Krapularunkku

Anonyymi

Heräsin just ja alkkareissa ahdasta, kunnon pullotus. Ei muuta kun kusemisen jälkeen käsi housuihin ja pakko aloittaa kullin ja pallien puristelu ja hyväily. Pikkuhiljaa esarin vetely edestakasin. Tää tuntuu niiiiiiiiin hyvälle! Onko muita miehiä samoissa puuhissa?

161

2006

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alkkarit vielä jalassa, mut laskettu vähän alas, niin että alkkarin reuna pallien alla. Mukavasti painaa palleja ja hieroo samalla kun käsi tekee hyvää liikettä.

• Anonyymi

Samat hommat täälläkin,alasti sängyllä ja käsi käy...

• Anonyymi

Millasta siellä vetelet? Mulla 18 cm tuppikulli. Nahka liikkuu hyvin ja nyt jo vähän kosteena. Mukava ääni tuo litinä.

• Anonyymi

17cm isot kassit,touhutipat jo kiiltelee kalun päässä,mutisee mukavasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

17cm isot kassit,touhutipat jo kiiltelee kalun päässä,mutisee mukavasti

Litisee mukavasti

• Anonyymi

Olis kiva vedellä yhdessä! Kyrvät kiimassa.

• Anonyymi

Olis kyllä ihanaa,mä Oulun seudulla.

• Anonyymi

Kohta lentää mällit. Tänään on varmaan runkattava vielä muutama kerta, on niin kiimanen olo.

• Anonyymi

Mihin ruikit mällit,tuleeko paljon?mä vielä vetelen

• Anonyymi

Parasta puuhaa, mitä mies voi yksin touhuilla!

• Anonyymi

Aloitin just. Kalu aivan kovana.

• Anonyymi

Mällit lens mahan päälle. Levitin spermaa kasseille, siihen se mukavasti kuivaa. Hyvä spegun tuoksu täälllä. Hetken huilaan ja kohta uusinta. Joko sulla lens?

• Anonyymi

Ei vielä,jatkan vetelemistä,ois kiva saada live runkku seuraa

• Anonyymi

Tuliko paljon. Joko kalu nousee uusintaan.

• Anonyymi

Tulin. Roiskin päälleni. Nyt kun joku ottais suuhun ja imis kovaksi uudestaan

• Anonyymi

Melkein 2 tuntia edellisestä orkusta. Lueskelin täällä juttuja ja tuli taas kiihottunut olo. Spermaiset alkkarit rupee taas käymään ahtaaksi, kalu haluaa taas hoitoa. Pakkohan se on aloittaa uudet runkkusessiot. Onko muita yhtä kiimaisia miehiä paikalla?

• Anonyymi

mä olisin.

• Anonyymi

Kyĺlä tääläkin on kovan .Pakko runkata .Tekee hyvää.

• Anonyymi

Kyllä pitää alkaa vedellä, mieli tekee!

• Anonyymi

joko ehdit vetelee?

• Anonyymi

Joo samalla linjalla ollaan, krapulaa istunu ja runkannut jo 3 kertaa. Aina mällit mahalle tai omaa naamaan ja levitän sitä vähän. Kohta kyllä runkkaan taas uusiks. Olis kiva jos olis seuraa.

• Anonyymi

kelpaisko mun seura? voisin itse kanssa

• Anonyymi

Täällä taas. Aamupäivä meni mukavasti harrastuksen parissa. Päivällä lepäilin. Nyt taas kalu kädessä ja tekee hyvää edestakaista liikettä. Runkku on mahtavaa, kullin litinä kiihottaa.

• Anonyymi

haluisiks jutella mun kaa jotain ja vedeltäs samalla.

• Anonyymi

Naisena mukava lukea näitä. Jatkakaa ihmeessä.

• Anonyymi

Nuo hinttarit meni heti puihin kun mainittiin nainen. Mä kyllä haluaisin naisen kanssa herkutella....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo hinttarit meni heti puihin kun mainittiin nainen. Mä kyllä haluaisin naisen kanssa herkutella....

Etenkin, kun nainen ei näe eikä kommentoi sen enempi...
        Herkutellaan vaan, vaikka ma iltana?
        Tehdäänkö oma ketju, että nuo ⬆️ voivat jatkaa keskenään?
        T. Nainen (ihan oikeasti, ei feikkitissiperuukki).

• Anonyymi

Moi. Täällä taas. Tänä aamuna ei krapulaa, mut näin vapaapäivän aamuna ajatukset taas pyörii tietyllä alueella ja niinhän siinä kävi, että kulli housuissa pullistelee. Vähän oon jo puristellut palleja ja kullia. Kohta on pakko alkaa vetelee oikein kunnolla. Kunnon tyydytystä.

• Anonyymi

Täälläkään ei mitään isoa krapulaa ole tänä aamuna, mutta aamuseisokki on vaativa. Kädellä hieron vielä alkkareiden päältä

• Anonyymi

Minkäslaista kohoumaa siellä hierot? Mul 18cm tuppikulli jo kädessä. Ja tuntuu hyvälle.

• Anonyymi

Aamu seisokki myös täälä. Runkkaan hiljalleen tuppi kullia ja hyväilen kiveksiä.

• Anonyymi

Niinnon täälläkin tuppi kulli ja tykkää hiplata itseäni ja voisin imee sun kyrpää palleja suudella jyskytellään palleja vastakkain kiuruvesi 0449840190 välineitä on

• Anonyymi

Aika pientä ja siroa, 16 cm karvaton. Ihan kovana on jo

• Anonyymi

Samoin täällä, kivekset saa myös hoitoa. Tykkäävät kun niitä hyväillään ja puristellaan. On tää runkku kyl kiihottava harrastus. Tälläkin hetkellä varmaan aika moni mies ja poika samoissa puuhissa? Ja niin pitääkin,

• Anonyymi

Onhan tämä mukavaa hommaa. Nyt on kova kädessä ja sitä vetelen

• Anonyymi

Onks kukaan lauennut vielä. Itellä tuppikulli aivan kovana ja kiimalima valuu.samalla kun hyväilen kiveksiä niin sormi käy reiällä..

• Anonyymi

Kiimalimaa maistellen ja pusseja hieroen. En vielä ole laukeamassa

• Anonyymi

Pian tulee.. Tekee hyvää. Sormi painuu sisään... Tuppikulli valuttaa limaa..

• Anonyymi

Annatko lentää mahalle?

• Anonyymi

Annan lentää päälleni... Pian tulee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan lentää päälleni... Pian tulee..

Laukesin.roiskin päälleni parin päivän lastin.. Paljon paksua spermaa.. Nyt tuppikulli löysänä ja tyydytettynä..joks muut laukes

• Anonyymi

Mä annoin myös tulla päälleni. Näyttää irstaalta kun spermaa pitkin rintaa. Nyt muutaman tunnin tauko ja uudestaan käsitöihin. Ilma näyttää hyvältä ties vaikka menis ulos runkulle. Kiihoittaisi ajatus ajella autolla ja runkata samalla shortsit polvissa

• Anonyymi

Mun tuppikulli alkaa taas heräilemään aamuisen laukeamisen jälkeen. Vois autoilla luontoon runkkaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun tuppikulli alkaa taas heräilemään aamuisen laukeamisen jälkeen. Vois autoilla luontoon runkkaamaan

Mä kävin kans päivällä luonnossa runkkaamassa paineet pois. Mutta se ei vie sitä tosiasiaa pois että taaskin tekee mieli runkata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kävin kans päivällä luonnossa runkkaamassa paineet pois. Mutta se ei vie sitä tosiasiaa pois että taaskin tekee mieli runkata

19cm tuppikulli vailla suihin ottoa. Aamusta spermat roskin päälleni ja päivällä lähti lasti luonnossa. Nyt taas kovana..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

19cm tuppikulli vailla suihin ottoa. Aamusta spermat roskin päälleni ja päivällä lähti lasti luonnossa. Nyt taas kovana..

Samoin kovana täällä ja vailla suuhoitoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluisko joku imeä 19cm tuppikullia ja antaa omaa imettäväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluisko joku imeä 19cm tuppikullia ja antaa omaa imettäväksi.

Mielelläni ottaisin, nuolisin ensin kiimatipat päältä ja jatkaisin vartta pitkin vähän kuin tikkaria imisin. Siitä hiljaa terskaa huulten väliin ja syvemmälle vartta niin pitkälle kuin menisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielelläni ottaisin, nuolisin ensin kiimatipat päältä ja jatkaisin vartta pitkin vähän kuin tikkaria imisin. Siitä hiljaa terskaa huulten väliin ja syvemmälle vartta niin pitkälle kuin menisi

Ja täällä olisi imettäväksi vähän pienempi 16 cm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja täällä olisi imettäväksi vähän pienempi 16 cm

Imisin sun16cm mielenläni. Mua kiihottaa pienen siron kalun imeminen kun itselläni 19cm tuppikulli. Oon saanut ottaa suuhun pientä ja ohutta 15-16cm munaa.on tuppikulli josta tiukan esinahan alta paljastui pieni ohut terska. Kiihotti todella paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imisin sun16cm mielenläni. Mua kiihottaa pienen siron kalun imeminen kun itselläni 19cm tuppikulli. Oon saanut ottaa suuhun pientä ja ohutta 15-16cm munaa.on tuppikulli josta tiukan esinahan alta paljastui pieni ohut terska. Kiihotti todella paljon.

Nyt olisi kova 16 cm kädessä. Niin mielelläni antaisin sen sun suun hoitoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt olisi kova 16 cm kädessä. Niin mielelläni antaisin sen sun suun hoitoon

Imisin mielelläni sun pientä.. Puristelisin kasseja... Saisit tulla mun suuhun..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imisin mielelläni sun pientä.. Puristelisin kasseja... Saisit tulla mun suuhun..

Ja nyt ahkeraa vetoa kullille ja haaveilua että ottaisit multa suihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt ahkeraa vetoa kullille ja haaveilua että ottaisit multa suihin

Ja pieni näyttää omaankin silmään niin hyvältä kun pussit ja varsi on karvattomia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pieni näyttää omaankin silmään niin hyvältä kun pussit ja varsi on karvattomia

Mmm upota kokonaan mun suuhun

• Anonyymi

Makoilen sängyllä. Kalu kovana kädessä

• Anonyymi

Huomenna on krapula. Ja valtava aamuseisokki. Rouva nukkuu yleensä tosi pitkään eikä tykkää jos herättelen. Vetelen varmaan ensihädät käteen ja myöhemmin rouvaan.

• Anonyymi

Tietääkö rouva et runkkaa hänen nukkuessa.

• Anonyymi

Tietääkö rouva et runkkaa hänen nukkuessa.

• Anonyymi

Aamupäivällä vetelin kahdet mällit päälleni. Nukuin melkein koko päivän. Nyt hereillä ja suihkussa en oo vielä käyny. Makuuhuoneessa hyvä kyrvän ja sperman tuoksu. Täytyy alkaa taas lempipuuhaan. Kyrvälle kunnon nautintoa,va vetää esinahkaa edestakaisin, sitten alkaa kiimainen litinä ja palkinnoksi lämpimät liemet. Aah...

• Anonyymi

Mihi lens liemet

• Anonyymi

aamulla jatkuu yheksän kymmen välillä

• Anonyymi

Kyl runkku on parasta krapulan hoitoo. Äsken siirryin sängystä sohvalle ja filmi pyörimään... Nyt kädessä 18cm kovaa. Nahka liikkuu hyvin kun terska vähän kostunut kiimasta. Olispa runkkukaveri, voisin vaikka maistella.

• Anonyymi

Istun sohvalla kulli kovana kädessä. Katselen samalla kun naapurin rouva tekee puutarha hommia tiukat legginssit jalassa. Pian tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Istun sohvalla kulli kovana kädessä. Katselen samalla kun naapurin rouva tekee puutarha hommia tiukat legginssit jalassa. Pian tulee.

Moi, samoin katselin päivällä kun naapurin rouva istutti kesäkukkia hameessa.
        Ihanasti vilkkui ohuet mustat pikkuhousuthameen alta.
        Täytyy tunnustaa, että tuli samalla kaivettua kulli esolle ja hyväiltyä kulia
        katsellessani rouvan touhuja...

• Anonyymi

roiskiiko taas

• Anonyymi

Kulki kädessä. Vetelen hiljalleen.

• Anonyymi

Pitkiä vetoi, joks tippoi

• Anonyymi

Teltta pystyssä herätessä. Bokserien reuna pallien alle, kivasti painaa palleja. Kyrpä sojottaa kattoa kohti ja odottaa vetoja. Aloittelen tässä hiljalleen. Muita?

• Anonyymi

Vaimon kans lusikassa, muna pillussa.
      Tuntuu kans hyvältä

• Anonyymi

On on taas........ joks tul

• Anonyymi

Kiristää farkut..........

• Anonyymi

Oih.........

• Anonyymi

Mites teltta

• Anonyymi

Teltta taas pystyssä. Tänään ei tunnu riittävän mikään. Kunnon tyhjennyspäivä.

• Anonyymi

Sama täällä, nyt kolmatta kertaa alottanu runkkaamaa, hirvee kiima ja mällit vaa lentää päälle.

• Anonyymi

Tää on ihan parasta. Mullakin jo kolmet mällit lentäny, ennen nukkumaan menoa vielä yhet runkkusessiot.

• Anonyymi

Suuhun niiden pitäisi lentää... ;P

• Anonyymi

joks kolmas lähti

• Anonyymi

Tais olla vetistä laatuspeguu lopuks

• Anonyymi

Pieni orastava krapula mutta kova stondis

• Anonyymi

Sama täällä. Kulli odottaa tyydytystä, ihan jäykkänä boksereissa. Sohvalla makaan ja katson netistä runkkufilmejä, pakko alkaa kohta vetelemään.

• Anonyymi

Muistathan vedellä esinahkaa eestaas ja puristella kunnolla palleja kunnes ei enää kestä.
      Sperman lentäessä tulee karjua kunnolla🤣

• Anonyymi

On tää vaan niin kivaa tää runkkailu. Kyrpä nauttii kun esaria vetelee edestakaisin. Terskan pää kosteena ja mukavan kuulonen litinä.

• Anonyymi

Kaikista eniten kiihottaa imeä krapulaisia kulleja, jotka on viimeksi pesty edellisenä päivänä. Aah! Nams!

• Anonyymi

Täällä kans aamuseisokki. Housuissa oli herätessä kunnon pullotus. Nyt kyrpä jo kädessä ja mukava edestakanen liike, ei voi lopettaa.

• Anonyymi

Sama juttu, aamulla herätessä kova seisokki mutta ei ollut vielä mahdollista silloin runkata. Nyt taas pelkkä ajatuskin saa housuissa kovenemaan

• Anonyymi

Onko sul nyt jo mahdollisuus runkkaillu?

• Anonyymi

onon

• Anonyymi

Nyt on mahdollista runkata

• Anonyymi

onko liikettä

• Anonyymi

Vielä hieron kovaa housun päältä

• Anonyymi

Pakko ottaa housut pois ja alkaa vetelemään kullia ja miten hyvältä tuntuukaan

• Anonyymi

Juu tuntuuko kapula et pitäis availla

• Anonyymi

Mis asennos siel vetelyt menos

• Anonyymi

tersk alareunoi kierrell ja pitki vetoi, varmaan et ole eka kertaa puuhas

• Anonyymi

Selällään sängyssä ja kulli osoittaa ahnaasti kohti mahaa

• Anonyymi

Mite usei tyhjäät

• Anonyymi

Edellispäivänä viimeksi,

• Anonyymi

Alavarsi paisuneena odottaa taas sykäyksii, ihan suulle ast lentää ku kova paine

• Anonyymi

Juu pusseja puristelen ja venyttelen ja pitkiä vetoja annan

• Anonyymi

Millast mieles sul liikkuu ja kiihdyttää entisestää

• Anonyymi

Ei kokemusta mutta mahtava olisi runkata ja ottaa toiselta suuhun ja itsekin antaa suuhun. Ja ehkä tuntea aito terska reijällä. En tiedä mutta kiima nousee ainakin

• Anonyymi

Joks kirkasta vuotaa, no tietenkin kovas kiim

• Anonyymi

Ensimmäiset kirkkaat maistettu

• Anonyymi

saat ihan täs kireel shortsifarkut, haittaaks

• Anonyymi

Ei haittaa, pystyks vapauttamaan housuista

• Anonyymi

juu on pakko vapauttaa, su kulli antaa nii hyvä etähoitoo.
      lipasen sulta kirkasta lämmintä, koko ajan tulee lisää.......

• Anonyymi

ihan veit sanat suusta, ku lukasin su fantasiaa

• Anonyymi

Mä voin ottaa sun kalun käteen ja vedellä sitä

• Anonyymi

Vetele pitkään tuntuu nii et halkee sä löydät herkät paikat sormeillen

• Anonyymi

oon siin su käsivarrell ja sä saat ihan värisee ja vuotaa su kädelle kirkasta, anna
      nii maistellaan yhes

• Anonyymi

Maistellaan, mä voisin vähän kielellä ottaa sun valuvaa ja pyöritellä kieltä terskan ympäri

• Anonyymi

OOOOOh ota kii tippoi, koko ajan juoksee täs mu sormille ku olen siinä
      su käsittelys, puristan sua lujaa oih

• Anonyymi

Ja upottaa kokonaan sun kullin suuhun ja puristella pusseja. Nuolla ja imeä pusseja ja taas valuvat kielellä talteen

• Anonyymi

Tekee nyt mieli nuolla su haarukk ja aina terskaa saakka pussail ja hyväill ja
      tuntea su huohotuksen, sit voit työntää terska mu huulil ja vähä sit poskee
      saakka lämpimään, ollaa siinä paikoillaa lujasti rutistaen ja tuntien su kova kiim ja lämmö

• Anonyymi

Sun kieli ja suu tekee niin hyvää. Oon ihan kiimassa sun käsittelyssä

• Anonyymi

juu valuvaa ei saa tuhlata on se nii laatua, pussailen välill su reisiä ja haistan
      su kiim terskan tuoksun, mikä vuotaa koko ajan ja tekis mieli jo purkaa

• Anonyymi

Sä tiedät mikä tuntuu jätkästä parhaalta.........

• Anonyymi

Sä osaat käsitellä mua, mä vaan nyt nautin sun käsittelyssä

• Anonyymi

Tersk ihan paisunut uusiin mittoihin su ansiost

• Anonyymi

Niin mielelläni haluaisin tuntea sun terskan mun reikää vasten

• Anonyymi

Meen selälleni tuu hajareisin ja kiertele poskilla silkkistä tattiasi, mä kattelen sitä
      miten komea ja jäykkä on kundilla, laita sit koko terska mu suuhu, pidä sitä
      siinä paikoillaan, mä kielellä liikuttelen ja tunnen su liukkaan nestees hiljalleen
      vuotavan, voi miten liukasta se onkaan , silittelen su rintoja ja pitelen
      su siinä lähellä, voidaan toki välill suudella lujast ja jatkaa sit syvemälle
      painamista, toki varovast

• Anonyymi

Laita sormees edes nii vähä ees helpottaa..... vai onko sul apuleluja

• Anonyymi

Su kulli sopii nii huulille hyvin ku siinä ees takas vetelee......

• Anonyymi

Mis asennos haluusit sisäll

• Anonyymi

vai joks lens sull, anna tull sit ku aika on

• Anonyymi

Mä tuon kullini sun suuhun ja ja miten hyvin imet. Sä voit samalla vähän sormella kutitella mun pyllyä

• Anonyymi

Vähän joutunut pidättelemään etten vielä tulisi

• Anonyymi

Pitäähän toive toteuttaa, etusormi pyörii su reijäll ja voin toki ottaa keskarii
      et pääsee syvemälle, hiljalleen ees takas varovast

• Anonyymi

Mis asennos tos hommas ois paras, ei oo kokemust, mut neuvoja vastaanotetaan

• Anonyymi

Mä en kestä enempää vaan nyt alkaa tulla

• Anonyymi

anna tulla otan kaiken ja lypsän sut ihan loppuun

• Anonyymi

Nuolen su mahalta aina rinnoille saakka roiskuneen herkun. kuivaan kielel
      varren ja su koko tatin hitaasti et sul alkaa ihan uudelleen jäykstyy.hyvä hyvä
      oot kyll tosi kiim kundi, mut onneks vähä hetkeks helpotti heh

• Anonyymi

Makee olis jatkaa fantasiointia mutta nyt joutuu lopettamaan

• Anonyymi

Juu mihi lens

• Anonyymi

Juu kiva oli makeilla kiitti sul

• Anonyymi

Krapulamällit lenteli täälläkin. Kuinkahan voikin aina näin panettaa.

Yleensä näissä tilanteissa muistelen myös krapulassa tapahtunutta tapahtumaa kun tuttava pariskunnan mökillä ei tarvinnut omaan käteen tyytyä kun rouva ei ollut kovin tarkka tavarastaan vaan jakelu krapulapilluaan ystävällisen vieraanvaraisesti

• Anonyymi

Kiva olla avuks etänä, fantasikaa

• Anonyymi

Tänään jo kaksi kertaa lauennut ja taas kovana. Istun sohvalla ja vetelen hiljalleen. Suihin otto tekis nyt hyvää

• Anonyymi

Tyhjää paineet pois , mihi oot lennättänyt, tuottoisa kundi

• Anonyymi

mites mites nyt

• Anonyymi

Kunnon aamutyydytystä. On se jännää et tää auttaa krapulaankin. Kunnon runkku auttaa kaikkeen ja tekee hyvää.

• Anonyymi

Juuri runkattu ja sperman laskin naisen pillukarvoitukselle ja yksi ruiskaus lensi rinnoille.

• Anonyymi

Pääsispä liukkaille😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsispä liukkaille😋

On muuten todella kiihottavaa runkata kiimalta tuoksuvan pillun päällä.

• Anonyymi

Jos vielä toinen levittää vitun levälleen, niin on siihen hyvä kyrvän räkiä.

• Anonyymi

Kundilla jokos jäykkää

• Anonyymi

Etkö työntynyt sisään vaan kostutit päältä kaverin

• Anonyymi

Joskus vuosia sitten jouduin myös tyytymään paljaalle pillulle runkkaamiseen kun nainen ei joustanut pettämisen suhteen. Kävi tosiaan niin että hän levitti pillunsa eteeni, nuuhkin ja katselin sitä runkatessa mutta koskea ei saanut.

Tuntui/tuntuu uskomattomalta mutta meitä on moneksi. Hän siis sinkku mutta minä olin suhteessa.

• Anonyymi

Töistä kotiin ja sänkyyn alasti kovaa kullia runkkaamaan

• Anonyymi

Mihi tällä kertaa komeesti lens. Helpotti hetkeks, nii sitä pitää antaa vetoi, en ehtinyt täs mukaan

• Anonyymi

Komeelle kullille kiva antaa hoitoo, alast het töiden päälle

• Anonyymi

tiistaisänky sua varmaan odottaa puuhaan jälleen kerran......siitä vaan nopeest
      hommiin............

• Anonyymi

harjaantunut käsi osaa

• Anonyymi

kova 20sekunnis kull

• Anonyymi

Mites homma hoituu

• Anonyymi

Onkos jo kulli juures ahistavaa painett

• Anonyymi

Kiiltääkö kirkasta

• Anonyymi

Tänään ollut kunnon krapula ja myös kunnon runkkutouhut. Aamulla ekaks heti herättyä, sit päivällä toisen mällinheitot ja äsken tuli taas kiimainen olo kun lueskelin täällä tarinoita ja kokemuksia. Eli piti taas runkata. Musta t-paita enää selästä musta. Makkarissa kyrvän ja sperman kiimainen tuoksu.

Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      145
      3669
    2. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      106
      3483
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      20
      2462
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2275
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      28
      2113
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      33
      1143
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1021
    8. Mikä on miehekäs mies?

Kertokaa naiset. >Simiti<
      Sinkut
      134
      823
    9. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      28
      820
    10. Oikea syy siihen

miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä
      Ikävä
      34
      744
    Aihe