https://anna.fi/hyvinvointi/itsetuntemus/mita-selvannakija-kertoo-mita-ei
Hyvin kerrottuna näkijältä
Mielenkiintoinen kirjoitus Anna sivuilla
47
62
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että Annassa on artikkeleita tuostakin aihepiiristä. Eilen osui käsiini viimeisin Anna lehti, siinä oli haastattelu selvänäkijä Naomi Mesinistä. En ole vielä koskaan käynyt selvänäkijällä mutta heti sen jutun luettuani varasin hänelle ajan.
- Anonyymi
Uskon Naomin kykyihin vaikka en ole käynyt hänellä. Vaikka häntä on täällä parjattu. Mutta yleensä täällä toiset näkijät haukkuu muita ihan säälittä. Hyvin surullista. Kun näitä kirjoituksia täällä lukee.
T. Yksi näkijä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon Naomin kykyihin vaikka en ole käynyt hänellä. Vaikka häntä on täällä parjattu. Mutta yleensä täällä toiset näkijät haukkuu muita ihan säälittä. Hyvin surullista. Kun näitä kirjoituksia täällä lukee.
T. Yksi näkijäSe on vähän kaikissa ketjuissa sama asia, joku kehuu jotain niin sitten alkaa hirveä haukkuminen ja että nyt taas joku mainostaa.
Olen näitä ketjuja paljon lukenut ja kyllä siellä parjataan monia muitakin, Naomia tosi paljon myös kehutaan. Kukaan ei varmaan hänen kykyjään kyseenalaista, on niin pitkään toiminut ja julkisuudessakin tunnettu ja tunnustettu näkijä.
Luulen että monilla se nurina on sitä ettei ole tullut sellaista ennustusta mitä olisi itsellee toivonut.
Monista, ainakin niistä jotka esiintyy näkijöinä vaikkeivat ole, on varmaan ihan syystäkin aika negatiivisia kommentteja. Kyllä semmoinen harmittaa että soittaa jollekin niinku vaikka ennustuslinjalle ja sitten huomaa että siellä toisessa päässä joku vaan lämpimikseen lätisee ja koittaa saada puhelua pitkitettyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vähän kaikissa ketjuissa sama asia, joku kehuu jotain niin sitten alkaa hirveä haukkuminen ja että nyt taas joku mainostaa.
Olen näitä ketjuja paljon lukenut ja kyllä siellä parjataan monia muitakin, Naomia tosi paljon myös kehutaan. Kukaan ei varmaan hänen kykyjään kyseenalaista, on niin pitkään toiminut ja julkisuudessakin tunnettu ja tunnustettu näkijä.
Luulen että monilla se nurina on sitä ettei ole tullut sellaista ennustusta mitä olisi itsellee toivonut.
Monista, ainakin niistä jotka esiintyy näkijöinä vaikkeivat ole, on varmaan ihan syystäkin aika negatiivisia kommentteja. Kyllä semmoinen harmittaa että soittaa jollekin niinku vaikka ennustuslinjalle ja sitten huomaa että siellä toisessa päässä joku vaan lämpimikseen lätisee ja koittaa saada puhelua pitkitettyä.Näiden kirjoitusten takana voi olla ihan kuka vaan. Se on fakta.
Ei noihin ennustusfirmoihin tuosta vaan pääse,kyllä ne näkijät ns testataan.
Niissäkin tulee se tietty asiakaskunta. Jokaiselle jotakin.
Sinäkin otit tuon sävyn,että kehut Naomia ja haukut samalla jotain muuta. Eikö vaan voi sanoa,että Naomi on hyvä? ja sillä selvä
On varmasti pätevä,vaikkei minulla hänestä kokemusta ole. Mutta moni muukin on pätevä. Kaikki ei. Mutta pitääkö siitä nostaa siitä kauhea meteli? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näiden kirjoitusten takana voi olla ihan kuka vaan. Se on fakta.
Ei noihin ennustusfirmoihin tuosta vaan pääse,kyllä ne näkijät ns testataan.
Niissäkin tulee se tietty asiakaskunta. Jokaiselle jotakin.
Sinäkin otit tuon sävyn,että kehut Naomia ja haukut samalla jotain muuta. Eikö vaan voi sanoa,että Naomi on hyvä? ja sillä selvä
On varmasti pätevä,vaikkei minulla hänestä kokemusta ole. Mutta moni muukin on pätevä. Kaikki ei. Mutta pitääkö siitä nostaa siitä kauhea meteli?Hah! millä tavoin testataan? Olen nähnyt ilmoituksia joissa on haettu "keskustelutaitoisia" ihmisiä ennustus ja keskustelu linjoille töihin. Kyllä siitä pääsi käsitykseen mikä on homman juju. Kunhan osaa sujuvasti puhua ja paasata niin työpaikan saa. Millain sitä muka testataan., kysynpä vaan. Ne jotka on oikeita näkijöitä ei varmastikaan mene mihinkään ennustuslinjoille höpisemään. Se on jämpti se. Kyllä oikeat näkijät tekee työtään ihan omien numeroittensa kautta eikä missään maksullisilla linjoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah! millä tavoin testataan? Olen nähnyt ilmoituksia joissa on haettu "keskustelutaitoisia" ihmisiä ennustus ja keskustelu linjoille töihin. Kyllä siitä pääsi käsitykseen mikä on homman juju. Kunhan osaa sujuvasti puhua ja paasata niin työpaikan saa. Millain sitä muka testataan., kysynpä vaan. Ne jotka on oikeita näkijöitä ei varmastikaan mene mihinkään ennustuslinjoille höpisemään. Se on jämpti se. Kyllä oikeat näkijät tekee työtään ihan omien numeroittensa kautta eikä missään maksullisilla linjoilla.
Oikeillakin näkijöillä saattaa olla molemmat käytössään. Oma numero ja palvelunumero. Tämän lisäksi osa ottaa vastaan vielä kasvotusten. Ei se yksi palvelukanava välttämättä leiville lyö. Palvelunumerossa on hyviäkin puolia, jos sitä ylläpitää joku jolle olet töissä. Kirjanpito vähenee, mainokset maksaa joku muu jne.
Itselläni 2 hyvää näkijää käytössä, monia monia vuosia sitten jo päädyin heihin. Molemmat tekevät usean ”kanavan” kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeillakin näkijöillä saattaa olla molemmat käytössään. Oma numero ja palvelunumero. Tämän lisäksi osa ottaa vastaan vielä kasvotusten. Ei se yksi palvelukanava välttämättä leiville lyö. Palvelunumerossa on hyviäkin puolia, jos sitä ylläpitää joku jolle olet töissä. Kirjanpito vähenee, mainokset maksaa joku muu jne.
Itselläni 2 hyvää näkijää käytössä, monia monia vuosia sitten jo päädyin heihin. Molemmat tekevät usean ”kanavan” kautta.Minusta näkijän pitää tehdä työtä ihan itsenään ja asiakkailleen, en oikein osaa ottaa vakavasti niitä "palkollisia tai jotka on "jollekin töissä? hmmmm...?? jos on hyvä näkijä luulisi että niitä asiakkaita on ilman monia kanavia. Itse käyn juuri tuolla Naomilla joka tässä ketjussa jo mainittiinkin ja ei hän ainakaan ole missään palvelunumeroissa töissä, silti tuntuu asiakkaita piisaavan ja tuntuu että välistä jonoksi asti. Välillä soitan ja välillä käyn, eipä ole sitten kyllä ollut tarvetta kahdelle näkijälle, kun on yksi hyvä niin ainakin minulle piisaa:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni 2 hyvää näkijää käytössä, monia monia vuosia sitten jo päädyin heihin. Molemmat tekevät usean ”kanavan” kautta.Minusta näkijän pitää tehdä työtä ihan itsenään ja asiakkailleen, en oikein osaa ottaa vakavasti niitä "palkollisia tai jotka on "jollekin töissä? hmmmm...?? jos on hyvä näkijä luulisi että niitä asiakkaita on ilman monia kanavia. Itse käyn juuri tuolla Naomilla joka tässä ketjussa jo mainittiinkin ja ei hän ainakaan ole missään palvelunumeroissa töissä, silti tuntuu asiakkaita piisaavan ja tuntuu että välistä jonoksi asti. Välillä soitan ja välillä käyn, eipä ole sitten kyllä ollut tarvetta kahdelle näkijälle, kun on yksi hyvä niin ainakin minulle piisaa:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta näkijän pitää tehdä työtä ihan itsenään ja asiakkailleen, en oikein osaa ottaa vakavasti niitä "palkollisia tai jotka on "jollekin töissä? hmmmm...?? jos on hyvä näkijä luulisi että niitä asiakkaita on ilman monia kanavia. Itse käyn juuri tuolla Naomilla joka tässä ketjussa jo mainittiinkin ja ei hän ainakaan ole missään palvelunumeroissa töissä, silti tuntuu asiakkaita piisaavan ja tuntuu että välistä jonoksi asti. Välillä soitan ja välillä käyn, eipä ole sitten kyllä ollut tarvetta kahdelle näkijälle, kun on yksi hyvä niin ainakin minulle piisaa:D
Miksei voi tehdä ”itsenään”? Samalla nimellä nämä minunkin tekevät molemmissa numeroissa.
Ei näkijän työ leiville lyö muutenkaan, miksei saisi ottaa asiakkaita siis mahdollisimman paljon?
Mä tykkään muutamasta. Eri tyyppisiä. Fiiliksen mukaan sitten valitsen ja ainakin on tullut todistettua, että osaavat molemmat hommansa, kun menee yksin heidän tulkinnat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta näkijän pitää tehdä työtä ihan itsenään ja asiakkailleen, en oikein osaa ottaa vakavasti niitä "palkollisia tai jotka on "jollekin töissä? hmmmm...?? jos on hyvä näkijä luulisi että niitä asiakkaita on ilman monia kanavia. Itse käyn juuri tuolla Naomilla joka tässä ketjussa jo mainittiinkin ja ei hän ainakaan ole missään palvelunumeroissa töissä, silti tuntuu asiakkaita piisaavan ja tuntuu että välistä jonoksi asti. Välillä soitan ja välillä käyn, eipä ole sitten kyllä ollut tarvetta kahdelle näkijälle, kun on yksi hyvä niin ainakin minulle piisaa:D
Miksei voi tehdä ”itsenään”? Samalla nimellä nämä minunkin tekevät molemmissa numeroissa.
Ei näkijän työ leiville lyö muutenkaan, miksei saisi ottaa asiakkaita siis mahdollisimman paljon?
Mä tykkään muutamasta. Eri tyyppisiä. Fiiliksen mukaan sitten valitsen ja ainakin on tullut todistettua, että osaavat molemmat hommansa, kun menee yksin heidän tulkinnat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään, että on muutama. Eri tyyppisiä. Fiiliksen mukaan sitten valitsen ja ainakin on tullut todistettua, että osaavat molemmat hommansa, kun menee yksin heidän tulkinnat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään, että on muutama. Eri tyyppisiä. Fiiliksen mukaan sitten valitsen ja ainakin on tullut todistettua, että osaavat molemmat hommansa, kun menee yksin heidän tulkinnat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näkijän työ leiville varsinaisesti lyö muutenkaan, miksei saisi ottaa asiakkaita siis mahdollisimman paljon? Tai ainakin minun käyttämäni ovat hyvinkin sopuhintaisia. Siinä sais olla asiakkaita peräkanaa puolet päivästä....
Anonyymi kirjoitti:
Ei näkijän työ leiville varsinaisesti lyö muutenkaan, miksei saisi ottaa asiakkaita siis mahdollisimman paljon? Tai ainakin minun käyttämäni ovat hyvinkin sopuhintaisia. Siinä sais olla asiakkaita peräkanaa puolet päivästä....
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään, että on muutama. Eri tyyppisiä. Fiiliksen mukaan sitten valitsen ja ainakin on tullut todistettua, että osaavat molemmat hommansa, kun menee yksin heidän tulkinnat.No hemmetti :D :D tuli ainakin mun asia selväksi! Joku herja tuli ja näköjään sen jälkeen kymmenen vastausta :D sori kaverit spämmäämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään, että on muutama. Eri tyyppisiä. Fiiliksen mukaan sitten valitsen ja ainakin on tullut todistettua, että osaavat molemmat hommansa, kun menee yksin heidän tulkinnat.On on. Huomaa sen että tykkää että on muutama. Mistä voi tietää miten lyö leiville. Tietysti jos omasta puolestaan kirjottaa. Ei se leiville lyökään vaikka olisi miten monta foorumia jos ei ole sinne asiakkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On on. Huomaa sen että tykkää että on muutama. Mistä voi tietää miten lyö leiville. Tietysti jos omasta puolestaan kirjottaa. Ei se leiville lyökään vaikka olisi miten monta foorumia jos ei ole sinne asiakkaita.
Ei mistään voikkaan tietää ja ajat muuttuu koko ajan. Leiville toki lyö kun hintaa pitää hurjana. Sit riittää vähempikin tekeminen. Liekö se aina kuitenkaan aidon näkijän merkki? No, toisaalta tehdystä työstä maksetaan...
Harva näkijä kykenee laatuduunia tekemään 8h päivässä. Ainakin omat kokemukseni, nämä näkijät, ovat kertoneet laadukkaan työn vaativan muuta kuin asiakasta asiakkaan perään. Liukuhihnahomma käy asiakkaille huonoksi...
Oli niitä asiakaskanavia yks tsi useampi, niin sama homna. Ei lyö leiville, jos ei ole asiakkaita. Jyvät erottuu akanoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mistään voikkaan tietää ja ajat muuttuu koko ajan. Leiville toki lyö kun hintaa pitää hurjana. Sit riittää vähempikin tekeminen. Liekö se aina kuitenkaan aidon näkijän merkki? No, toisaalta tehdystä työstä maksetaan...
Harva näkijä kykenee laatuduunia tekemään 8h päivässä. Ainakin omat kokemukseni, nämä näkijät, ovat kertoneet laadukkaan työn vaativan muuta kuin asiakasta asiakkaan perään. Liukuhihnahomma käy asiakkaille huonoksi...
Oli niitä asiakaskanavia yks tsi useampi, niin sama homna. Ei lyö leiville, jos ei ole asiakkaita. Jyvät erottuu akanoista.Eikös se ole juuri sitä "duunia 8h päivässä" ja "liukuhihnahommia" jos pitää joka kanavien kautta koettaa... minun mielestä juuri niillä palvelulinjoilla on ne hinnat aika hirveitä. Mahtaa olla siinä nyt "nämä näkijät" itse kun sauhuaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole juuri sitä "duunia 8h päivässä" ja "liukuhihnahommia" jos pitää joka kanavien kautta koettaa... minun mielestä juuri niillä palvelulinjoilla on ne hinnat aika hirveitä. Mahtaa olla siinä nyt "nämä näkijät" itse kun sauhuaa...
Voi valita milloin avaa linjan ja milloin sulkee linjan. Voi valita milloin tekee ajanvarauksella. Ei ole 8h jollet halua. Linja auki kun ajanvarauksia ei tule ja ädhokki-asiakasta vaan.
Palvelulinjan hinta koostuu siitä montako minuuttia haluaa puhua. 10 ei tuo ihmeellistä laskua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi valita milloin avaa linjan ja milloin sulkee linjan. Voi valita milloin tekee ajanvarauksella. Ei ole 8h jollet halua. Linja auki kun ajanvarauksia ei tule ja ädhokki-asiakasta vaan.
Palvelulinjan hinta koostuu siitä montako minuuttia haluaa puhua. 10 ei tuo ihmeellistä laskua.kuka kuvittelee että 10 minuutissa selvänäkijä saa jotenkin jollekin jotakin ennustettua?
Minä käyn (huom! oikealla näkijällä) ja hän ei edes suostu antamaan alle puolen tunnin aikaa, on sanonut että se että näkijä pääsee kunkin asiakkaan kohdalla näkemiseen, vie oman aikansa eikä sitä voi kiirehtiä, ne kun eivät ole mitään napilla painettavia asioita.
Hyvin kohtuuhintaista on ja tuonhan nyt pystyy hyvin ymmärtämään, ettei 10 minuutissa muutenkaan mitään ehdi. Sen takia en osaa yhtäkään linjoilla palveluitaan tarjoavaa ennustelijaa ottaa todesta. Jos ottaa jonkun puoli tuntia niin olen sen monasti laskenut että kyllä oikealla näkijällä käynti tulee huokeammaksi
Toimikoon kuka miten itse tykkää mutta ihmiset ovat tänä päivänä hyvin valveutuneita myös niiden asioiden suhteen, kyllä jokainen osaa kuvitella että ne palvelulinjat ovat enemmän semmoista ajankulua ja viihdettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka kuvittelee että 10 minuutissa selvänäkijä saa jotenkin jollekin jotakin ennustettua?
Minä käyn (huom! oikealla näkijällä) ja hän ei edes suostu antamaan alle puolen tunnin aikaa, on sanonut että se että näkijä pääsee kunkin asiakkaan kohdalla näkemiseen, vie oman aikansa eikä sitä voi kiirehtiä, ne kun eivät ole mitään napilla painettavia asioita.
Hyvin kohtuuhintaista on ja tuonhan nyt pystyy hyvin ymmärtämään, ettei 10 minuutissa muutenkaan mitään ehdi. Sen takia en osaa yhtäkään linjoilla palveluitaan tarjoavaa ennustelijaa ottaa todesta. Jos ottaa jonkun puoli tuntia niin olen sen monasti laskenut että kyllä oikealla näkijällä käynti tulee huokeammaksi
Toimikoon kuka miten itse tykkää mutta ihmiset ovat tänä päivänä hyvin valveutuneita myös niiden asioiden suhteen, kyllä jokainen osaa kuvitella että ne palvelulinjat ovat enemmän semmoista ajankulua ja viihdettä.Hyvin on nopeassakin ajassa nähty. Se on kyvystä kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on nopeassakin ajassa nähty. Se on kyvystä kiinni.
Kykyjä on niin monenlaisia.... mutta vakavasti jos puhutaan, millään 10 minuutin palvelunumero -sessioilla ei ole mitään tekemistä oikean selvänäköisyyden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kykyjä on niin monenlaisia.... mutta vakavasti jos puhutaan, millään 10 minuutin palvelunumero -sessioilla ei ole mitään tekemistä oikean selvänäköisyyden kanssa.
Vakavasti voit yrittää puhua, mut jollei kokemusta ole, niin inttäminen ei auta.
Se sama näkijä 10 min puhelussa yhteen kysymykseen ehtii jaaritella aika kauan. Sitten isompiin asioihin aikavarauksella toisella tapaa ja tuntitaksalla.
Ei se kyky tuos välis häviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakavasti voit yrittää puhua, mut jollei kokemusta ole, niin inttäminen ei auta.
Se sama näkijä 10 min puhelussa yhteen kysymykseen ehtii jaaritella aika kauan. Sitten isompiin asioihin aikavarauksella toisella tapaa ja tuntitaksalla.
Ei se kyky tuos välis häviä.Niin että kukahan tuossa inttää, samaa asiaa tuntuu olevan kommentti toisens perään. Painotus sanalla jaarittelu, noissa palvelunumeroissa. Vuosien takaa on omakohtaista kokemusta että siellä ne voi kyllä jaaritella ja pidempäänkii kun 10 minuuttia! Ei sillä minunkaa mielestä ole mitään tekemistä aidon näkijän tulkintojen kanssa. Ja kallista kun mikä. Se10 minuutin jaarittelu tulee maksamaan saman kun millä saa oikealta näkijältä jo ihan hyvän ajan, missä ehtii näkijälle niitä asioita nousta. Ei kai se kyky voi mihinkään missään välissä hävitä, jos ei sitä alkujaankaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että kukahan tuossa inttää, samaa asiaa tuntuu olevan kommentti toisens perään. Painotus sanalla jaarittelu, noissa palvelunumeroissa. Vuosien takaa on omakohtaista kokemusta että siellä ne voi kyllä jaaritella ja pidempäänkii kun 10 minuuttia! Ei sillä minunkaa mielestä ole mitään tekemistä aidon näkijän tulkintojen kanssa. Ja kallista kun mikä. Se10 minuutin jaarittelu tulee maksamaan saman kun millä saa oikealta näkijältä jo ihan hyvän ajan, missä ehtii näkijälle niitä asioita nousta. Ei kai se kyky voi mihinkään missään välissä hävitä, jos ei sitä alkujaankaan ole.
Sivusta vaan huutelen: miksei sitä puhelua voi katkaista kun itse haluaa? Jos pas***njauhannalta tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on nopeassakin ajassa nähty. Se on kyvystä kiinni.
Joskus aikoinaan olen istunut muutamalla ajanvarausnäkijällä tunninkin ja kuunnellu ihan tyhjiä höpinöitä eli jos näkijä ei näe mitään, siihen ei aika auta. 10 minuutin puhelussa ehtii hyvin saamaan tietoa, jos näkijä on osaava eli omaa näkijän lahjan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus aikoinaan olen istunut muutamalla ajanvarausnäkijällä tunninkin ja kuunnellu ihan tyhjiä höpinöitä eli jos näkijä ei näe mitään, siihen ei aika auta. 10 minuutin puhelussa ehtii hyvin saamaan tietoa, jos näkijä on osaava eli omaa näkijän lahjan.
Jos näkijä omaa näkijän lahjan niin ei varmasti tee mitään 10 minuutin tulkintoja. Kyllä aidot näkijät ottavat vastaan ajanvarauksin enkä koskaan ole kuullut että kenelläkään olisi ollut jotain 10 minuutin aikoja tarjolla ja aika monella olen sentään käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näkijä omaa näkijän lahjan niin ei varmasti tee mitään 10 minuutin tulkintoja. Kyllä aidot näkijät ottavat vastaan ajanvarauksin enkä koskaan ole kuullut että kenelläkään olisi ollut jotain 10 minuutin aikoja tarjolla ja aika monella olen sentään käynyt.
Jos näkijä haluaa myydä palveluaan vain tunnin taksalla siis. Siitä on kyse. 10 minuuttia johin itse alk.per. viittasin - palvelulinjalta tämä vaihtoehto.
Ns. Palvelulinja mahdollistaa nopeamman palvelun, usein siis myös halvemman. Ei kaikki halua käydä näkijällä tai maksaa omalta tililtä taksaa. Pitää muistaa, että asiakaskin saattaa haluta anonymiutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän allekirjoitan itsekin. Käytössäni jo ollut yli 15 vuotta näkijöitä, joilla tuommoinen palvelunumero. Osaavia.
- Anonyymi
Onpas täällä kummallista vänkäämistä jostakin ajoista, ohhoh. Minulla on vuosikymmenen kokemus käynneistä, puheluista näkijöille ja monenlaisille ennustuslinjoille olen soittanut. Onhan ne hyvästä viihteestä käyneet, joskin kalliiksikin tulleet.
Viimeisten vuosien ajan olen käynytkin sitten noista kaikista kokemuksista viisastuneena, parhaimmaksi ainakin minun kohdallani valikoituneella näkijällä, jolla on tarjota asiakkaille monen mittaisia tulkintoja, ja se näkijä on ainakin minun mielestäni Suomen paras., selvänäkijä Naomi M.
Varmasti on muitakin hyviä, enhän toki kaikilla ole käynyt, mutta minulle toimii.- Anonyymi
Ja me muut ketjussa jo odotimmekin koska tuot taas Naomin esiin.
Ei kait muiden kokemukset muista ole huonoja sen takia, että ne näkijät ovat muita kuin Naomi ja kokijoilla on erilaiset kokemukset. Oli se tapa sitten mikä tahansa miten näkijä palvelua tarjoaa. Lienee tärkeintä kuitenkin, että näkijä on siinä onnistunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja me muut ketjussa jo odotimmekin koska tuot taas Naomin esiin.
Ei kait muiden kokemukset muista ole huonoja sen takia, että ne näkijät ovat muita kuin Naomi ja kokijoilla on erilaiset kokemukset. Oli se tapa sitten mikä tahansa miten näkijä palvelua tarjoaa. Lienee tärkeintä kuitenkin, että näkijä on siinä onnistunut.Todettava on että ihan ensimmäistä kertaa olin täällä kommentoimassa että en nyt ihan saa kiinni tuosta? Mielestäni en mitenkään väittänyt että muiden kokemukset olisivat huonoja, ihan omista kokemuksistani kerroin, eikös näissä ketjuissa sellainen ole ihan sallittua?
Totesinhan tuossa kommentissani sen itsekin, että varmasti on muitakin hyviä, että en nyt ihan ymmärrä tuonkaltaista hyökkäävyyttä.
Olisikohan kyse nyt kuitenkin siitä, jos "me muut" kokee että Naomi on paljon esillä, se johtuu ihan siitä että hän on paljon esillä. Kuluneena keväänä olen hänestä monista lehdistä lukenut ja onhan selvää että sellaisesta näkijästä, joka on tunnettu ja joka tiedetään hyväksi näkijäksi, paljon myös kirjoitetaan. Niin täällä netin keskustelupalstoilla, kuten olen huomannut, kuin myös lehdistössä.
Jokainenhan voi ymmärtääkseni valita itse kenen palveluita haluaa käyttää, ellei "me muut" nyt sitten päätä muidenkin puolesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todettava on että ihan ensimmäistä kertaa olin täällä kommentoimassa että en nyt ihan saa kiinni tuosta? Mielestäni en mitenkään väittänyt että muiden kokemukset olisivat huonoja, ihan omista kokemuksistani kerroin, eikös näissä ketjuissa sellainen ole ihan sallittua?
Totesinhan tuossa kommentissani sen itsekin, että varmasti on muitakin hyviä, että en nyt ihan ymmärrä tuonkaltaista hyökkäävyyttä.
Olisikohan kyse nyt kuitenkin siitä, jos "me muut" kokee että Naomi on paljon esillä, se johtuu ihan siitä että hän on paljon esillä. Kuluneena keväänä olen hänestä monista lehdistä lukenut ja onhan selvää että sellaisesta näkijästä, joka on tunnettu ja joka tiedetään hyväksi näkijäksi, paljon myös kirjoitetaan. Niin täällä netin keskustelupalstoilla, kuten olen huomannut, kuin myös lehdistössä.
Jokainenhan voi ymmärtääkseni valita itse kenen palveluita haluaa käyttää, ellei "me muut" nyt sitten päätä muidenkin puolesta.Sivusta taas: Enpä ollut koko näkijästä kuullut ennen kuin tänne alkoi tupsahdella hänen asiakkaiden tai ”asiakkaiden” kirjoituksia... Tunnetusta siis ei voi puhua yleisesti. On muitakin tunnettuja, todella hyviä. En sano, ettei hän olisi hyvä ja osaava, en tiedä kun en ole kokeillut. Enkä kokeile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta taas: Enpä ollut koko näkijästä kuullut ennen kuin tänne alkoi tupsahdella hänen asiakkaiden tai ”asiakkaiden” kirjoituksia... Tunnetusta siis ei voi puhua yleisesti. On muitakin tunnettuja, todella hyviä. En sano, ettei hän olisi hyvä ja osaava, en tiedä kun en ole kokeillut. Enkä kokeile.
Aha. No se häntä jääkin varmasti tosi paljon harmittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta taas: Enpä ollut koko näkijästä kuullut ennen kuin tänne alkoi tupsahdella hänen asiakkaiden tai ”asiakkaiden” kirjoituksia... Tunnetusta siis ei voi puhua yleisesti. On muitakin tunnettuja, todella hyviä. En sano, ettei hän olisi hyvä ja osaava, en tiedä kun en ole kokeillut. Enkä kokeile.
Onko siis jotenkin useampi persoona, kun välistä ihan itsensä sivustakin kommentoittee:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siis jotenkin useampi persoona, kun välistä ihan itsensä sivustakin kommentoittee:D
Siis mitä että? Minulle tämä varmaankin? Joo sivusta huutelin tuohon sinun ja jonkun toisen juttuihin. Että joo, on sun kanssas täällä ainakin pari persoonaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todettava on että ihan ensimmäistä kertaa olin täällä kommentoimassa että en nyt ihan saa kiinni tuosta? Mielestäni en mitenkään väittänyt että muiden kokemukset olisivat huonoja, ihan omista kokemuksistani kerroin, eikös näissä ketjuissa sellainen ole ihan sallittua?
Jokainenhan voi ymmärtääkseni valita itse kenen palveluita haluaa käyttää, ellei "me muut" nyt sitten päätä muidenkin puolesta.Itse en ole nähnyt ainoatakaan lehti juttua tai muutakaan tästä Naomista,niin missä hän on paljon esillä? Kun hänestä on tällä palstalla hollattu jo vaikka miten kauan,eikä yhtään lehtijuttua ole tullut vastaan ainoastaan tällä keskustelu palstalla. Anna lehteä lukeneena,en myöskään ole Naomiin törmännyt.
Täällä kerrotaan,että ottaa vastaan henkilökohtaisesti ja puhelimella,mutta missä? jos googlen kautta hakee löytyy vain näitä suomi24:n kirjoituksia monta sivua,eikä tietoakaan esim että hänellä olisi omaa mainontaa missään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ole nähnyt ainoatakaan lehti juttua tai muutakaan tästä Naomista,niin missä hän on paljon esillä? Kun hänestä on tällä palstalla hollattu jo vaikka miten kauan,eikä yhtään lehtijuttua ole tullut vastaan ainoastaan tällä keskustelu palstalla. Anna lehteä lukeneena,en myöskään ole Naomiin törmännyt.
Täällä kerrotaan,että ottaa vastaan henkilökohtaisesti ja puhelimella,mutta missä? jos googlen kautta hakee löytyy vain näitä suomi24:n kirjoituksia monta sivua,eikä tietoakaan esim että hänellä olisi omaa mainontaa missäänMitä oikein luet? Olen aivan hiljattain lukenut hänestä ainakin sielunpeili, ultralehdestä ja annassa oli hieno juttu. On voinut olla muitakin mutta nuo olen itse bongannut. Onhan hänestä ollut vuosien mittaan vaikka kuinka monia, monen sivun mittaisi juttuja eri lehdissä. Minä olen facebookin kautta ollut asiakkaanaan, siellä on ainakin tietojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ole nähnyt ainoatakaan lehti juttua tai muutakaan tästä Naomista,niin missä hän on paljon esillä? Kun hänestä on tällä palstalla hollattu jo vaikka miten kauan,eikä yhtään lehtijuttua ole tullut vastaan ainoastaan tällä keskustelu palstalla. Anna lehteä lukeneena,en myöskään ole Naomiin törmännyt.
Täällä kerrotaan,että ottaa vastaan henkilökohtaisesti ja puhelimella,mutta missä? jos googlen kautta hakee löytyy vain näitä suomi24:n kirjoituksia monta sivua,eikä tietoakaan esim että hänellä olisi omaa mainontaa missäänEi häne varmaan tartte mainostaa. ite sain yhteystidot mun siskolta mutta kyllä googlaamalla löytyy, joku ennustajanaomi.omasivu ainaski.
- Anonyymi
En nähnyt sen tulevan, kommentoi pistevyöryään tuo pöyhkeä kojo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000606990824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102448Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101805Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231583- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43963Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä80766