikäistään paljon vanhemmalta ja rupsahtaneelta.
- Anonyymi
En tiedä ja luulen että miksi, no siksi että saa julkisuutta, mutta erittäin "dominoiva" otus ja jopa aika helkkarin isokokoinenkin, siinä v-p oli vietävänä kuin litran mitta, no se oli Annan tarkoituskin, minä, minä minä, minun tissit, no aika säkki kuitenkin, joten olkoon omissa iloissaan, laulaa ei itseasiassa osaa pätkääkään, studio hoitanut kuunneltavaksi, mutta kun otetaan "avustukset pois", nii melkoinen särösointi jää jäljelle, mut jollain 7-päivää pitää tienata, säälittävä tapaus.
Nauti v-p vapaudestasi, domina ei enää määrää, saat tehdä mitä haluat, kysymättä lupaa, onnea!- Anonyymi
Annan raja meni sisäreiden kohdalla, sano Anna 24-treffeillä Esan kaa. Eipä sitten menny loppuun asti, vaikka helposti olisi voinu. Hyvässä yhteisymmärryksessä koko suhde vaikutti olleen. Eropaljastus Extrassa oli yllättävä kuin mikä.
- Anonyymi
Ei seiso ei.
- Anonyymi
Muuta kun järki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082110En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911099- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 79899
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738