Keskusta, parempia sotilaitakin

Avoimuus ja asiallisuus ovat leimallisia useimmille Keskustan ihmisille.
Hyvälle sotilaalle ominaisuudet ovat välttämättömiä.

24

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Profiilissa 'SOTILASaitoTaistelija' asiatonta sisältöä:

      Tämä nikki on keskittynyt pelkästään kapi_ nimimerkin herjaamiseen ja solvaamiseen kymmenin eri tavoin. Heti poistoon!

    • Anonyymi

      Keskustan sotilas on laukun kantajien eliittiä.

      • Anonyymi

        Olen taistelija, kuten kaikki suomalaiset miehet, mutta laukkujen kantaminen ei ole erikoisalaani.

        Kun käsky käy, toteutan tehtäviäni.
        Kansalaisen roolissa en edistä laukkujen kantelua,
        vaan silloinkin isänmaa ensin.


    • Hyvällä sotilaalla pitää myös olla äidillinen ote tarvittaessa.

    • Hyvä sotilas on myös hyvä lähimmäinen.

      • Anonyymi

        Osaatko olla? Etkö työnnä heille sontaa aamusta iltaan ja vuodesta toiseen? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?


      • Anonyymi

        Ei ole nimeni Jorma. Mutta osaatko olla hyvä läheisillesi, kun täällä et osaa muuta kuin täyttää palstaa sonnalla, aamusta päivään ja välillä yölläkin? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole nimeni Jorma. Mutta osaatko olla hyvä läheisillesi, kun täällä et osaa muuta kuin täyttää palstaa sonnalla, aamusta päivään ja välillä yölläkin? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?

        Minä olen Jorma edelleen sotilas. Sinä et ole koskaa ollut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Jorma edelleen sotilas. Sinä et ole koskaa ollut!

        Ei ole nimeni Jorma. Mutta osaatko olla hyvä läheisillesi, kun täällä et osaa muuta kuin täyttää palstaa sonnalla, aamusta päivään ja välillä yölläkin? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?


      • Anonyymi

        En ole vanhus, Mutta osaatko olla hyvä läheisillesi, kun täällä et osaa muuta kuin täyttää palstaa sonnalla, aamusta päivään ja välillä yölläkin? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?

        Puhuit, että hyvä sotilas on myös hyvä lähimmäinen, mutta tällä palstalla puolet kirjoituksistasi on sontaa muiden niskaan. Siksi kysyn, osaatko olla hyvä läheisillesi / hyvä lähinmäinen. Voiko olla niin, että täällä sinusta tulee vain karvasta vettä, mutta muualla makeaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole vanhus, Mutta osaatko olla hyvä läheisillesi, kun täällä et osaa muuta kuin täyttää palstaa sonnalla, aamusta päivään ja välillä yölläkin? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?

        Puhuit, että hyvä sotilas on myös hyvä lähimmäinen, mutta tällä palstalla puolet kirjoituksistasi on sontaa muiden niskaan. Siksi kysyn, osaatko olla hyvä läheisillesi / hyvä lähinmäinen. Voiko olla niin, että täällä sinusta tulee vain karvasta vettä, mutta muualla makeaa?

        Mikä on sontaa? Laitatkos vanhus esimerkin? HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        AITOTaistelijaSOTILASF kirjoitti:

        Mikä on sontaa? Laitatkos vanhus esimerkin? HO HOO, HO HOO!

        Solvaaminen on sontaa, ja sitä sinä harrastat. Olenhan minäkin sitä nyt parin kuukauden ajan välillä sinua kohtaan harrastanut; sen ajan, mitä olen noin vuoden tauon jälkeen tällä palstalla jonkun verran viihtynyt.


    • Anonyymi

      Kyllä keskustalainen on hyvä miinanpolkija siinä missä muidenkin puolueiden edustajat.

    • Hyvällä sotilaalla on meriittejä ja terve itsetunto.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe