Heräsin just ja alkkareissa ahdasta, kunnon pullotus. Ei muuta kun kusemisen jälkeen käsi housuihin ja pakko aloittaa kullin ja pallien puristelu ja hyväily. Pikkuhiljaa esarin vetely edestakasin. Tää tuntuu niiiiiiiiin hyvälle! Onko muita miehiä samoissa puuhissa?
Krapularunkku
161
2006
Vastaukset
- Anonyymi
Alkkarit vielä jalassa, mut laskettu vähän alas, niin että alkkarin reuna pallien alla. Mukavasti painaa palleja ja hieroo samalla kun käsi tekee hyvää liikettä.
- Anonyymi
Samat hommat täälläkin,alasti sängyllä ja käsi käy...
- Anonyymi
Millasta siellä vetelet? Mulla 18 cm tuppikulli. Nahka liikkuu hyvin ja nyt jo vähän kosteena. Mukava ääni tuo litinä.
- Anonyymi
17cm isot kassit,touhutipat jo kiiltelee kalun päässä,mutisee mukavasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
17cm isot kassit,touhutipat jo kiiltelee kalun päässä,mutisee mukavasti
Litisee mukavasti
- Anonyymi
Olis kiva vedellä yhdessä! Kyrvät kiimassa.
- Anonyymi
Olis kyllä ihanaa,mä Oulun seudulla.
- Anonyymi
Kohta lentää mällit. Tänään on varmaan runkattava vielä muutama kerta, on niin kiimanen olo.
- Anonyymi
Mihin ruikit mällit,tuleeko paljon?mä vielä vetelen
- Anonyymi
Parasta puuhaa, mitä mies voi yksin touhuilla!
- Anonyymi
Aloitin just. Kalu aivan kovana.
- Anonyymi
Mällit lens mahan päälle. Levitin spermaa kasseille, siihen se mukavasti kuivaa. Hyvä spegun tuoksu täälllä. Hetken huilaan ja kohta uusinta. Joko sulla lens?
- Anonyymi
Ei vielä,jatkan vetelemistä,ois kiva saada live runkku seuraa
- Anonyymi
Tuliko paljon. Joko kalu nousee uusintaan.
- Anonyymi
Tulin. Roiskin päälleni. Nyt kun joku ottais suuhun ja imis kovaksi uudestaan
- Anonyymi
Melkein 2 tuntia edellisestä orkusta. Lueskelin täällä juttuja ja tuli taas kiihottunut olo. Spermaiset alkkarit rupee taas käymään ahtaaksi, kalu haluaa taas hoitoa. Pakkohan se on aloittaa uudet runkkusessiot. Onko muita yhtä kiimaisia miehiä paikalla?
- Anonyymi
mä olisin.
- Anonyymi
Kyĺlä tääläkin on kovan .Pakko runkata .Tekee hyvää.
- Anonyymi
Kyllä pitää alkaa vedellä, mieli tekee!
- Anonyymi
joko ehdit vetelee?
- Anonyymi
Joo samalla linjalla ollaan, krapulaa istunu ja runkannut jo 3 kertaa. Aina mällit mahalle tai omaa naamaan ja levitän sitä vähän. Kohta kyllä runkkaan taas uusiks. Olis kiva jos olis seuraa.
- Anonyymi
kelpaisko mun seura? voisin itse kanssa
- Anonyymi
Täällä taas. Aamupäivä meni mukavasti harrastuksen parissa. Päivällä lepäilin. Nyt taas kalu kädessä ja tekee hyvää edestakaista liikettä. Runkku on mahtavaa, kullin litinä kiihottaa.
- Anonyymi
haluisiks jutella mun kaa jotain ja vedeltäs samalla.
- Anonyymi
Naisena mukava lukea näitä. Jatkakaa ihmeessä.
- Anonyymi
Nuo hinttarit meni heti puihin kun mainittiin nainen. Mä kyllä haluaisin naisen kanssa herkutella....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo hinttarit meni heti puihin kun mainittiin nainen. Mä kyllä haluaisin naisen kanssa herkutella....
Etenkin, kun nainen ei näe eikä kommentoi sen enempi...
Herkutellaan vaan, vaikka ma iltana?
Tehdäänkö oma ketju, että nuo ⬆️ voivat jatkaa keskenään?
T. Nainen (ihan oikeasti, ei feikkitissiperuukki).
- Anonyymi
Moi. Täällä taas. Tänä aamuna ei krapulaa, mut näin vapaapäivän aamuna ajatukset taas pyörii tietyllä alueella ja niinhän siinä kävi, että kulli housuissa pullistelee. Vähän oon jo puristellut palleja ja kullia. Kohta on pakko alkaa vetelee oikein kunnolla. Kunnon tyydytystä.
- Anonyymi
Täälläkään ei mitään isoa krapulaa ole tänä aamuna, mutta aamuseisokki on vaativa. Kädellä hieron vielä alkkareiden päältä
- Anonyymi
Minkäslaista kohoumaa siellä hierot? Mul 18cm tuppikulli jo kädessä. Ja tuntuu hyvälle.
- Anonyymi
Aamu seisokki myös täälä. Runkkaan hiljalleen tuppi kullia ja hyväilen kiveksiä.
- Anonyymi
Niinnon täälläkin tuppi kulli ja tykkää hiplata itseäni ja voisin imee sun kyrpää palleja suudella jyskytellään palleja vastakkain kiuruvesi 0449840190 välineitä on
- Anonyymi
Aika pientä ja siroa, 16 cm karvaton. Ihan kovana on jo
- Anonyymi
Samoin täällä, kivekset saa myös hoitoa. Tykkäävät kun niitä hyväillään ja puristellaan. On tää runkku kyl kiihottava harrastus. Tälläkin hetkellä varmaan aika moni mies ja poika samoissa puuhissa? Ja niin pitääkin,
- Anonyymi
Onhan tämä mukavaa hommaa. Nyt on kova kädessä ja sitä vetelen
- Anonyymi
Onks kukaan lauennut vielä. Itellä tuppikulli aivan kovana ja kiimalima valuu.samalla kun hyväilen kiveksiä niin sormi käy reiällä..
- Anonyymi
Kiimalimaa maistellen ja pusseja hieroen. En vielä ole laukeamassa
- Anonyymi
Pian tulee.. Tekee hyvää. Sormi painuu sisään... Tuppikulli valuttaa limaa..
- Anonyymi
Annatko lentää mahalle?
- Anonyymi
Annan lentää päälleni... Pian tulee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan lentää päälleni... Pian tulee..
Laukesin.roiskin päälleni parin päivän lastin.. Paljon paksua spermaa.. Nyt tuppikulli löysänä ja tyydytettynä..joks muut laukes
- Anonyymi
Mä annoin myös tulla päälleni. Näyttää irstaalta kun spermaa pitkin rintaa. Nyt muutaman tunnin tauko ja uudestaan käsitöihin. Ilma näyttää hyvältä ties vaikka menis ulos runkulle. Kiihoittaisi ajatus ajella autolla ja runkata samalla shortsit polvissa
- Anonyymi
Mun tuppikulli alkaa taas heräilemään aamuisen laukeamisen jälkeen. Vois autoilla luontoon runkkaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tuppikulli alkaa taas heräilemään aamuisen laukeamisen jälkeen. Vois autoilla luontoon runkkaamaan
Mä kävin kans päivällä luonnossa runkkaamassa paineet pois. Mutta se ei vie sitä tosiasiaa pois että taaskin tekee mieli runkata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kävin kans päivällä luonnossa runkkaamassa paineet pois. Mutta se ei vie sitä tosiasiaa pois että taaskin tekee mieli runkata
19cm tuppikulli vailla suihin ottoa. Aamusta spermat roskin päälleni ja päivällä lähti lasti luonnossa. Nyt taas kovana..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
19cm tuppikulli vailla suihin ottoa. Aamusta spermat roskin päälleni ja päivällä lähti lasti luonnossa. Nyt taas kovana..
Samoin kovana täällä ja vailla suuhoitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisko joku imeä 19cm tuppikullia ja antaa omaa imettäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisko joku imeä 19cm tuppikullia ja antaa omaa imettäväksi.
Mielelläni ottaisin, nuolisin ensin kiimatipat päältä ja jatkaisin vartta pitkin vähän kuin tikkaria imisin. Siitä hiljaa terskaa huulten väliin ja syvemmälle vartta niin pitkälle kuin menisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielelläni ottaisin, nuolisin ensin kiimatipat päältä ja jatkaisin vartta pitkin vähän kuin tikkaria imisin. Siitä hiljaa terskaa huulten väliin ja syvemmälle vartta niin pitkälle kuin menisi
Ja täällä olisi imettäväksi vähän pienempi 16 cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä olisi imettäväksi vähän pienempi 16 cm
Imisin sun16cm mielenläni. Mua kiihottaa pienen siron kalun imeminen kun itselläni 19cm tuppikulli. Oon saanut ottaa suuhun pientä ja ohutta 15-16cm munaa.on tuppikulli josta tiukan esinahan alta paljastui pieni ohut terska. Kiihotti todella paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imisin sun16cm mielenläni. Mua kiihottaa pienen siron kalun imeminen kun itselläni 19cm tuppikulli. Oon saanut ottaa suuhun pientä ja ohutta 15-16cm munaa.on tuppikulli josta tiukan esinahan alta paljastui pieni ohut terska. Kiihotti todella paljon.
Nyt olisi kova 16 cm kädessä. Niin mielelläni antaisin sen sun suun hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olisi kova 16 cm kädessä. Niin mielelläni antaisin sen sun suun hoitoon
Imisin mielelläni sun pientä.. Puristelisin kasseja... Saisit tulla mun suuhun..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imisin mielelläni sun pientä.. Puristelisin kasseja... Saisit tulla mun suuhun..
Ja nyt ahkeraa vetoa kullille ja haaveilua että ottaisit multa suihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt ahkeraa vetoa kullille ja haaveilua että ottaisit multa suihin
Ja pieni näyttää omaankin silmään niin hyvältä kun pussit ja varsi on karvattomia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pieni näyttää omaankin silmään niin hyvältä kun pussit ja varsi on karvattomia
Mmm upota kokonaan mun suuhun
- Anonyymi
Makoilen sängyllä. Kalu kovana kädessä
- Anonyymi
Huomenna on krapula. Ja valtava aamuseisokki. Rouva nukkuu yleensä tosi pitkään eikä tykkää jos herättelen. Vetelen varmaan ensihädät käteen ja myöhemmin rouvaan.
- Anonyymi
Tietääkö rouva et runkkaa hänen nukkuessa.
- Anonyymi
Tietääkö rouva et runkkaa hänen nukkuessa.
- Anonyymi
Aamupäivällä vetelin kahdet mällit päälleni. Nukuin melkein koko päivän. Nyt hereillä ja suihkussa en oo vielä käyny. Makuuhuoneessa hyvä kyrvän ja sperman tuoksu. Täytyy alkaa taas lempipuuhaan. Kyrvälle kunnon nautintoa,va vetää esinahkaa edestakaisin, sitten alkaa kiimainen litinä ja palkinnoksi lämpimät liemet. Aah...
- Anonyymi
Mihi lens liemet
- Anonyymi
aamulla jatkuu yheksän kymmen välillä
- Anonyymi
Kyl runkku on parasta krapulan hoitoo. Äsken siirryin sängystä sohvalle ja filmi pyörimään... Nyt kädessä 18cm kovaa. Nahka liikkuu hyvin kun terska vähän kostunut kiimasta. Olispa runkkukaveri, voisin vaikka maistella.
- Anonyymi
Istun sohvalla kulli kovana kädessä. Katselen samalla kun naapurin rouva tekee puutarha hommia tiukat legginssit jalassa. Pian tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istun sohvalla kulli kovana kädessä. Katselen samalla kun naapurin rouva tekee puutarha hommia tiukat legginssit jalassa. Pian tulee.
Moi, samoin katselin päivällä kun naapurin rouva istutti kesäkukkia hameessa.
Ihanasti vilkkui ohuet mustat pikkuhousuthameen alta.
Täytyy tunnustaa, että tuli samalla kaivettua kulli esolle ja hyväiltyä kulia
katsellessani rouvan touhuja...
- Anonyymi
roiskiiko taas
- Anonyymi
Kulki kädessä. Vetelen hiljalleen.
- Anonyymi
Pitkiä vetoi, joks tippoi
- Anonyymi
Teltta pystyssä herätessä. Bokserien reuna pallien alle, kivasti painaa palleja. Kyrpä sojottaa kattoa kohti ja odottaa vetoja. Aloittelen tässä hiljalleen. Muita?
- Anonyymi
Vaimon kans lusikassa, muna pillussa.
Tuntuu kans hyvältä - Anonyymi
On on taas........ joks tul
- Anonyymi
Kiristää farkut..........
- Anonyymi
Oih.........
- Anonyymi
Mites teltta
- Anonyymi
Teltta taas pystyssä. Tänään ei tunnu riittävän mikään. Kunnon tyhjennyspäivä.
- Anonyymi
Sama täällä, nyt kolmatta kertaa alottanu runkkaamaa, hirvee kiima ja mällit vaa lentää päälle.
- Anonyymi
Tää on ihan parasta. Mullakin jo kolmet mällit lentäny, ennen nukkumaan menoa vielä yhet runkkusessiot.
- Anonyymi
Suuhun niiden pitäisi lentää... ;P
- Anonyymi
joks kolmas lähti
- Anonyymi
Tais olla vetistä laatuspeguu lopuks
- Anonyymi
Pieni orastava krapula mutta kova stondis
- Anonyymi
Sama täällä. Kulli odottaa tyydytystä, ihan jäykkänä boksereissa. Sohvalla makaan ja katson netistä runkkufilmejä, pakko alkaa kohta vetelemään.
- Anonyymi
Muistathan vedellä esinahkaa eestaas ja puristella kunnolla palleja kunnes ei enää kestä.
Sperman lentäessä tulee karjua kunnolla🤣 - Anonyymi
On tää vaan niin kivaa tää runkkailu. Kyrpä nauttii kun esaria vetelee edestakaisin. Terskan pää kosteena ja mukavan kuulonen litinä.
- Anonyymi
Kaikista eniten kiihottaa imeä krapulaisia kulleja, jotka on viimeksi pesty edellisenä päivänä. Aah! Nams!
- Anonyymi
Täällä kans aamuseisokki. Housuissa oli herätessä kunnon pullotus. Nyt kyrpä jo kädessä ja mukava edestakanen liike, ei voi lopettaa.
- Anonyymi
Sama juttu, aamulla herätessä kova seisokki mutta ei ollut vielä mahdollista silloin runkata. Nyt taas pelkkä ajatuskin saa housuissa kovenemaan
- Anonyymi
Onko sul nyt jo mahdollisuus runkkaillu?
- Anonyymi
onon
- Anonyymi
Nyt on mahdollista runkata
- Anonyymi
onko liikettä
- Anonyymi
Vielä hieron kovaa housun päältä
- Anonyymi
Pakko ottaa housut pois ja alkaa vetelemään kullia ja miten hyvältä tuntuukaan
- Anonyymi
Juu tuntuuko kapula et pitäis availla
- Anonyymi
Mis asennos siel vetelyt menos
- Anonyymi
tersk alareunoi kierrell ja pitki vetoi, varmaan et ole eka kertaa puuhas
- Anonyymi
Selällään sängyssä ja kulli osoittaa ahnaasti kohti mahaa
- Anonyymi
Mite usei tyhjäät
- Anonyymi
Edellispäivänä viimeksi,
- Anonyymi
Alavarsi paisuneena odottaa taas sykäyksii, ihan suulle ast lentää ku kova paine
- Anonyymi
Juu pusseja puristelen ja venyttelen ja pitkiä vetoja annan
- Anonyymi
Millast mieles sul liikkuu ja kiihdyttää entisestää
- Anonyymi
Ei kokemusta mutta mahtava olisi runkata ja ottaa toiselta suuhun ja itsekin antaa suuhun. Ja ehkä tuntea aito terska reijällä. En tiedä mutta kiima nousee ainakin
- Anonyymi
Joks kirkasta vuotaa, no tietenkin kovas kiim
- Anonyymi
Ensimmäiset kirkkaat maistettu
- Anonyymi
saat ihan täs kireel shortsifarkut, haittaaks
- Anonyymi
Ei haittaa, pystyks vapauttamaan housuista
- Anonyymi
juu on pakko vapauttaa, su kulli antaa nii hyvä etähoitoo.
lipasen sulta kirkasta lämmintä, koko ajan tulee lisää....... - Anonyymi
ihan veit sanat suusta, ku lukasin su fantasiaa
- Anonyymi
Mä voin ottaa sun kalun käteen ja vedellä sitä
- Anonyymi
Vetele pitkään tuntuu nii et halkee sä löydät herkät paikat sormeillen
- Anonyymi
oon siin su käsivarrell ja sä saat ihan värisee ja vuotaa su kädelle kirkasta, anna
nii maistellaan yhes - Anonyymi
Maistellaan, mä voisin vähän kielellä ottaa sun valuvaa ja pyöritellä kieltä terskan ympäri
- Anonyymi
OOOOOh ota kii tippoi, koko ajan juoksee täs mu sormille ku olen siinä
su käsittelys, puristan sua lujaa oih - Anonyymi
Ja upottaa kokonaan sun kullin suuhun ja puristella pusseja. Nuolla ja imeä pusseja ja taas valuvat kielellä talteen
- Anonyymi
Tekee nyt mieli nuolla su haarukk ja aina terskaa saakka pussail ja hyväill ja
tuntea su huohotuksen, sit voit työntää terska mu huulil ja vähä sit poskee
saakka lämpimään, ollaa siinä paikoillaa lujasti rutistaen ja tuntien su kova kiim ja lämmö - Anonyymi
Sun kieli ja suu tekee niin hyvää. Oon ihan kiimassa sun käsittelyssä
- Anonyymi
juu valuvaa ei saa tuhlata on se nii laatua, pussailen välill su reisiä ja haistan
su kiim terskan tuoksun, mikä vuotaa koko ajan ja tekis mieli jo purkaa - Anonyymi
Sä tiedät mikä tuntuu jätkästä parhaalta.........
- Anonyymi
Sä osaat käsitellä mua, mä vaan nyt nautin sun käsittelyssä
- Anonyymi
Tersk ihan paisunut uusiin mittoihin su ansiost
- Anonyymi
Niin mielelläni haluaisin tuntea sun terskan mun reikää vasten
- Anonyymi
Meen selälleni tuu hajareisin ja kiertele poskilla silkkistä tattiasi, mä kattelen sitä
miten komea ja jäykkä on kundilla, laita sit koko terska mu suuhu, pidä sitä
siinä paikoillaan, mä kielellä liikuttelen ja tunnen su liukkaan nestees hiljalleen
vuotavan, voi miten liukasta se onkaan , silittelen su rintoja ja pitelen
su siinä lähellä, voidaan toki välill suudella lujast ja jatkaa sit syvemälle
painamista, toki varovast - Anonyymi
Laita sormees edes nii vähä ees helpottaa..... vai onko sul apuleluja
- Anonyymi
Su kulli sopii nii huulille hyvin ku siinä ees takas vetelee......
- Anonyymi
Mis asennos haluusit sisäll
- Anonyymi
vai joks lens sull, anna tull sit ku aika on
- Anonyymi
Mä tuon kullini sun suuhun ja ja miten hyvin imet. Sä voit samalla vähän sormella kutitella mun pyllyä
- Anonyymi
Vähän joutunut pidättelemään etten vielä tulisi
- Anonyymi
Pitäähän toive toteuttaa, etusormi pyörii su reijäll ja voin toki ottaa keskarii
et pääsee syvemälle, hiljalleen ees takas varovast - Anonyymi
Mis asennos tos hommas ois paras, ei oo kokemust, mut neuvoja vastaanotetaan
- Anonyymi
Mä en kestä enempää vaan nyt alkaa tulla
- Anonyymi
anna tulla otan kaiken ja lypsän sut ihan loppuun
- Anonyymi
Nuolen su mahalta aina rinnoille saakka roiskuneen herkun. kuivaan kielel
varren ja su koko tatin hitaasti et sul alkaa ihan uudelleen jäykstyy.hyvä hyvä
oot kyll tosi kiim kundi, mut onneks vähä hetkeks helpotti heh - Anonyymi
Makee olis jatkaa fantasiointia mutta nyt joutuu lopettamaan
- Anonyymi
Juu mihi lens
- Anonyymi
Juu kiva oli makeilla kiitti sul
- Anonyymi
Krapulamällit lenteli täälläkin. Kuinkahan voikin aina näin panettaa.
Yleensä näissä tilanteissa muistelen myös krapulassa tapahtunutta tapahtumaa kun tuttava pariskunnan mökillä ei tarvinnut omaan käteen tyytyä kun rouva ei ollut kovin tarkka tavarastaan vaan jakelu krapulapilluaan ystävällisen vieraanvaraisesti - Anonyymi
Kiva olla avuks etänä, fantasikaa
- Anonyymi
Tänään jo kaksi kertaa lauennut ja taas kovana. Istun sohvalla ja vetelen hiljalleen. Suihin otto tekis nyt hyvää
- Anonyymi
Tyhjää paineet pois , mihi oot lennättänyt, tuottoisa kundi
- Anonyymi
mites mites nyt
- Anonyymi
Kunnon aamutyydytystä. On se jännää et tää auttaa krapulaankin. Kunnon runkku auttaa kaikkeen ja tekee hyvää.
- Anonyymi
Juuri runkattu ja sperman laskin naisen pillukarvoitukselle ja yksi ruiskaus lensi rinnoille.
- Anonyymi
Pääsispä liukkaille😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsispä liukkaille😋
On muuten todella kiihottavaa runkata kiimalta tuoksuvan pillun päällä.
- Anonyymi
Jos vielä toinen levittää vitun levälleen, niin on siihen hyvä kyrvän räkiä.
- Anonyymi
Kundilla jokos jäykkää
- Anonyymi
Etkö työntynyt sisään vaan kostutit päältä kaverin
- Anonyymi
Joskus vuosia sitten jouduin myös tyytymään paljaalle pillulle runkkaamiseen kun nainen ei joustanut pettämisen suhteen. Kävi tosiaan niin että hän levitti pillunsa eteeni, nuuhkin ja katselin sitä runkatessa mutta koskea ei saanut.
Tuntui/tuntuu uskomattomalta mutta meitä on moneksi. Hän siis sinkku mutta minä olin suhteessa.
- Anonyymi
Töistä kotiin ja sänkyyn alasti kovaa kullia runkkaamaan
- Anonyymi
Mihi tällä kertaa komeesti lens. Helpotti hetkeks, nii sitä pitää antaa vetoi, en ehtinyt täs mukaan
- Anonyymi
Komeelle kullille kiva antaa hoitoo, alast het töiden päälle
- Anonyymi
tiistaisänky sua varmaan odottaa puuhaan jälleen kerran......siitä vaan nopeest
hommiin............ - Anonyymi
harjaantunut käsi osaa
- Anonyymi
kova 20sekunnis kull
- Anonyymi
Mites homma hoituu
- Anonyymi
Onkos jo kulli juures ahistavaa painett
- Anonyymi
Kiiltääkö kirkasta
- Anonyymi
Tänään ollut kunnon krapula ja myös kunnon runkkutouhut. Aamulla ekaks heti herättyä, sit päivällä toisen mällinheitot ja äsken tuli taas kiimainen olo kun lueskelin täällä tarinoita ja kokemuksia. Eli piti taas runkata. Musta t-paita enää selästä musta. Makkarissa kyrvän ja sperman kiimainen tuoksu.
Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453669Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1063483Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202462Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42275100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282113Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa331143Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut171021- 134823
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28820Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34744