Onkohan muilla puhkottu renkaita

Anonyymi

Liekköhän muilla on puhkottu renkaita viikonloppuna?

19

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä lie reppana, tallentui valvonta kameraan .kohta joutuu maksamaan teoistaan

    • Anonyymi

      Ihan normaalia toimintaa täällä.

      • Anonyymi

        Ilmastoaktivistit varmaan asialla, viime yönä taas olleet tihutöissä.


    • Anonyymi

      Täällä kun ei kasvateta pentuja niin ne tekee joutessain kaikkia ilkeyksiä no se taitaa olla näillä maalaispaikkakunnilla aika normaalia.

    • Anonyymi

      Yksinhuoltajien / duunariperheiden jälkikasvu taas ilmaissut itseään !

      • Anonyymi

        "Elokapinalliset asialla"!!!


    • Anonyymi

      Ilkivallan tekeminen kertoo enemmän sen tekijöiden pahasta olosta ja järkevämmän tekemisen puutteesta.

      Voisiko vanhemmat edes joskus kysyä laspsiltaan, miten he voivat, mitä heille kuuluu ja mitä he tekevät?

      • Anonyymi

        Kysyä lapsiltaan miten he voivat ja mitä heille kuuluu ja mitä he tekevät. Lapsi varmaankin vastaa, kävin tuossa yöllä renkaita autoista puhkomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyä lapsiltaan miten he voivat ja mitä heille kuuluu ja mitä he tekevät. Lapsi varmaankin vastaa, kävin tuossa yöllä renkaita autoista puhkomassa.

        Pitääkö kaikki ottaa aina niin kirjaimellisesti!?

        Enhän minä nyt tuota tarkoittanut sillä, kun sanoin, että vanhemmat voisivat edes joskus kysellä kuulumisia lapsiltaan.


    • Anonyymi

      Siis kysyä lapsiltaan kuulumisia. Tuli virhe tekstiin.

    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa mitä tekevät mulle ainakin ihan sama. Paikallinen rengasliike ainakin hyötyy hmyy..

      • Anonyymi

        Sitten kun sama tapahtuu kenties sinun itsesi ja oman autosi kohdalla, tai millä ajopelillä sitten ajeletkin, niin onk´s se sittenkii ihan sama asia...?

        Mietipä kahdesti ennen kuin ajattelet ja vastaat edelleen samalla tavalla.


    • Anonyymi

      Ihan aikuinen mies asialla ei oo lapsi fyysisesti

      • Anonyymi

        Voipi hyvinkin olla niinkin. Mutta mikähän lienee taustalla oleva motiivi tuollaisten tekojen ja hölmöilyn takana?


    • Anonyymi

      Tais tekijä Saaha turpaan...

    • Anonyymi

      Täällä pöljällä puhkominen on junttikuulan jälkeen toiseksi suosituin laji.

    • Anonyymi

      Purukumilla me paikkaamme sen. Trallallaa, trololloloo.

    • Anonyymi

      Vuorelassa puhkottiin viikonloppuna renkaita taloyhtiön parkkipaikalla kolmesta autosta.

      • Anonyymi

        Liekkö olleet samoja mopopoikia jotka kävivät täällä meidän taloyhtiön katoksessa Toivalassa pari viikkoa sitten. Tekivät naarmuja autoihin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe