Oletteko harrastaneet maksullista puhelinseksiä, missä ja mitä kokemuksia
Puhelinseksi
12
1011
Vastaukset
- Anonyymi
Oon harrastanut. Kotisohvalla olin ja pirteä-äänisen naisen kanssa juttelin. Hyvät jutut oli hällä, ja tavoitteeni sain täytettyä.
- Anonyymi
Mitä maksoi?
- Anonyymi
Vain muutaman kerran en teidä onko se kovinkaan halpaa. Mutta kiva kokemus täytyy sanoa. Märäksi se meni ja orgasmi tuli kun heppu vain käsi jatkamaan.
- Anonyymi
Tuolta olen löytänyt puhelinseuraa:
www.paratiisi.fi - Anonyymi
Olen joskus,hetkeen ei seissyt kun tuli puhelinlasku,kallista on.
- Anonyymi
Olen harrastanut ja mälli on lentänyt,
- Anonyymi
Aloitettu: 2021-05-09 23:41:40
- Anonyymi
Tyttöystävän kanssa on soiteltu linjoille. Meitä kiihottaa se, että joku kuuntelee rakasteluamme, mutta tuttujen kanssa emme kehtaa sitä tehdä.
- Anonyymi
Olisiko mahdollista kuulla puhelimessa? T. Mies
Joskus vuosikymmeniä sitten pari kertaa uteliaisuudesta kokeilin. Se on huijausta, rahat pois tyhmiltä. Käytä rahasi mieluummin aitoihin "päiväkahveihin".
- Anonyymi
Mitä huijausta siinä on, jos saa tyydytyksen?
- Anonyymi
Voi vittu,olin jo unohtanut tämän ,mutta markka aikana pikku päissään soitin ja lasku oli mekein 1000 mk. .saatana aatelkaas Nyt tonninseteli😆
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031382
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361340Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike191001viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168875En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799