Haluaisin sähkölieden terassille, mulla vanha lattialiesi ja ajattelen että jos kytken pistorasian lieden kaapeliin ja siitä jatkojohto johonkin pistorasiaan sisälle ikkunan karmiini poratun reiän läpi.
Sähköliesi terassille.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikenlaista?
Minä tahtoisin kanankakkaa. - Anonyymi
Tämäkin aloittaja on myös halunnut tehdä aloituksen haluistaan?
- Anonyymi
Haluaisin ulkonabpsistaa kananmunia ja uunissa laittaa ranskalaisia perunoita.
- Anonyymi
Toimiihan tuo.
Tavallisellakin jatkojohdolla jos et laita kuin yhden levyn tai kaski kerralaan päälle kestää kympin sulake hyvin.
Asiantuntija- Anonyymi
Sitähän minäkin, itseasiassa nyt on jo vanha lattialiesi ulkona terassilla. Katkaisin jatkojohdosta pistokkeen pois ja sokeripalalla kytkin hellan jatkojohtoon, hyvin pelaa.
- Anonyymi
Olisiko kuitenkin parempi jos jääkaapin siitä lieteen mutta vanha jos uudelle ja siitä jatkojohto karmiin että uusi liesi ikkunan kautta tuuletin?
Harkitse nyt vielä ja puntaroi vaihtoehtoja. - Anonyymi
Kait laitot kevin myös sokeripalla kiinni ja mittasi maadoituksen jatkuvuuden alle o.kolme ohmii
Edisonni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042