Ennustusten toteutumiseen voi mennä 30 vuotta

Anonyymi

Opiskelin nuorena Kuopiossa. Siellä oli selvänäkijä mies, Raimo Blomqvist.
Suuri osa kurssikavereistani, minä mukaan lukien kävimme hänen luonaan.
Suuri osa asioista on minulle tapahtunut, muutto ulkomaille mm.
Yksi asia jonka hän sanoi ja kuvasi tarkasti on tapahtumassa parhaillaan - 30 vuotta myöhemmin. Eli hyvin pitkälle voi mennä nämä näkemiset, ei kannata jäädä odottelemaan.
Tosi monille opiskelukavereilleni asiat ovat myös menneet kuten hän kuvasi, ja tarkasti myös hänen kertomien aikataulujen mukaisesti. Minulle hän ei kyllä aikaa tähän nyt tapahtuvaan asiaan kyllä sanonutkaan.
Olisi kiva kuulla, jos jollakin on hänestä kokemuksia, vaikka hän on edesmennyt jo useita vuosia sitten.

2

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei hänestä, mutta muutamasta muusta ja allekirjoitan mitä sanot. Menee monia vuosia ”hyvässä lykyssä”, itselläni nyt 15 vuotta mennyt kun asiat tulevat vastaan. Osa edelleen tulematta. Onnekseni olen kaiken kirjoittanut muistiin aikoinani, ei voi muuten muistaa ja jää mielikuva ”ei mitään osannut eikä nähnyt”.

Näkijän ei edes pitäisi kertoa aikaa.

• Anonyymi

Minulla on mennyt esim. 10, 15 ja ylikin vuosia joidenkin ennustusten toteutumiseen. Onneksi ovat kasetilla etten unohda. Aikoja ei näkijän tosiaan kannattaisi koskaan sanoa, useimmat asiakkaat eivät tiedä että ne voivat heittää paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      303
      1177
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      989
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe