joka hänen puoleensa kääntyy.
JEESUS ARMAHTAA SYNTISEN,
16
230
Vastaukset
- Anonyymi
On huikeaa olla Jeesuksen armahtama!
- Anonyymi
”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
Jesaja 45:22- Anonyymi00015
Laskekaa lapset tyköni,älkää estelkö heitä,sanoo jeesus ja runkkaa 5v.pikku pojalle orkun.Sellanen on jeesus,kirjotan kokemuksesta.Erotkaa kirkoistanne sillä jeesus on sairas narsisti ja paljon muuta.
- Anonyymi
Tässä on yksi armahdettu.
Voi miten omaperäistä, ihanko itse keksit näin nerokkaan aloituksen?
- Anonyymi00007
Ei tarvinnut. Se on Raamatun sivuilla.
Miksi sinulle ei Jeesuksen armo kelpaa?
- Anonyymi
Wanha sanoma pysyy ja on voimassa.
- Anonyymi
Sitä ei tarvitse muutella, sillä se toimii. 😁
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi00008
Se jeesus on sairain ja syntisin mies jonka oon eläissäni nähnyt.Elä luota jeesuksen kusetuksiin sillä jeesuksella ei ole mitään valtaa,pikkulasten runkku ope se on sekä homo.
- Anonyymi00009
tarvitseekin tehdä muutama murha ryöstö ja ottaa jeesus vastaan 🤣🤣🤣
- Anonyymi00010
Amen.
- Anonyymi00012
Sille heebolle ei passaa selkäänsä kääntää.
- Anonyymi00014
Narsistinen homo se jeesus on.Raamattu on valetta,erotkaa kirkoista.
- Anonyymi00016
Se Jeesukseksi mainittuhan vakuutti tulevansa takaisin Maan päälle vielä osan kuulijoistaan henkeä huokuessa, vaan onko sandaalihemmoa sen koomin näkynyt?
Ei ole. Huijari mikä huijari. - Anonyymi00017
eli kannattaa teloituttaa rikollinen , jotta pääsee tapaamaan jeesusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331371Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691105- 104974
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43953- 68785
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56759- 42746
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117745- 29655
- 39557