Libre2 ja saunominen

Anonyymi

Moikka
Olen Libreä käyttänyt nyt noin 8kk....

Ongelmia paljon!

SAUNA!
Libre2 ei ole sovelias jos käyt saunassa ja otat kohtalaiset tai löylyt.
Suomi on ainoa maa jossa saunassakäynti on libre2:n kanssa sallittu!

Nyt kun tiedän asiasta että sensori voi vaurioitua jo lämpimässä suihkussa niin luottamukseni mittariin on laskenut.
Saunan jälkeen liuskoilla tarkistuksia!

Olen palauttanut 6 anturia abotille ja saanut uudet tilalle. 8:ssa ollut häiriö!

Asiakaspalvelu on todella loistavaa!

Miten anturit on mennyt epäkuntoon?
3 anturia on alkanut näyttää liikaa, arvot olleet jopa 7-9 pykälää liikaa. Vaara!
1 anturi näytti liian vähän 7 tuntia ja sitten se sammu.
2 anturia lopetti toiminnan kesken ilman syytä
1 anturi putosi hetimiten asennuksen jälkeen itsestään ennen kuin ehdin laittamaan suojateippiä. Siinä oli huono tarra.

Ja anturi maksaa noin 60€ kpl.
Hinta on törkeän kallis jokapuolella maailmaa....

Onko muilla saunomisen jälkeen tullut ihmeellisiä lukuja?
Ja oletteko tarkistelleet mittarin toimintaa?

2

5215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla ollut libre 1 jo kauan. Olen sen myötä käynyt saunassa vain lyhyesti ja harvoin, ettei irtoaisi. (Ennen vanhaan saatoin varsinkin kesällä saunoa tuntikausia, voi niitä aikoja!) Libre ei ole koskaan mennyt saunoessa rikki, ainoastaan tekee korkean piikin saunan ajaksi, joka laskee sitten hetken päästä kun on jäähtynyt. Mutta saunan jälkeinen sokerimittaus ehdottomasti liuskamittarilla. Muutenkin tarkistan libren aina kerran vuorokaudessa sillä, yöllä mittaan aina liuskamittarilla.

• Anonyymi

Omia havaintoja: Lämpö nostaa libren lukemaa hetkellisesti, sauna, lämmin suihku, auringossa oleilu ym. Palautuu oikeaan lukemaan yleensä kun jäähtyy. Jos nukkuu libren käsivarsi patjaa vasten, libre saattaa näyttää liian matalaa arvoa ennen kuin nousee ja kudosnesteet tasoittuu. Elimistön kuivuminen näyttää liian korkeaa arvoa, tämä kannattaa huomioida esim. sairastaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2188
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1694
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1197
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      696
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe