mulle on ilmestynyt toissa yön aikana oikeaan jalkaan,vasempaan sisäpuolelle ja taipeeseen isoja n.1cm kokoisia pahkuroita joissa keskellä valkoinen piste muuten punaisia..ovat kipeitä ja kutisee paljon..epäilin että on allerginen reaktio..kun mulle tuli samoja jo tossa kaksi viikkoo sitten ja nekään ei ole vielä lähtenyt kokonaan..mitähän tää on??
kävin lääkärille näyttää niitä tänään ja se sanoi että ne on punkin puremia??
ïsot pahkurat??
5
535
Vastaukset
Miten ne punkit on voinu tolleen päästä puremaan? Jos ne tulee yhdessä yössä, niin en usko. Jotain mätä paiseita tai ihmeellisen suuria finnejä.
Jos meet sinne lääkäriin uudestaan ja sanot, mitä ne punkit tekee sun sängyssä.- jonna
ei ne oo finnejä.. no kun se lääkäri sanoi että jos kissa on tuonut jotain punkkia pihalta..kun kissa nukkuu meiän sängyssä..
jonna kirjoitti:
ei ne oo finnejä.. no kun se lääkäri sanoi että jos kissa on tuonut jotain punkkia pihalta..kun kissa nukkuu meiän sängyssä..
Tähän aikaan vuodesta ei kyl kauheasti ole punkkeja. Ja ne mitä meidän kissa on tuonu, niin ne on voneet olla useita päiviä kiinni ihossa. Ja kyllä kannattaa hankkia joku punkkilääkitys, kun jotkut saattaa olla myrkyllisiä.
Eikä mun mielestä punkin puremat ole tuon näköisiä.
- Maallikko
Oletko kaatanut koivua tai kantanut koivun oksia? Keväällä voi saada koivuista lintukirpun puremia. Kutisevia, mutta vaarattomia.
- jonna
joo oon kantanut kyllä saunaan puita osa koivuja..oisko tullut niistä..en kyllä itte niitä punkin puremiksi laittas vaan joksikin allergia reaktioksi pesuaine tai jotain..joo sain kyllä lääkäriltä reseptin antihistamiini valmisteeseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961367Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431119Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43823- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20640Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617