Naomi Mesin - Selvänäkijä - Enkeli vai Demoni?

Anonyymi

Olen hyvin hämilläni kun minut on kasvatettu siihen ajatukseen että selvänäköasiat ja muu sen kaltainen on jotenkin vastoin saamaani aika uskonnollistakin kasvatusta.

Kävi niin että pitkä liittoni päättyi, pitkäaikainen ystävyyssuhde kariutui, jouduin työttömäksi, satutin jalkani ja kaikki ikävyydet tuntuivat oikein vyöryävän, kaikki samaan aikaan. Masennuin ja paino alkoi nousta.
Alkuvuonna työkaveri vinkkasi Naomista ja suositteli käymään. En mennyt, mutta hiljattain luin Sielunpeili -lehdestä artikkelin, sitten toisen Ultra -lehdestä. Niissä kerrottiin Naomin omista enkelikokemuksista ja että hän maalaa enkeleitä, joita näkee. Rohkaisin sitten mieleni ja varasin hänelle ajan, enimmäkseen ehkä uteliaisuudesta, sillä kohtaa suhtauduin vielä aika skeptisesti.

Käynti hänen luonaan sai minut aivan ymmälleen. Hän otti puheeksi lapsuuteni kipeän asian, kuvaili henkilön joka pyrkii ystäväkseni mutta jonka suhteen on oltava varuillaan - tajusin kuvauksen pohjalta heti ketä Naomi tarkoitti. Sanoi myös perhepiiristäni asian jota ulkopuolisten on täysin mahdotonta tietää.

Oivalsin, että hänellä todella on näkemisen lahja. Hänestä huokui sellainen voiman ja hyväntahtoisuuden säteily. Se mitä hänelle nousi tulevaisuudestani, sai mieleni kevenemään.
Nyt tuntuu, että sain taas suunnasta kiinni ja olen alkanut panostaa omaan jaksamiseeni ja minulla on tavoitteita, joita kohti suuntaan.
Sen käynnin jälkeen olen lukenut paljon selvänäköisyydestä ja joutunut tarkastelemaan ihan uudelta kantilta asioiden todellista laitaa. Lähinnä sitä, että kun jotkut todella saavat tuollaisen lahjan, miksi siihen ikään kuin "opetetaan" suhtautumaan nurinkurisesti.

11

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuttua minullekin, olen hyvin tarkka kenen seurassa niistä asioista puhun, ystäväpiiriin kuuluu muutamia sellaisia jotka saisi varmaan sätkyn jos tietäisi että soitan ja käyn näkijöillä.
      En myös ymmärrä miksi pitäisi suhtautua nurinkurisesti, eihän kukaan voi sitä itse päättää, sehän on mahdollista, vaikka ei olisi selvänäkijäkään, että voi vaikka nähdä enneunen. Olen itsekin ainakin kerran nähnyt.
      Eikä sitä, jos on saanut syntymässään lahjaksi vaikka hyvän lauluäänen.

      • Anonyymi

        Aloittaja kysyy että enkeli vai demoni, sanosin ainakin Naomista että molemmat! Sillai ihanasti kumpaaki!


    • Anonyymi

      Näkeekö kukaan, loppuuko ateismi suomessta sitten kun sen avulla on saatu ihmiset kääntymään noituuteen ja taikauskoihin yms?

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi saada kääntymään mihinkään.... eikös jokainen saa uskoa mihin itse haluaa tai olla uskomatta ja jos joku haluaa olla ateisti niin eikös se ole myös jokaisen oma valinta.


    • Anonyymi

      Mun kaveri ei käy lainkaan ennustajilla ja kysy multa eilen miks meen aina Naomille. Sanoin että koska Naomi on mun mielestä kaikista paras ja saan siltä aina jotenkii voimaa.
      Mun miessuhde on hankala, tiedän että mun pitäis tehdä ratkasuu aika pian. Mun työkuviot sain Naomin avulla kuntoon että tiedän kyllä et mä påärjäisin. Mun porukat on jo pitkään sanonu et mun nykyine suhde ei toimi et miks roikun siinnä.

      Tarkottiks toi joka alotti että onks Naomi siis enkeli vai demoni? Mä en osaa siihen ottaa mitään kantaa mutta sen tiedän että on sitten mikä vaan niin todella pystyy auttaan ja ainakin mulle tuntuu että on kun joku enkeli.

