Britannia brexitin jälkeen: Kovin talouskasvu sitten 1940-luvun.

Anonyymi

Talouden odotetaan kasvavan 7,25% tänä vuonna, samaan aikaan EU on menossa taantumaan.

Ei kai sen näin pitänyt mennä.

24

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei nin. Taivaan piti pudota brittien niskaa ja talouden romahtaa. Niin meitä peloteltiin ja aivopestiin.

    • Käsittääkseni brexitin piti tehdä briteille maailmanlopun mutta näin kävikin eurostoliitolle. Nyt sitten elvytellään.

    • Anonyymi

      Saahan sitä talouskasvua odotella.

      • Anonyymi

        Suomen remurit uhkaavaat pitkillä lakoilla joilla katkaistaan kasvu ja pelotellaan
        investorit pois hölmölandiasta


    • Anonyymi

      Elpyyköhän samalla koko saarivaltakunnan teollinen tuotanto takaisin vanhaan voimaansa ?

      Brittiautot nousevat markkinajohtajaksi, alkavat taas tehdä kauppansa 1960-luvun malliin. Luotettavat Vauxhallit, Hillmanit, Triumphit ja Morrikset ovat pian taas normaalia näkyä suomalaisessakin katukuvassa.

      • Anonyymi

        Sähköautot elävät nyt nousukautta joten uuden merkin tyhjästä polkaisu ei olisi mahdotonta, kalliilla mainoskampanjalla tulisi tunnetuksi. Onhan briteissä vielä kokoonpanoa ja suunnittelua, että siinä mielessä tietotaitoa olisi, ehkä joku miljardööri olisi kiinnostunut.

        Nuo Hillmannit ja muut takavuosikymmenten merkit ovat enää lähinnä yli 50-vuotiaiden muistissa kun niitä viimeksi liikenteessä oli. Nuoremmille täysin tuntemattomia muinaismuistoja.


    • Anonyymi

      Monta isoa etua:

      1. Ei toisten maiden avustamista sadoilla miljardeilla.
      2. Oma mamu-politiikka.
      3. Oma valuutta.
      4. Ei ison pyrokratian palkkojen maksua.
      ( EU:ssa 10 000 iso palkkaista virkamiestä).

      • Anonyymi

        Siinä on pointtia.


    • Anonyymi

      Mutta Urpo se keksi sitten viime metreillä että tässä rahanlappamisessa eurostoliittoon onkin kyse Suomen turvallisuudesta!
      Mitähän seuraavaksi....

      • Anonyymi

        Eikös ne Venäjän ilmatilaloukkauksetkin loppuneet kuin seinään välittömästi sen jälkeen kun EU:hun liityttiin?


      • Anonyymi

        mafian kokeneet pyssymiehet tulevat puolustamaan Karjalan kallioita


    • Anonyymi

      Ai niin mutta Britithän lähti eurostoliitosta ja jätti todella suuren loven puolustukseen ja vasinkin ilmaherruuteen ja sukellusvene kalustoon!
      Mutta ei hätää Ruotsihan se meitä puolustaa....!
      Eikö totta?

      • Anonyymi

        Eurostoliitto ei ole koskaan ollut sotilasliitto.


    • Anonyymi

      Mutta eihän sillä ole väliä, kun Britithän tuhotuu ilman eurostoliittoa, kuten Kiina, venäjä,Yhdysvallat...jne!

    • Anonyymi

      Neljä vuotta meille on syötetty valetietoa kuinka helvetilliset seuraukset brexit aiheuttaa briteille.
      Samoin tulee paljastumaan valhe ilmastonmuutoksesta, tukipaketista ja eu:n hyödyllisyydestä suomelle.

      • Anonyymi

        Ja Hesari tv.mainoksen mukaan on huolissaan sananvapaudesta ? vaikkei ole edes aprillipäivä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Hesari tv.mainoksen mukaan on huolissaan sananvapaudesta ? vaikkei ole edes aprillipäivä .

        Hesari on pazkaa......


    • Anonyymi

      No nytkö Britit katoaa maailmankartalta....

    • Anonyymi

      Juu, ei pitänyt. Eikä näytä menevänkään. Melkoinen taloudellinen romahdus onkin Briteissä ollut viime kuukausina. Ehkä nousu alkaa sielläkin kuten EU:ssakin. No ennusteet ovat ennusteita.....

    • Anonyymi

      Monikohan lähtee Brittien jäljissä EU:sta mikäli ennusteet toteutuvat?

    • Anonyymi

      Kyllähän joitakuita vi*uttaa :D

    • Anonyymi

      Britania talouden sakkaammien on kova paikka Eu-vastaisille.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe