Länsirannan talli kannattaako kokeilla

Olen miettinyt ratsastuksen aloittamista ja olen kuullut Länsirannan tallista kannattaako kokeilla
Tykkäättekö opettajista hevosista tms. Risut ja ruusut länsirannasta

12

3858

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mukava pikkutalli ja jokaisen tasoisia hevosia. Tarhat just rempattu ja keväällä 2022 tallin vuoro. Kaksi mukavaa opettajaa, Tea ja Anni. Valmennuksia pitää Jossu. Upea tallihenki, kaikki on kaikkien kavereita. Leirejä järjestetään kesäisin! Este- ja koulukisoja järjestetään, niihin voi osallistua vain tallin hevosilla. Kesäisin hevosia on mahdollisuus uittaa. Hyvä estekalusto. Hevosilla on mahdollisuus kisata ulkopuolisissa jos on tarpeeksi kokenut. Hevosia voi vuokrata, tai vaikka alkaa hoitaa ns hoitoponina ! Miinuksena hevosia on vähän. Ei maneesia, eli ulkona mennään säässä kuin säässä. Isompiin talleihin tottuneille varmasti melko kulttuurishokki.

Mielestäni todella kiva talli ! Kannattaa pistää testiin.

• Anonyymi

Muuten mukava, pidän opetuksesta ja hevosista, pääsee hoitamaan itse jolloin oppii nopeammin. Mutta vaikka jotkut porukat vaikuttavat ulkoapäin kivoilta kuuluu niiden keskusteluissa aika paljo paskanpuhumista. Kerran kuulin että jollekkin rästituntilaiselle oli vaan sanottu että ei hätää me puhutaan täällä aina tälleen. Muuten on kyllä kivaa jos löytää oman porukan 😊

• Anonyymi

Ite oon tykänny paljon! Laadukasta opetusta ja kivat hevoset :)

• Anonyymi

On kiva talli ratsastan siellä huonoa on vaan se että ei maneesia ja tallin sisällä 4 karsinaa mutta ei se haittaa

• Anonyymi

paljon länsirannan tallilla on hevosia? ja onko kellään ponilla häntiksii,kauan hevose tarhaa ja käyks tunneilla kui vanhoi heppoi

• Anonyymi

en muista tarkas määrää mutta about 10 hevosta varmaan enemmänkin poneilla on häntiksiä hevoset ei oo nii vanhoja oo

• Anonyymi

Likaisia nääntyneen näköisiä poneja

• Anonyymi

Paska talli arvaamattomat hepat paska opetus ja hevosten hoito paskaa ja kaikki paskaa

• Anonyymi00009

tosi hyvä talli jakivat hepat.

• Anonyymi00010

Tosi kiva talli, kivat ja kannustavat opettajat, kaikki hevoset ja ponit ovat ihania ja kivoja. suosittelen ilomielin.

• Anonyymi00011

Talli on tosi ihana ja siellä on hyvä ilmapiiri! Opettajat kannustavat ja tekevät parhaansa. Hevosia on jokasen tasoisille ja olosuhteet ovat hyvät.

• Anonyymi00012

ei kannata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2100
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1173
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      75
      918
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe