Marin priden suojelijana taas

Anonyymi

Eikö tästä naisesta löydy mitään miellyttävää piirrettä?

45

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauheeta, taas kerran uskovaisia ja persuja sorretaan. Eikö mikään enää riitä? Päkästä pressa ja Jussukasta PM.

    • Anonyymi

      Marin on hyvä tyyppi kun sitä ei .näy, kuulu, ilmesty esiin mistään.

      • Anonyymi

        Marina on uuden luokan jättipaska!

        Veis joku sen tunkiolle


    • Anonyymi

      PYSYKÖÖN HILJAA

    • Anonyymi

      Kyllä Haavistoa nyt ketuttaa kun ei ehtinyt ensin. On se kovaa peliä kilpailla näistä kaikkein tärkeimmistä asioista. Pride on kyllä maailman tärkein asia, ainakin huumehomojen mielestä.

    • Anonyymi

      No hommatkaa te vaikka Mestari suojelijaksi omiin koronarajoitteita vastustaviin hörhökokoontumisiinne.

      • Anonyymi

        Jussi mestaroi virheettömän Onnelan

        Gratis


    • Anonyymi

      Teko on luonnollista. Pitäähän hänen kunnioittaa kahta äitiään.

    • Anonyymi

      Onneksi meillä on nykyaikana mahtavan upeita naisia maailmassa - kuten esim. pääministeri Sanna Marin ja Ruotsin kruununprinsessa Victoria!

      Jos olet yksi niistä, joka ei voi tai uskalla olla avoin sellaisena kuin olet, haluan sinun tietävän yhden asian: sinulla on oikeus olla juuri sellainen kuin olet, ja meitä on rinnallasi monta. Minä olen rinnallasi, lupasi kruununprinsessa Victoria.

      Lopuksi hän toivotti kaikille pridea omalla tavallaan pridea juhlivalle hyvää pridea.

      https://ranneliike.net/uutiset/15831/kruununprinsessa-victoria-tukholman-priden-avajaispuheessa-on-puhuttava-niiden-puolesta-jotka-eivat-itse-voi

    • Anonyymi

      Miksi pitää järjestää kulkueita????🤔!

      • Anonyymi

        Pride-kulkueilla (pride parade) juhlistetaan pridea ympäri maailmaa ja levitetään hyvää mieltä sateenkaaripiireissä.
        Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen pride-symboleihin kuuluvat sateenkaarilippu, kreikkalainen lambda-symboli sekä pinkki ja musta kolmio, jotka on otettu haltuun niiden aiemmasta käyttötarkoituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pride-kulkueilla (pride parade) juhlistetaan pridea ympäri maailmaa ja levitetään hyvää mieltä sateenkaaripiireissä.
        Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen pride-symboleihin kuuluvat sateenkaarilippu, kreikkalainen lambda-symboli sekä pinkki ja musta kolmio, jotka on otettu haltuun niiden aiemmasta käyttötarkoituksesta.

        Näyttää kuuluvan myös alastomuus, nahkaremmifetissit ja kaikenlainen törky. Paskan lemu leijunee kauas moisesta friikkiparaatista.


    • Anonyymi

      Pohjoismaiden SUURIN Pride-festivaali tuo tapahtumia eri puolille kaupunkia
      Tukholmassa.
      2.-8.8.2021 Stockholm Pride

      Helsinki Pride 2021 -tapahtumaa vietetään 28.6.-4.7.
      Pääministerin suojelema tapahtuma toteutuu hybridimuodossa, Pride Housena toimii kaupungintalo ja viikko huipentuu konserttiin Helsingin jäähallissa.

      Suomen suurin ja vaikuttavin ihmisoikeus- ja kulttuuritapahtuma tuo ihmiset yhteen ja tekee tilaa sateenkaaren kaikille sävyille.

    • Anonyymi

      10.05.2021 20:25 kiitos kommentista!

    • Kassatyttö on parhaimmillaan alepan kassalla kun antaa 30% alennusta oranssilla laputetusta jauhelihasta.

    • Anonyymi

      Ohisalo diggaa, myös näitä. Sairas hallitus meillä!

      • Anonyymi

        Hallituksen hallitsema kansa on osoittautunut sekopäiseksi kansaksi

        Ja armotonta joukkomylvintää!!!


    • Anonyymi

      Äänestäjikseen nuoleskelee . Politiikasta ovat tehneet vastenmielistä.
      MILLOIN PIISPAT JA PAPIT LÄHTEVÄT KADUILLE RAAMATTUJEN KANSSA KADUILLE JULISTAMAAN PARANNUKSENTEKOA.

    • Anonyymi

      Pahasta ei löydy hyvää

    • Anonyymi

      "Onneksi meillä on nykyaikana mahtavan upeita naisia maailmassa - kuten esim. pääministeri Sanna Marin ja Ruotsin kruununprinsessa Victoria!"

      Ihmisoikeuksien ja yhdenvertaisuuden puolesta toimivia järkeviä ja ympäri maailman arvostettuja naisia - hienoa Sanna ja Vickan!
      Ollaan ylpeitä, kiitos o. tack!

    • Anonyymi

      Pride on perverssiyden idolisointia.
      Yhteiskunnan rappiotilan mittari.

      • Anonyymi

        Priden tarkoitus on muistuttaa yhtäläisten oikeuksien kuuluvan kaikille seksuaalisesta suuntautumisesta tai sukupuolesta riippumatta.
        Englannin kielen sana ”pride” tarkoittaa ylpeyttä ja tapahtuman tarkoituksena onkin kantaa ylpeänä omaa erilaisuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Priden tarkoitus on muistuttaa yhtäläisten oikeuksien kuuluvan kaikille seksuaalisesta suuntautumisesta tai sukupuolesta riippumatta.
        Englannin kielen sana ”pride” tarkoittaa ylpeyttä ja tapahtuman tarkoituksena onkin kantaa ylpeänä omaa erilaisuuttaan.

