Oletteko harrastaneet maksullista puhelinseksiä, missä ja mitä kokemuksia
Puhelinseksi
14
687
Vastaukset
- Anonyymi
Oon harrastanut. Kotisohvalla olin ja pirteä-äänisen naisen kanssa juttelin. Hyvät jutut oli hällä, ja tavoitteeni sain täytettyä.
- Anonyymi
Mitä maksoi?
- Anonyymi
Buaahaa spede Buaahaa
- Anonyymi
Vain muutaman kerran en teidä onko se kovinkaan halpaa. Mutta kiva kokemus täytyy sanoa. Märäksi se meni ja orgasmi tuli kun heppu vain käsi jatkamaan.
- Anonyymi
Tuolta olen löytänyt puhelinseuraa:
www.paratiisi.fi- Anonyymi
Mee hoitoon
- Anonyymi
Olen joskus,hetkeen ei seissyt kun tuli puhelinlasku,kallista on.
- Anonyymi
Hähähää Spede Hähähää
- Anonyymi
Olen harrastanut ja mälli on lentänyt,
- Anonyymi
Aloitettu: 2021-05-09 23:41:40
- Anonyymi
Tyttöystävän kanssa on soiteltu linjoille. Meitä kiihottaa se, että joku kuuntelee rakasteluamme, mutta tuttujen kanssa emme kehtaa sitä tehdä.
- Anonyymi
Olisiko mahdollista kuulla puhelimessa? T. Mies
Joskus vuosikymmeniä sitten pari kertaa uteliaisuudesta kokeilin. Se on huijausta, rahat pois tyhmiltä. Käytä rahasi mieluummin aitoihin "päiväkahveihin".
- Anonyymi
Voi vittu,olin jo unohtanut tämän ,mutta markka aikana pikku päissään soitin ja lasku oli mekein 1000 mk. .saatana aatelkaas Nyt tonninseteli😆
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634906
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2553604- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2732298Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902