Avoimuus ja asiallisuus ovat leimallisia useimmille Keskustan ihmisille.
Hyvälle sotilaalle ominaisuudet ovat välttämättömiä.
Keskusta, parempia sotilaitakin
24
587
Vastaukset
- Anonyymi
Profiilissa 'SOTILASaitoTaistelija' asiatonta sisältöä:
Tämä nikki on keskittynyt pelkästään kapi_ nimimerkin herjaamiseen ja solvaamiseen kymmenin eri tavoin. Heti poistoon! - Anonyymi
Keskustan sotilas on laukun kantajien eliittiä.
- Anonyymi
Olen taistelija, kuten kaikki suomalaiset miehet, mutta laukkujen kantaminen ei ole erikoisalaani.
Kun käsky käy, toteutan tehtäviäni.
Kansalaisen roolissa en edistä laukkujen kantelua,
vaan silloinkin isänmaa ensin.
Hyvällä sotilaalla pitää myös olla äidillinen ote tarvittaessa.
Hyvä sotilas on myös hyvä lähimmäinen.
- Anonyymi
Osaatko olla? Etkö työnnä heille sontaa aamusta iltaan ja vuodesta toiseen? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?
- Anonyymi
Ei ole nimeni Jorma. Mutta osaatko olla hyvä läheisillesi, kun täällä et osaa muuta kuin täyttää palstaa sonnalla, aamusta päivään ja välillä yölläkin? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole nimeni Jorma. Mutta osaatko olla hyvä läheisillesi, kun täällä et osaa muuta kuin täyttää palstaa sonnalla, aamusta päivään ja välillä yölläkin? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?
Minä olen Jorma edelleen sotilas. Sinä et ole koskaa ollut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen Jorma edelleen sotilas. Sinä et ole koskaa ollut!
Ei ole nimeni Jorma. Mutta osaatko olla hyvä läheisillesi, kun täällä et osaa muuta kuin täyttää palstaa sonnalla, aamusta päivään ja välillä yölläkin? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?
- Anonyymi
En ole vanhus, Mutta osaatko olla hyvä läheisillesi, kun täällä et osaa muuta kuin täyttää palstaa sonnalla, aamusta päivään ja välillä yölläkin? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?
Puhuit, että hyvä sotilas on myös hyvä lähimmäinen, mutta tällä palstalla puolet kirjoituksistasi on sontaa muiden niskaan. Siksi kysyn, osaatko olla hyvä läheisillesi / hyvä lähinmäinen. Voiko olla niin, että täällä sinusta tulee vain karvasta vettä, mutta muualla makeaa? Anonyymi kirjoitti:
En ole vanhus, Mutta osaatko olla hyvä läheisillesi, kun täällä et osaa muuta kuin täyttää palstaa sonnalla, aamusta päivään ja välillä yölläkin? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?
Puhuit, että hyvä sotilas on myös hyvä lähimmäinen, mutta tällä palstalla puolet kirjoituksistasi on sontaa muiden niskaan. Siksi kysyn, osaatko olla hyvä läheisillesi / hyvä lähinmäinen. Voiko olla niin, että täällä sinusta tulee vain karvasta vettä, mutta muualla makeaa?Mikä on sontaa? Laitatkos vanhus esimerkin? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
AITOTaistelijaSOTILASF kirjoitti:
Mikä on sontaa? Laitatkos vanhus esimerkin? HO HOO, HO HOO!
Solvaaminen on sontaa, ja sitä sinä harrastat. Olenhan minäkin sitä nyt parin kuukauden ajan välillä sinua kohtaan harrastanut; sen ajan, mitä olen noin vuoden tauon jälkeen tällä palstalla jonkun verran viihtynyt.
- Anonyymi
Kyllä keskustalainen on hyvä miinanpolkija siinä missä muidenkin puolueiden edustajat.
Hyvällä sotilaalla on meriittejä ja terve itsetunto.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381