Brexit tuo briteille jo nyt valtavaa talouskasvua

Anonyymi

40

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei niiden tarvitse heittää miljardeja ja taas miljardeja Etelä-Euroopan Kankkulan kaivoon, niinkuin Suomen.

    • Anonyymi

      Joko Britannia saa itse päättää maahanmuutosta?

      • Kyllä ja myös "siirtolaisista".


      • Anonyymi
        PelleSinäOlet kirjoitti:

        Kyllä ja myös "siirtolaisista".

        Muistit sentään pistellä itseäsi..hyvää akupunktiota netissä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistit sentään pistellä itseäsi..hyvää akupunktiota netissä :D

        Minä olenkin aivan eri henkilö ja pistin myös vihervassaria nassuun!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kyllä nyt EU-päättäjiä v-tuttaa, kun kauhuskenaariot eivät toteutuneetkaan.

    • Anonyymi

      Ei Skotlantikaan enää halua eroon UK:sta, kun tajuavat tilanteen.

      • Anonyymi

        Skotit haluaa takaisin EU:n ja siksi eroavat tavalla tai toisella Britanniasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skotit haluaa takaisin EU:n ja siksi eroavat tavalla tai toisella Britanniasta.

        Skotit haluavat tehdä kansallisen itsemurhan, kuten osa suomalaisistakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skotit haluaa takaisin EU:n ja siksi eroavat tavalla tai toisella Britanniasta.

        Skotit pääsevät sitten, myös eu.n pankkien miljardien "elvytyspaketteja" rahoittamaan,, ja taakan kantoon tulevista afgaani pakoloisista, joita eu.iin tulossa miljoonia.


    • Anonyymi

      Ja jutussahan ei puhuttu sanaakaan Brexitin positiivisista vaikutuksista, vaan rokotusten etenemisestä, pandemia-rajoitusten purusta ja pandemian aikana patoutuneesta kulutuskysynnästä.

      Osaatko muuten laskea mikä on lopputulos kun Britannian talous supistui viime vuonna 9,8% (suurin pudotus vuoden1709 jälkeen) ja jos tälle vuodelle ennustettu 7,25% kasvu toteutuu? Paljonko ollaan yhä miinuksella?

      • Anonyymi

        Nämä pahimmat provoilijat eivät ole ihan terävimmästä päästä ja jopa luetun ymmärtäminen on kovin heikkoa. Tahtovat ymmärtää asiat ihan oman mielensä mukaan.


      • Anonyymi

        Eihän muutos tapahdu hetkessä, kun EU ja sitä ennen EEC suitsivat brittejä vuosikymmenien ajan. Joka tapauksessa nyt suunta on oikea ja se on YLÖS päin.


      • Anonyymi

        Kuinka Euroalueella kasvu kumpuaa, sanopa sekin..:P


      • Anonyymi

        Eivät halua kertoa,kiertävät kuin kissa kuumaa puuroa.


    • Anonyymi

      Britit ovat kaikessa rauhassa päässeet kehittelemään uusia kauppasuhteita, kun pääsivät pois Euroopan Unionin ikeestä. Nyt se alkaa näkyä.

    • Anonyymi

      Suomelle huono juttu jos eroaisi EU:sta ,Britit on nyt vieneet kaikki liittoutumien ulkopuoliset markkinat,Suomelle jäisi enää luu käteen jos nyt luopuisi eurosta ja tietäisi samalla konkurssia. Juska pattu niin sanotusti.

      • Anonyymi

        Joten Suomi tuhoutuu väkisinkin. Onneksi olen vapaa lähtemään heti pois suomesta kun maa kaatuu!


      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Suomihan ei ole vielä koskaan päässyt kokeilemaan omia siipiään täydellä teholla maailman kaupassa. 1990-luvun alkuun asti oltiin riippuvaisia Neuvostoliiton kanssa käytävästä bilateraalisesta kaupankäynnistä ja aika hyvinhän silloin menikin, tosin itänaapuri asetti Suomelle ehtoja myös toisten maiden kanssa käytävälle kaupalle, joten silloin tavallaan mökkiinnyttiin ja tuudittauduttiin silloiseen tilanteeseen. Suomen epäonneksi Neuvostoliiton jälkeen piti heti ängetä toiseen jarrusysteemiin, siis EU:hun. Jos Suomikin saisi vapaat kädet, kuten Britannia nykyään, lähtisi Suomen kehitys loistavaan liitoon. Suomen täytyisi saada itse kehittää vapaasti omat kauppasuhteensa, ilman Brysselin jarruja. Loistavia yritysjohtajiahan Suomessa on jo valmiina.