      • Anonyymi

        Mun kaveri ei käy lainkaan ennustajilla ja kysy multa eilen miks meen aina Naomille. Sanoin että koska Naomi on mun mielestä kaikista paras ja saan siltä aina jotenkii voimaa.
        Mun miessuhde on hankala, tiedän että mun pitäis tehdä ratkasuu aika pian.

        Hei,se naomi..vie sut harhaan.Se kertoo mutta ei totta !
        Moni on hurahtanut tähän ja pilannut suhteen..
        Sinä itse osaat ja tiedät paremmin,kuin joku naomi nakertaja ihmisen mielen sekoittaja!!
        Hän osaa sinut pyörittää sormesi ympärille ja vastaa juuri mitä itse tunnet,kysymymällä sinulta ja muokkaamalla tarinaa.
        Älä ihmeessä usko moiseen ihmiseen,hänen tarkoitus on ihan muu,kuin luulet.
        Hän ei ole Rakkaudesta,vaan rahasta !
        Tunnen hänet jo täältä kaukaa,tunnen vain energian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kaveri ei käy lainkaan ennustajilla ja kysy multa eilen miks meen aina Naomille. Sanoin että koska Naomi on mun mielestä kaikista paras ja saan siltä aina jotenkii voimaa.
        Mun miessuhde on hankala, tiedän että mun pitäis tehdä ratkasuu aika pian.

        Hei,se naomi..vie sut harhaan.Se kertoo mutta ei totta !
        Moni on hurahtanut tähän ja pilannut suhteen..
        Sinä itse osaat ja tiedät paremmin,kuin joku naomi nakertaja ihmisen mielen sekoittaja!!
        Hän osaa sinut pyörittää sormesi ympärille ja vastaa juuri mitä itse tunnet,kysymymällä sinulta ja muokkaamalla tarinaa.
        Älä ihmeessä usko moiseen ihmiseen,hänen tarkoitus on ihan muu,kuin luulet.
        Hän ei ole Rakkaudesta,vaan rahasta !
        Tunnen hänet jo täältä kaukaa,tunnen vain energian.

        Apuja on saatavilla.


    • Anonyymi

      Luin tässä sattumalta aloituksen. Eipä meillä ole vaihtoehtoa kasvatukseemme. Mainitsemasi ongelma on hyvin monisyinen, enkä jaksa alkaa ruotimaan niitä tulkinnallisia ja yhteiskunnallisia syitä mitä ne voisivat olla. Kyllä raamatussakin puhutaan profetoimisesta ja Paavali kehoittaa myös rukoilemaan armolahjoja ja käyttämään niitä hyvään tarkoitukseen. Keitä ja millaisia ne ennustajat yms. oli siihen aikaan emme voi tietää. Perusideanahan siinä raamatun käskyissä oli että kaikki huolet pitäisi antaa Jumalalle, koska usko voi vapauttaa huolista. Myös raamatussa enkelit toivat viestejä. Buddhalaisuudessa enkeleistä puhutaan hyvinkin paljon.

      • Anonyymi

        Lisään vielä että en ole soittanut hänelle koskaan itse ja minusta on aivan älytöntä ja töykeääkin tehdä kenestäkään tuollaista vertailua taikka arvuuttelua kuten aloittaja teki otsikoinnissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä että en ole soittanut hänelle koskaan itse ja minusta on aivan älytöntä ja töykeääkin tehdä kenestäkään tuollaista vertailua taikka arvuuttelua kuten aloittaja teki otsikoinnissaan.

        Mä taas tulkitsin ton alottajan viitanneen tolla vertailulla siihen ihanaan Angel un Demon -parfyymiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas tulkitsin ton alottajan viitanneen tolla vertailulla siihen ihanaan Angel un Demon -parfyymiin.

        Niin minäkin:D Se ihana tuoksu onkin. Sana Demoni tuntuu herättävän aina noita kiihkohenkiä. Etsisivät jonkin toisen väylän kuin nämä keskustelufoorumit, jakaa "sanomaansa" ja purkaa tuskaansa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      178
      9404
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      69
      7228
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      60
      3645
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      105
      1428
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1332
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1293
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1199
    8. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      228
      1188
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1003
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      931
    Aihe