        Niin teoriassa, käytännössä ei. Kyllä tosin ylpeitä ovat perverssiydestään, sitä pitää oikein tunkea kaikille nenän ja silmien eteen. Nekin jotka eivät halua olla paikanpäällä katsomassa, niin YLE pitää huolen homoviikollaan ettei kukaan pääsee livahtamaan perverssipropagandalta pakoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teoriassa, käytännössä ei. Kyllä tosin ylpeitä ovat perverssiydestään, sitä pitää oikein tunkea kaikille nenän ja silmien eteen. Nekin jotka eivät halua olla paikanpäällä katsomassa, niin YLE pitää huolen homoviikollaan ettei kukaan pääsee livahtamaan perverssipropagandalta pakoon.

        Tottakai, ilmoittaahan mätä Yle useaan otteeseen ja muslimeja haastatellen heidän ramadanistaankin ja kuin k syövät vain yöllä halalit.

        Television ohjelma tarjonnassa pride kulkijat on huomioitu joka käänteessä pitkin vuotta, miettikääpä montako tosi tv reality ohjelmaa muistatte, missä näin ei olisi? Niinpä, taitaa olla jo 0 luokkaa?

        Ja eihän sitä voi unohtaa,syyttäjälaitos on valppaana kuin kunnon vahtikoira Stasi iskee jos suvaitaan katsoa,että raja ylittyi.

        Vapaa yhteiskunta, vapaine mielipiteineen on tuhottu likipitäen kokonaan ja vähemmistöistä on tehty määräänsä voimakkaampia, valtaväestön niskan päällä olevia.


      • Anonyymi

        Sekundat hallitsevat heteroitten maailmassa, loiskahti aivan vitun spektriksi


    • Anonyymi

      Onhan Marin kuitenkin kaunis nainen ja varmaankin myös hyvä kokkaaja ja osaa myös tarjoilla miehelleen ruuan kauniisti.

    • Anonyymi

      Onneksi Iranissa tuollaista ole

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Maailman metropoleissa sateenkaarikansa näyttäytyy pride-tapahtumien merkeissä iloisissa väreissä kaupungilla - muistuttamassa, että "olen olemassa ja ylpeä itsestäni".

      Pridea voi ilmentää näyttävästi sateenkaarilipuilla ja värikkäillä kulkueilla, musiikilla, pukeutumisella ja niin edelleen.
      Pride-tapahtumilla on poliittinen viesti; tasavertaisuus ja yhtäläiset oikeudet kuuluvat myös sukupuolivähemmistöihin ja seksuaalivähemmistöihin kuuluville.

      Pride-tapahtumat siis ovat ihmisoikeustapahtumia!

      • Anonyymi

        Niiden arvostelijoilla ja niitä arvostamattomilla ei sen sijaan ole ihmisoikeuksia, jos puhuu kuten ajattelee, tai kirjoittaa kuten rehellisesti ajattelee.

        Mikähän marssi vapaata mielipidettä kannattavien valtavirran kulkijoiden sopisi perustaa? Olisiko sille marssille joku "suomalainen haluaa ilmaista asiansa suoraan ja rehellisesti" teema,
        vaikka?

        Onhan hullua, että maassa, minkä itsenäisyydestä isänikin taisteli ja moni sukuni jäsen taisteluissa kuoli, ei saa enää olla suomalainen ja sanoa mitä ajattelee näkemästään ja kuulemastaan!


      • Anonyymi

        Prideterroristit jatkavat rikoksiaan normaali-ihmisyyttä vastaan.

        Kärjessä kulkee pääministeri ja Ilmari

        Kuvottavaa


    • Anonyymi

      Eläinten suojelu on lähellä sydäntä.

    • Anonyymi

      Huh, kotkanmeripäivät on reputettu.

    • Anonyymi

      Sannan paras puoli on takapuoli.

      • Anonyymi

        Ja sekin edestäpäin nähtynä


    • Anonyymi

      Pääministeritär on kunnostautunut poseeraamalla korumainoksessa paita auki ilman rintaliivejä.

      Toiset tykkää, toiset kavahtaa.

    • Anonyymi

      Suomen kansa suosittaa pääministerille kulkueasuksi punaista lateksipukua, mustia korkeakorkoiset keinonahkasaappaita, ruoskaa, käsirautoja ja koronanaamaria.

      Perheministeri voisi pitää kansanomaisia punaisia kumisaappaita sekä tietysti ruoskaa.

    • Anonyymi

      Kieroutunut ihminen

      • Anonyymi

        Toivottavasti Pori huolii Krista kupukyyhkyn harmikseen

        Jottei näkyisi ja kuuluisi enää julkisuudessa


    • Anonyymi

      Eikös Marin asunut nuoruutensa kahden lepakon kanssa?

    • Anonyymi

      Siellä missä sossu, siellä myös haisee yhteisöllinen paska

      Kyllä Marin pitäis sosialisoida pikkuhoususuojat, molempikätisiksi

    • Anonyymi

      Sellaisia ne ovat 99% poliitikoista. Ei niistä tahdo löytyä mitään miellyttävää.

    • Anonyymi

      Asiat ovat jo kääntyneet niin, että lesbot eivät ole tervetulleita Pride-paraateihin. Transut ovat ottaneet ylivallan yliseksuaalisuuksinensa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe