Hyvää Äitienpäivää

Anonyymi

🌹🌹🌹 kaikki ihanat Luojan luomat naiset!

55

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnea! Vain nainen voi synnyttää ja olla äiti!

      • "Vain nainen voi synnyttää ja olla äiti!"

        Mutta mutta, luomismyytissä kaksi miestä taikoi naisen sen toisen miehen kylkiluusta.


      • Anonyymi
        Ehtaa.sen.olla.pitää kirjoitti:

        "Vain nainen voi synnyttää ja olla äiti!"

        Mutta mutta, luomismyytissä kaksi miestä taikoi naisen sen toisen miehen kylkiluusta.

        Hyvin ymmärsit, Vain yhden naisen eikä sen jälkeen ketään muuta.

        👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin ymmärsit, Vain yhden naisen eikä sen jälkeen ketään muuta.

        👍

        "Vain yhden naisen eikä sen jälkeen ketään muuta."

        Mutta miksi kaikkivaltias joutui tekemään biologian vastaisesti? Miksi ei taikonut naista ensin ja sitten nainen olisi synnyttänyt miehen kuten biologisesti olisi oikein?


      • Anonyymi
        Ehtaa.sen.olla.pitää kirjoitti:

        "Vain yhden naisen eikä sen jälkeen ketään muuta."

        Mutta miksi kaikkivaltias joutui tekemään biologian vastaisesti? Miksi ei taikonut naista ensin ja sitten nainen olisi synnyttänyt miehen kuten biologisesti olisi oikein?

        Jumala ei tee mitään biologian vastaisesti. Ihmisen voi tehdä vain ihmisestä.


      • Anonyymi

        Kaikki naiset ei voi onnea heillekin onhan heillä äidit . Onnea niille joiden äidit on kuollut ja isomummuille onnea eläville ja jo kuolleille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset ei voi onnea heillekin onhan heillä äidit . Onnea niille joiden äidit on kuollut ja isomummuille onnea eläville ja jo kuolleille.

        Jokainen ihminen saa olla kiitollinen äidilleen ja isoäideilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei tee mitään biologian vastaisesti. Ihmisen voi tehdä vain ihmisestä.

        "Ihmisen voi tehdä vain ihmisestä."

        Ja jälkeläisen naaraasta. Jahve teke kuitenkin koiraan kylkiluusta. Jahve on siis biologian vastainen vuohipaimenmiesten myytti.


      • Anonyymi
        Ehtaa.sen.olla.pitää kirjoitti:

        "Ihmisen voi tehdä vain ihmisestä."

        Ja jälkeläisen naaraasta. Jahve teke kuitenkin koiraan kylkiluusta. Jahve on siis biologian vastainen vuohipaimenmiesten myytti.

        Ihminen ihmisestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ihmisestä!

        Amen!


      • Anonyymi

        Myös mies voi synnyttää. Yleisradion uutisessa joku mies oli synnyttänyt!


      • Anonyymi
        Ehtaa.sen.olla.pitää kirjoitti:

        "Ihmisen voi tehdä vain ihmisestä."

        Ja jälkeläisen naaraasta. Jahve teke kuitenkin koiraan kylkiluusta. Jahve on siis biologian vastainen vuohipaimenmiesten myytti.

        Oliko aatami ensimmäinen ihminen? Eihän se ollut ensimmäinen jos ihmisen voi tehdä vain ihmisestä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko aatami ensimmäinen ihminen? Eihän se ollut ensimmäinen jos ihmisen voi tehdä vain ihmisestä...

        Toisaalta tuo osoittaisi jumalan naispuoliseksi, jos jumala olisi olemassa.

        Näinollen kristinuskonharhaiset ovat transmiehen vallan alla.


    • Onnea ja siunausta kaikille Äideille 🙏🌹

    • Anonyymi

      Jokaisella ihmisellä äiti!

      • Anonyymi

        Se on totta. Isä voi olla nykyään vaikka muumimuki.

        👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta. Isä voi olla nykyään vaikka muumimuki.

        👍

        Ja eräs legenda, tosin vahvistamaton kertoo, että nainen tuli raskaaksi "pyhästä hengestä" eikä silloin ollut edes Muumimukien nolla-sarjaa käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja eräs legenda, tosin vahvistamaton kertoo, että nainen tuli raskaaksi "pyhästä hengestä" eikä silloin ollut edes Muumimukien nolla-sarjaa käytössä.

        Hyvin ymmärsit, Vain yksi nainen eikä sen jälkeen kukaan muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin ymmärsit, Vain yksi nainen eikä sen jälkeen kukaan muu.

        Ilmankos ihmisissä on niin paljon valuvikoja ja Jumala abortoi niistä pahimmat, etteivät mokat paljastu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta. Isä voi olla nykyään vaikka muumimuki.

        👍

        Kaikilla ihmisillä on isät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla ihmisillä on isät.

        Ei ole! Suomen translaki muutti asian. Lesbojen lapsilla on kaksi äitiä, eikä yhtään isää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja eräs legenda, tosin vahvistamaton kertoo, että nainen tuli raskaaksi "pyhästä hengestä" eikä silloin ollut edes Muumimukien nolla-sarjaa käytössä.

        Silloin auttoivat Pyhää Henkeä Wärtsilän emalimukit, ehkäpä paremmin kuin nykyiset Muumimukit, olivat myös kestävämpiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla ihmisillä on isät.

        Mutta nykylain mukaan ihmisillä on Äiti ja Pyhä Henki, siis tämä nykyinen Pyhä Henki korvaa taannoin käytössä olleen Isä-nimikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nykylain mukaan ihmisillä on Äiti ja Pyhä Henki, siis tämä nykyinen Pyhä Henki korvaa taannoin käytössä olleen Isä-nimikkeen.

        Tasosi on tullut jo selväksi.


    • Anonyymi

      Näin keväällä on kiva antaa ruusupuska ja viedä haudalle purkki ruusu mutta voi myös antaa muita kevät kukkia purkissa. Jeesuksen siunausta äideille jotka on menettänyt vauvan tai lapsi on jo kuollut tai jotka saavat lapsen kohta myös niille jotka hoitavat muiden lapsia .

      • Anonyymi

        Nimenomaan lesboäidit ovat ansainneet ruusupuskansa, varsinkin jos heitä on isompikin kimppa yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan lesboäidit ovat ansainneet ruusupuskansa, varsinkin jos heitä on isompikin kimppa yhdessä.

        Minusta lesboäidit ovat rikollisia koska rikkovat YK:n lastenoikeuksien artiklaa 7.

        -Jokaisella lapsella on oikeus tuntea omat vanhempansa ja elää heidän kasvatettavanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta lesboäidit ovat rikollisia koska rikkovat YK:n lastenoikeuksien artiklaa 7.

        -Jokaisella lapsella on oikeus tuntea omat vanhempansa ja elää heidän kasvatettavanaan.

        Sinun mielestäsi lesboäiti joka on synnyttänyt lapsensa on rikollinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta lesboäidit ovat rikollisia koska rikkovat YK:n lastenoikeuksien artiklaa 7.

        -Jokaisella lapsella on oikeus tuntea omat vanhempansa ja elää heidän kasvatettavanaan.

        YK:n lastenoikeuksien artikla 7
        "Lapsi on rekisteröitävä heti syntymänsä jälkeen, ja hänellä on syntymästään lähtien oikeus nimeen ja kansalaisuuteen sekä mikäli mahdollista, oikeus tuntea vanhempansa ja olla heidän hoidettavanaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YK:n lastenoikeuksien artikla 7
        "Lapsi on rekisteröitävä heti syntymänsä jälkeen, ja hänellä on syntymästään lähtien oikeus nimeen ja kansalaisuuteen sekä mikäli mahdollista, oikeus tuntea vanhempansa ja olla heidän hoidettavanaan."

        Tämä ei toteudu homo ja lesbo ” perheissä”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäsi lesboäiti joka on synnyttänyt lapsensa on rikollinen?

        Kyllä jos lapsen isä ei ole läsnä lapsen elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jos lapsen isä ei ole läsnä lapsen elämässä.

        Sitten rikoksen tekevät myös yksinhuoltajaäidit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei toteudu homo ja lesbo ” perheissä”.

        Toteutuu apila-perheissä. Hyvä äitienpäivää lapseni sateenkaariäidille.

        t. sateenkaari-isä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten rikoksen tekevät myös yksinhuoltajaäidit.

        Kyllä, jos estävät lapsen isän läsnäolon lapsen elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, jos estävät lapsen isän läsnäolon lapsen elämässä.

        Mitä jos eivät tiedä kuka on lapsen isä tai lapsen isä on kuollut?


      • Anonyymi

        Ei vaan 3-4 kerroin kivempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta lesboäidit ovat rikollisia koska rikkovat YK:n lastenoikeuksien artiklaa 7.

        -Jokaisella lapsella on oikeus tuntea omat vanhempansa ja elää heidän kasvatettavanaan.

        "-Jokaisella lapsella on oikeus tuntea omat vanhempansa ja elää heidän kasvatettavanaan."

        Kerro se miehille, jotka eivät tunnusta isyyttään, jättävät lapsensa tai pakenevat lapsiaan ylitöihin. Tiedän miehiä, jotka ovat tehneet lapsia useammalle naiselle. Dumppaavat aina edellisen perheen, kun tapaavat uuden naisen. Suomalaisia lapsenruokkopakolaisia haetaan ulkomaita myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäsi lesboäiti joka on synnyttänyt lapsensa on rikollinen?

        Ilmeisesti myös ne, jotka adoptoivat toisten hylkäämiä lapsia, ovat rikollisia?? Fanaatikkouskovaisilla ei järki päätä pakota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YK:n lastenoikeuksien artikla 7
        "Lapsi on rekisteröitävä heti syntymänsä jälkeen, ja hänellä on syntymästään lähtien oikeus nimeen ja kansalaisuuteen sekä mikäli mahdollista, oikeus tuntea vanhempansa ja olla heidän hoidettavanaan."

        Aivan. MIKÄLI MAHDOLLISTA!


      • Anonyymi

        Sairaus on yksinomaan sinun päässäsi.


    • Anonyymi

      Aloituksen ironia on käsin kosketeltava. Mutta hyvää äitienpäivää nyt kaikille.

    • Anonyymi

      Hyvää äitienpäivää myös kaikille ihan oikeille, äitien synnyttämille ja isän alullepanemille ihmisille.

      • Anonyymi

        Jokaiselle siis....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaiselle siis....

        Kyllä, jokainen.


      • Anonyymi

        Eli heteroparit, jotka joutuvat turvautumaan jonkun toisen sukusoluihin saadakseen lapsen, näiltä vanhemmilta tulee evätä äitien- ja isänpäivä?


      • Anonyymi

        Homot/homoparit voivat aina hankkia lapsia lesbo/lesboparin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot/homoparit voivat aina hankkia lapsia lesbo/lesboparin kanssa.

        Mutta eivät koskaan keskenään. Aina tarvitaan vähintään joku kolmas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eivät koskaan keskenään. Aina tarvitaan vähintään joku kolmas.

        Mitä väliä sillä on? Ihme jankutusta!


      • Anonyymi

        Pystyvät kuitenkin lisääntymään, joten turhaan jankutat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eivät koskaan keskenään. Aina tarvitaan vähintään joku kolmas.

        Heteroparitkin tarvitsevat joskus sperma- tai munasoludonorin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on? Ihme jankutusta!

        Oli aihe mikä tahansa, niin yksi jankuttaa homoista. Kuulostaa mielenhäiriöltä.


    • Herran-jestas minkälainen keskustelu saatiin aikaan yhdestä äitienpäivä-toivotuksesta.

      Hyvää äitienpäivää kaikille äideille kaikesta huolimatta!

      • Anonyymi

        Kävitkö edes tervehtimässä omaa äitiäsi?


    • Anonyymi

      Kiitos Äitienpäiväonnitteluista! Lämmitti. Useampi on jo tänään tullut, jokainen yhtä mieluinen. Lapset ja lapsenlapset kävivät tervehtimässä.
      Laitoin tuossa kädet ristiin ja kiitin Jumalaa omasta äidistäni, nyt jo vainaa. Sain häneltä hyvät eväät. Tämä elämä on aika hyvä, tämän toivoisi jatkuvan.

      • Anonyymi

        Siunausta sinulle edelleen, sisareni Jeesuksessa.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe