Swappie toimitus aika?

Anonyymi

Puhelin tilattiin eilen. Kauanko teillä on mennyt puhelimen saapuessa perille? Ja minkä laisessa kunnossa iPhone 8 tulee kuntoluokassa hyvä?

7

6597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilasin iPhone 8:n ja etusivulla sekä tilauksen jo tehtyäni lupasivat toimitusajaksi 1-3 päivää. Meni 7 päivää. Ihmettelinkin tosin, että voivatko oikeasti saada valitsemani värisen ja kuntoisen puhelimen minulle kolmessa päivässä. Mielestäni olisi kyllä reilua ja ehkä järkevääkin, että sanoisivat suoraan kauanko kestää. Sitä vähän huolestuu sen neljännen päivän jälkeen. Enkä olisi päättänyt olla ostamatta, vaikka olisivatkin suoraan sanoneet oikean toimitusajan.

Muuten olen hirmu tyytyväinen. Maksoin ekstraa kuntoluokasta "kuin uusi", enkä kyllä joutunut pettymään! En löydä mitään käytön jälkiä.

• Anonyymi

Yritysten omat toimitusajathan tarkoittaa yleensä sitä, miten nopeasti saavat tavaran varastolta valmiiksi kuljetettavaksi. Kuljetusfirman aika tulee siihen päälle, eikä sitä voida ennustaa.

• Anonyymi

Tilasin pari vuotta sitten ip 8 swappielta se tuli noin kolmessa päivässä. Nyt tilasin iphone 13 sunnuntaina eikä puhelin ole vieläkään tullut vaikka on mennyt jo neljä päivää minun nykyinen puhelin mikä ostettiin swappielta on rikki koska se ei lue pin koodia eli en voi mennä nettiin ilman wifiä eli jos poistun talosta puhelin ei toimi. Olen menossa sunnuntaina laivalle ja haluaisin että puhelin tulisi jo lauantaina. MILLOIN TEIDÄN PUHELIN TULEE

• Anonyymi

Onko tullut vielä? Minä tilasin 25 kesäkuuta ja tänään tuli 11päivää täyteen eikä ole puhelinta vielä tullut.

• Anonyymi

Tilasin 25.6 ja ei ole vieläkään tullut.

• kommennti onkin aikoja sitten lähetetty, mutta itse tilasin iphone 12 mini ja siinä kesti about 2 viikkoa, joka oli todella pitkä aika

• Anonyymi00006

Jep. 2 viikkoa menee. Se vituttaa kun valehtelemalla markkinoidaan. Tekisi mieli soittaa sinne ja sanoa "että olen lähempänä kuin puhelin kädessäsi" nuija.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      50
      959
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      368
      791
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      121
      684
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56