Avoimuus ja asiallisuus ovat leimallisia useimmille Keskustan ihmisille.
Hyvälle sotilaalle ominaisuudet ovat välttämättömiä.
Keskusta, parempia sotilaitakin
24
494
Vastaukset
- Anonyymi
Profiilissa 'SOTILASaitoTaistelija' asiatonta sisältöä:
Tämä nikki on keskittynyt pelkästään kapi_ nimimerkin herjaamiseen ja solvaamiseen kymmenin eri tavoin. Heti poistoon! - Anonyymi
Keskustan sotilas on laukun kantajien eliittiä.
- Anonyymi
Olen taistelija, kuten kaikki suomalaiset miehet, mutta laukkujen kantaminen ei ole erikoisalaani.
Kun käsky käy, toteutan tehtäviäni.
Kansalaisen roolissa en edistä laukkujen kantelua,
vaan silloinkin isänmaa ensin.
Hyvällä sotilaalla pitää myös olla äidillinen ote tarvittaessa.
Hyvä sotilas on myös hyvä lähimmäinen.
- Anonyymi
Osaatko olla? Etkö työnnä heille sontaa aamusta iltaan ja vuodesta toiseen? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?
- Anonyymi
Ei ole nimeni Jorma. Mutta osaatko olla hyvä läheisillesi, kun täällä et osaa muuta kuin täyttää palstaa sonnalla, aamusta päivään ja välillä yölläkin? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole nimeni Jorma. Mutta osaatko olla hyvä läheisillesi, kun täällä et osaa muuta kuin täyttää palstaa sonnalla, aamusta päivään ja välillä yölläkin? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?
Minä olen Jorma edelleen sotilas. Sinä et ole koskaa ollut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen Jorma edelleen sotilas. Sinä et ole koskaa ollut!
- Anonyymi
En ole vanhus, Mutta osaatko olla hyvä läheisillesi, kun täällä et osaa muuta kuin täyttää palstaa sonnalla, aamusta päivään ja välillä yölläkin? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?
Puhuit, että hyvä sotilas on myös hyvä lähimmäinen, mutta tällä palstalla puolet kirjoituksistasi on sontaa muiden niskaan. Siksi kysyn, osaatko olla hyvä läheisillesi / hyvä lähinmäinen. Voiko olla niin, että täällä sinusta tulee vain karvasta vettä, mutta muualla makeaa? Anonyymi kirjoitti:
En ole vanhus, Mutta osaatko olla hyvä läheisillesi, kun täällä et osaa muuta kuin täyttää palstaa sonnalla, aamusta päivään ja välillä yölläkin? Onko sinulla kaksi persoonallisuutta: täällä palstalla toinen ja läheisten kesken toinen? Ja vielä muiden kuin läheisten kesken kolmas?
Puhuit, että hyvä sotilas on myös hyvä lähimmäinen, mutta tällä palstalla puolet kirjoituksistasi on sontaa muiden niskaan. Siksi kysyn, osaatko olla hyvä läheisillesi / hyvä lähinmäinen. Voiko olla niin, että täällä sinusta tulee vain karvasta vettä, mutta muualla makeaa?Mikä on sontaa? Laitatkos vanhus esimerkin? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
AITOTaistelijaSOTILASF kirjoitti:
Mikä on sontaa? Laitatkos vanhus esimerkin? HO HOO, HO HOO!
Solvaaminen on sontaa, ja sitä sinä harrastat. Olenhan minäkin sitä nyt parin kuukauden ajan välillä sinua kohtaan harrastanut; sen ajan, mitä olen noin vuoden tauon jälkeen tällä palstalla jonkun verran viihtynyt.
- Anonyymi
Kyllä keskustalainen on hyvä miinanpolkija siinä missä muidenkin puolueiden edustajat.
Hyvällä sotilaalla on meriittejä ja terve itsetunto.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779