    • Anonyymi

      Brittien talous kyykkäsi todella syvään ja nousu on kaikkialla nopeaa pandemian jälkeen.
      Britit eivät pääse lähellekään samalle tasolle mitä olivat EU:n aikana vielä vuosikymmeniin.

      • Anonyymi

        Otahan asioista selvää, Uusi ennätysvuosi tulossa jo 2022!
        Suurin syy lienee siinä, ettei tarvitsee elättää Brysselin paperinpyörittäjiä.


      • Anonyymi

        Katsooko Alma Kassinen noin syvään kristallipalloonsa, jotta näkee vuosikymmenten päähän! Olé..!


    • Anonyymi

      Briteillä menee paaaaaljon paremmin ilman EU:ta!

    • Anonyymi

      kaikkihan kiihtyy ennen loppua, niin tekee myös Britannia, skotit lähtee, eikä jäljelle jää pian kuin rupuinen Englanti, johon EU suoraan sanoen pyyhkii jalkansa.

      • Anonyymi

        Unohtuiko Wales EU:n jalkojen väliin vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtuiko Wales EU:n jalkojen väliin vai?

        Ei unohtunut: "skotit lähtee, eikä jäljelle jää pian kuin rupuinen Englanti" Huom! sana pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei unohtunut: "skotit lähtee, eikä jäljelle jää pian kuin rupuinen Englanti" Huom! sana pian.

        Unohdit myös Pohjois-Irlannin. Olisiko kenties pieni maantiedon/historian kertaus paikallaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit myös Pohjois-Irlannin. Olisiko kenties pieni maantiedon/historian kertaus paikallaan?

        En unohtanut, sinä et ymmärrä sanaa "pian". Ehkä sinulla olisi pieni järjen lämmitys paikallaan, ettet vaan ole persu.


    • Anonyymi

      Britanniassa talouskasvu ensi vuonna jopa 10 prosentin luokkaa. Onneksi pääsivät EU-riesasta eroon.

    • Anonyymi

      Tämä oli odotettavissa, ja missä ovat nyt ne ketkä tälle nauroivat aikanaan?

      • Anonyymi

        Niin, ja missä ovat nyt Pertti Salolainen ja muut n.s. asiantuntijat, jotka tuomitsivat brexitin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja missä ovat nyt Pertti Salolainen ja muut n.s. asiantuntijat, jotka tuomitsivat brexitin?

        pertti salolainen neuvotteli suomelle eu jäsenyyden ja nyt voidaan arvioida loppu tulos,


    • Anonyymi

      Britannia on yksi pahiten koronasta kärsineistä maista myös taloudellisesti, se on odotettuakin kun korona hellittää niin silloin talous kasvaa. Brexitillä ei oole mitään tekemistä tuon kanssa.

      • Anonyymi

        korona ole viellä missään ohi niin liika varhaista arvioida taloutta sen mukaan,


    • Anonyymi

      Elvytyspaketti tehtiin jottei muut lähde.

      • Anonyymi

        onhan peräti medijassa kerrottu miten italia olisi liika suuri maa lähtiäksi eusta,niin maata lahjotaan pysymään eussa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onhan peräti medijassa kerrottu miten italia olisi liika suuri maa lähtiäksi eusta,niin maata lahjotaan pysymään eussa,

        Tämän takia EU ei olisi halunnut brittejä pois EU, sta. Ulkopuolella pärjää paremmin ja se ottaa globalisteja päähän.


    • Anonyymi

      Viisas teko,aikoinaan ihmettelinkin niiden liittymistä siihen.

    • Anonyymi

      Nyt kun kaikki näkevät, oli Brexit kyllä-äänestys surkeuden huippu. Typerät ihmiset saivat kansan äänestämään täysin väärin.
      Persut haluaa samaa meille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe