ennen kuin vanhat alkoivat huveta, eipä ole kuulunut vieläkään vaikka vanha taulukko jo käytetty loppuun. Lieneekö posti hukannut tai jakanut väärään osoitteeseen? Mitä tässä pitäisi tehdä? Ja kauanko noiden uusien tuleminen kestää?
Eipä ole ennen käynyt näin, mutta verkkopankkitunnuksia ei tullut postissa
16
460
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai me täällä tiedämme vastaukset kysymyksiisi paljon paremmin kuin käyttämäsi pankki. Älä vain kysy sieltä! 😁
- Anonyymi
On katsos hyvä saada muitakin näkemyksiä, kuin sinun = pankin.
- Anonyymi
Suomessa kun ei ole mitään konttoreita jossa pääsee varaa aikaa joten tunnukset voi unohtaa jos ei ole missään konttorilla asiakas palvelu mahdollista
- Anonyymi
Saatava valtion pankki normaaleiihin tarpeisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatava valtion pankki normaaleiihin tarpeisiin.
Kaikki on muuttunut hyvin paljon verkkoon. Jos ei ole tunnistautumisvälinettä olet aika yksin.
Tuli muuten mieleen. Itse käytän kännykkää hyvin moneen asiaan. Minulla on pankki kännykässä ja jos teen virastoasioita voin tehdä sen mobiilitunnistautumisella jne.
Mutta kuinkahan pitkään se paperinen numeroista on voimassa? Olen varmaan 2021 käyttänyt op ja S pankin tunnuslukulistaa 2 tai kolme kertaa. Nykyää iPhonessa voi maksaa kasvokuvalla S mobiilista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on muuttunut hyvin paljon verkkoon. Jos ei ole tunnistautumisvälinettä olet aika yksin.
Tuli muuten mieleen. Itse käytän kännykkää hyvin moneen asiaan. Minulla on pankki kännykässä ja jos teen virastoasioita voin tehdä sen mobiilitunnistautumisella jne.
Mutta kuinkahan pitkään se paperinen numeroista on voimassa? Olen varmaan 2021 käyttänyt op ja S pankin tunnuslukulistaa 2 tai kolme kertaa. Nykyää iPhonessa voi maksaa kasvokuvalla S mobiilista.Käytä kännykkääsi niin moneen asiaan kuin haluat. Ei pahasti kiinnosta, mitä riskejä haluat ottaa vapaaehtoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä kännykkääsi niin moneen asiaan kuin haluat. Ei pahasti kiinnosta, mitä riskejä haluat ottaa vapaaehtoisesti.
Kerrotko enemmän näistä riskeistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko enemmän näistä riskeistä?
Hakkerit ja muut huijarit ovat riskejä, joista varoitellaan. Niillä on aina uudet metkut.
- Anonyymi
Ei pääse tukijussi kylvämään napapiirin lähellä. Säälittävästi yrittää pelastaa 'turve peltojen mahdollisuudella' rotiskonsa.
- Anonyymi
Voi hyvää päivää! Miksi minkään pankin pitäisi lähettää mitään tunnuslukulistoja paperilla postin kautta. Onhan tässä vahvassa tunnistautumisessa parempiakin tapoja.
- Anonyymi
Miksi ei ole uuden laitteen käyttöönotossa mahdollisuutta ottaa käyttöön mobiilikirjautumista? Tietenkin on paljon porukkaa joilla ei ole mobiilihenkkaria, mutta ainakin telialla se on maksuton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei ole uuden laitteen käyttöönotossa mahdollisuutta ottaa käyttöön mobiilikirjautumista? Tietenkin on paljon porukkaa joilla ei ole mobiilihenkkaria, mutta ainakin telialla se on maksuton
Se on vain 4-numeroinen muuttumaton tunnusluku, joka hakkeroidaan hetkessä. Mitä järkeä?
- Anonyymi
Jep. Minä kirjoitin toisaalle, kuinka uusi taulukko oli luvattu lähettää, mutta kun sitä ei ole tullut, niin vanhan taulukon lukuja ei voinut enää käyttää ja nettipankki meni lukkoon. Puhelimitse asiaa ei tietenkään voinut hoitaa, van piti varata pankkiin aika. Koronan takia palvelupisteet ovat auki vain silloin tällöin, joten aika soppa siitä syntyi.
- Anonyymi
Tämä on niin tätä. Kivaa silloin kun toimii, luottaa ei saa vähääkään.
- Anonyymi
Ainakin oma pankkini siirtymässä pois paperisista tunnuslukutaulukoista ja niiden saapumisen pitäisi lakata näillä näppäimillä.
Siksi olen ajoissa tilannut pienen laskukoneen näköisen tunnuslukulaitteen pankista. Ei maksa mitään.- Anonyymi
Pankkisi on siis varmaan Nordea, eräs noloimmista pankeista Suomessa palveluiden suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869