Rokotehaitat ja kuolinluvut ovat tabu maailmalla.

Anonyymi

67

2622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kamalaa, sillä nuorillehan korona ei edes ole vaarallinen. Nuorten olisi turvallisempaa sairastaa korona, kun ottaa rokote joiden tutkimus on kesken. Rokotetutkimustulokset valmistuvat vasta parin vuoden päästä.



      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Tuon naisen kuolinsyy ilmeisesti löytyy tuolta:

        https://city-countyobserver.com/wp-content/uploads/2021/03/Weekly_Death_Report_Jan17toJan31_2021.pdf

        "HaleyBrinkmeyerJan-21-2021Aug-04-1992" "Diabetic Hyperglycemia with Ketoacidosis"

        Sairastanut diabetesta.

        Eli ei mitään tekemistä minkään valtakunnan rokotteen kanssa.

        Jos 28 vuotiaalla on taipumusta alhaiseen verensokeriin (hypoglykemia) , se ei tapa ihmistä. Tuon ikäinen huolehtii insuliinin saannistaan varmasti .Tuo kuolinsyy on vääristelty niinkuin nykyään tapahtuu juuri rokotteen jälkeisissä tilanteissa. Hän oli ottanut rokotteen, se on monessa mediassa todettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos 28 vuotiaalla on taipumusta alhaiseen verensokeriin (hypoglykemia) , se ei tapa ihmistä. Tuon ikäinen huolehtii insuliinin saannistaan varmasti .Tuo kuolinsyy on vääristelty niinkuin nykyään tapahtuu juuri rokotteen jälkeisissä tilanteissa. Hän oli ottanut rokotteen, se on monessa mediassa todettu.

        Et näytä tietävän kovinkaan paljoa asiasta mistä puhut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos 28 vuotiaalla on taipumusta alhaiseen verensokeriin (hypoglykemia) , se ei tapa ihmistä. Tuon ikäinen huolehtii insuliinin saannistaan varmasti .Tuo kuolinsyy on vääristelty niinkuin nykyään tapahtuu juuri rokotteen jälkeisissä tilanteissa. Hän oli ottanut rokotteen, se on monessa mediassa todettu.

        Linkissäni lukee 'Hyperglycemia' mikä on juurikin vastakohta alhaiselle verensokerille eli hypoglykemialle.

        Sitä paitsi ei ole tavatonta että nuorikin diabeetikko kuolee noin ja yhtäkkiä.

        https://www.diabetes.co.uk/diabetes-complications/dead-in-bed-syndrome.html

        Mitä jos joku nuori diabeetikko kuolee noin 2 pv ENNEN kuin hän olisi ollut saamassa (korona)rokotteen? Silloinkinko sanoisit, että rokotteen syytä, rokotteen syytä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos 28 vuotiaalla on taipumusta alhaiseen verensokeriin (hypoglykemia) , se ei tapa ihmistä. Tuon ikäinen huolehtii insuliinin saannistaan varmasti .Tuo kuolinsyy on vääristelty niinkuin nykyään tapahtuu juuri rokotteen jälkeisissä tilanteissa. Hän oli ottanut rokotteen, se on monessa mediassa todettu.

        Jestas! Jos miljardi rokotetaan, kukaan ei kuole sen jälkeen mihinkään?

        Valtioissa lääkärit tutkivat kuolisyyt, ei maatiaiset ja tiedot tilastoidaan.


      • Anonyymi

        Daily Mail kuuluu brittiläiseen "keltaiseen lehdistöön", jossa periaate on, että tosiasioiden ei pidä antaa pilata myyvää juttua.

        "Lehteä on syytetty sensaatiohakuisuudesta terveysasioissa. Helmikuussa 2017 englanninkielinen Wikipedia totesi Daily Mailin olevan yleisesti epäluotettava ja ei siksi sovellu käytettäväksi lähteenä Wikipediassa julkaistavissa artikkeleissa ilman huolellista harkintaa ja faktojen tarkistamista muista lähteistä mahdollisuuksien mukaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diabetes ei nykyaikana ole mikään kuolinsyy. Ei edes nuoruuden. Herää tähän maailmaan.

        Kyllä siihen kuolee jos ei tarkkaan seuraa verensokeria ja huolehdi insuliinin ottamisesta.


    • Anonyymi

      Mikään kuolema tai vakava vamma ei koskaan johdu rokotteesta.
      Näin sattumateoreetikkojen mukaan asia on.

      • Ajallinen korrelaatio ei sinänsä ole todiste kausaatiosta.


      • Anonyymi

        Rokotteen jälkeen keho työskentelee ylikierroksilla. Sen luultavasti huomaa ns. toisen piikin jälkeen. Jos olosuhteet ovat oikeat voi pahastikin käydä.


      • kekek-kekek
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteen jälkeen keho työskentelee ylikierroksilla. Sen luultavasti huomaa ns. toisen piikin jälkeen. Jos olosuhteet ovat oikeat voi pahastikin käydä.

        Miksi työskentelisi?

        Mitkä on ne "oikeat olosuhteet"?

        Ainakin immuunijärjestelmä toimii koko ajan muutenkin, jos on toimiakseen, laitettiinpa rokotteita tai ei.


      • Anonyymi

        "Mikään kuolema tai vakava vamma ei koskaan johdu rokotteesta.
        Näin sattumateoreetikkojen mukaan asia on."

        Riippuu ihan. Jos ihminen kuolee tai saa vakavan vamman auto-onnettomuudessa rokotteen ottamisen jälkeen, ei sitä tietenkään lasketa rokotteen syyksi


      • Anonyymi

        Sadat tuhannet kuolevat allergiareaktioon. Salaliitto?


      • Anonyymi

        Varmasti johtuu. Riski on olemassa, mutta äärimmäisen pieni.

        The Medicines and Healthcare products Regulatory Agency (MHRA) received reports of 1,143 deaths following vaccination as of 5 May 2021, after almost 35 million people had received a vaccine, but there isn’t proof the deaths were caused by the vaccination.

        Rokotteen aiheuttaman kuoleman riski on 1143 / 35 000 000 x 100 =0,0032 % MHRA:n datan mukaan. Rokotekuolleisuus on korkeimmillaaankin noin yksi kolmestakymmenestäyhdestä tuhannesta rokotetusta.

        Ajallisesta korrelaatiosta ei vielä voi vetää syysuhdetta. Ihmisiä kuolee esimerkiksi aivo- ja sydäninfarkteihin joka päivä rokotuksista riippumatta. Se, että ihminen kuolee rokotuksen jälkeen ei vielä tarkoita sitä, että rokote aiheutti kuoleman.


    • Anonyymi

      Sairastaneita on reilut 150 miljoonaa, kuolleita on yli kolme miljoonaa.

      Rokotettuja on toista miljardia, täysin rokotettuja 300 miljoonaa; kuolleita välillisesti sen takia on kenties joitain tuhansia tai kymmeniä tuhansia enintään.

      Kumpaan lottoon haluat sijoittaa?

      • Anonyymi

        Uskotko noihin maailmalla liiteleviin lukuihin? Eikä suomessakin pitäisi olla hautuumailla hautausautojen jono? Sairaaloiden pihat täynnä varavuoteita kun ei mahdu sisälle? Missä se kauhea ruttotauti riehuu? Intiaa on taas turha tähän vetää, siellä kuolleisuus on muutenkin
        maailman korkeimpia. Ja joku musta tautihan siellä nyt tappaa ihmisiä, mikä sitten lieneekään.
        Eilen tais olla suomessa 2 koronaan LIITTYVÄÄ kuolemaa. Olen ollut 1, 5 vuotta ilman maskia, en ole rokotettu ja olen ns. riskiryhmässä ja olen hengissä. Miksi ottaisin noin arvaamattoman ja huonosti tutkitun rokotteen tässä vaiheessa kun numerotkin tulevat alaspäin ja saisin nyt mahdollisesti vakavan komplikaation tai kuolisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko noihin maailmalla liiteleviin lukuihin? Eikä suomessakin pitäisi olla hautuumailla hautausautojen jono? Sairaaloiden pihat täynnä varavuoteita kun ei mahdu sisälle? Missä se kauhea ruttotauti riehuu? Intiaa on taas turha tähän vetää, siellä kuolleisuus on muutenkin
        maailman korkeimpia. Ja joku musta tautihan siellä nyt tappaa ihmisiä, mikä sitten lieneekään.
        Eilen tais olla suomessa 2 koronaan LIITTYVÄÄ kuolemaa. Olen ollut 1, 5 vuotta ilman maskia, en ole rokotettu ja olen ns. riskiryhmässä ja olen hengissä. Miksi ottaisin noin arvaamattoman ja huonosti tutkitun rokotteen tässä vaiheessa kun numerotkin tulevat alaspäin ja saisin nyt mahdollisesti vakavan komplikaation tai kuolisin?

        Jos 28 vuotiaalla on taipumusta alhaiseen verensokeriin (hypoglykemia) , se ei tapa ihmistä. Tuon ikäinen huolehtii insuliinin saannistaan varmasti .Tuo kuolinsyy on vääristelty niinkuin nykyään tapahtuu juuri rokotteen jälkeisissä tilanteissa. Hän oli ottanut rokotteen, se on monessa uutisissa todettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko noihin maailmalla liiteleviin lukuihin? Eikä suomessakin pitäisi olla hautuumailla hautausautojen jono? Sairaaloiden pihat täynnä varavuoteita kun ei mahdu sisälle? Missä se kauhea ruttotauti riehuu? Intiaa on taas turha tähän vetää, siellä kuolleisuus on muutenkin
        maailman korkeimpia. Ja joku musta tautihan siellä nyt tappaa ihmisiä, mikä sitten lieneekään.
        Eilen tais olla suomessa 2 koronaan LIITTYVÄÄ kuolemaa. Olen ollut 1, 5 vuotta ilman maskia, en ole rokotettu ja olen ns. riskiryhmässä ja olen hengissä. Miksi ottaisin noin arvaamattoman ja huonosti tutkitun rokotteen tässä vaiheessa kun numerotkin tulevat alaspäin ja saisin nyt mahdollisesti vakavan komplikaation tai kuolisin?

        Matkusta toki Intiaan ja näytä meille miten siellä todellisuudessa menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos 28 vuotiaalla on taipumusta alhaiseen verensokeriin (hypoglykemia) , se ei tapa ihmistä. Tuon ikäinen huolehtii insuliinin saannistaan varmasti .Tuo kuolinsyy on vääristelty niinkuin nykyään tapahtuu juuri rokotteen jälkeisissä tilanteissa. Hän oli ottanut rokotteen, se on monessa uutisissa todettu.

        Tiesitkö muuten että hän olisi kuollut 100% varmuudella muutenkin, kuten kaikki jotka ottavat rokotteen? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko noihin maailmalla liiteleviin lukuihin? Eikä suomessakin pitäisi olla hautuumailla hautausautojen jono? Sairaaloiden pihat täynnä varavuoteita kun ei mahdu sisälle? Missä se kauhea ruttotauti riehuu? Intiaa on taas turha tähän vetää, siellä kuolleisuus on muutenkin
        maailman korkeimpia. Ja joku musta tautihan siellä nyt tappaa ihmisiä, mikä sitten lieneekään.
        Eilen tais olla suomessa 2 koronaan LIITTYVÄÄ kuolemaa. Olen ollut 1, 5 vuotta ilman maskia, en ole rokotettu ja olen ns. riskiryhmässä ja olen hengissä. Miksi ottaisin noin arvaamattoman ja huonosti tutkitun rokotteen tässä vaiheessa kun numerotkin tulevat alaspäin ja saisin nyt mahdollisesti vakavan komplikaation tai kuolisin?

        Joo.
        Koronakuolemat mitataan whon ohjeilla samalla tavalla. Toisistaan riippumattomat tut. laitokset selvittävät tilannetta tieteellisellä metodilla.

        Sitten on näitä salaliittoväitteitä että cabal määrää mitä nämä sanovat. Grow up.

        Paras tieto kertoo että kuolleita on 3m mikä on alikanttiin. Se yksin on 5-10 enemmän kuin flunssa.

        Teidän roskaväitteille ei ole todisteita. Vain teidän usko.

        North dakotan kuolleisuus olisi suomessa 16000. Miksi siellä niin paljon missä väestötiheys pieni? Koska siellä on läskipäitä mitkä eivät välitä. Ihan niin kuin sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos 28 vuotiaalla on taipumusta alhaiseen verensokeriin (hypoglykemia) , se ei tapa ihmistä. Tuon ikäinen huolehtii insuliinin saannistaan varmasti .Tuo kuolinsyy on vääristelty niinkuin nykyään tapahtuu juuri rokotteen jälkeisissä tilanteissa. Hän oli ottanut rokotteen, se on monessa uutisissa todettu.

        https://city-countyobserver.com/wp-content/uploads/2021/03/Weekly_Death_Report_Jan17toJan31_2021.pdf

        Linkissäni lukee 'Hyperglycemia' mikä on juurikin vastakohta alhaiselle verensokerille eli hypoglykemialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkusta toki Intiaan ja näytä meille miten siellä todellisuudessa menee?

        Ajateletpa hetki, ajateletko että maskiton, rokotamaton ottaa tyhmiä riskejä.
        Intiassahan kultuuri on vähän eri, esim. häätkin kestää päivätolkulla.

        Joten mikä oli kommentisi pointti ?

        Järkeäkin saa käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajateletpa hetki, ajateletko että maskiton, rokotamaton ottaa tyhmiä riskejä.
        Intiassahan kultuuri on vähän eri, esim. häätkin kestää päivätolkulla.

        Joten mikä oli kommentisi pointti ?

        Järkeäkin saa käyttää.

        Pointti on se että jos denialisti sanoo ettei tauti ole vakava, eikä se ole hallitsemattomasti leviämässä missään, eikä ilmoitettuihin lukuihin pidä luottaa tarkoittaa se sitä ettei denialisti usko että Intiassa olisi mitään vaaraan, jotenka minun mielestäni silloin hän voisi sinne noin vain matkustaa ja ottaa videoita paljastaen tämän meille.

        Mutta kun denialisti tuollaisen kehoituksen saatuaan sitten alkaakin polkemaan takaperin ja esittämään tekosyitä miksei hän juurikaan halua Intiaan matkustaa tarkoittaakin se sitä että denialisti ei oikeasti usko siihen mitä sanoo vaan tekee niin trollatakseen.

        Hän tietää että covid on vakava tauti ja että Intiassa tulisi se tauti ja hyvin mahdollinen kuolema kovin nopeasti koska siellä aikuisten oikeasti on hallitsematon covid ja väkeä delaa kuin kärpäsiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on se että jos denialisti sanoo ettei tauti ole vakava, eikä se ole hallitsemattomasti leviämässä missään, eikä ilmoitettuihin lukuihin pidä luottaa tarkoittaa se sitä ettei denialisti usko että Intiassa olisi mitään vaaraan, jotenka minun mielestäni silloin hän voisi sinne noin vain matkustaa ja ottaa videoita paljastaen tämän meille.

        Mutta kun denialisti tuollaisen kehoituksen saatuaan sitten alkaakin polkemaan takaperin ja esittämään tekosyitä miksei hän juurikaan halua Intiaan matkustaa tarkoittaakin se sitä että denialisti ei oikeasti usko siihen mitä sanoo vaan tekee niin trollatakseen.

        Hän tietää että covid on vakava tauti ja että Intiassa tulisi se tauti ja hyvin mahdollinen kuolema kovin nopeasti koska siellä aikuisten oikeasti on hallitsematon covid ja väkeä delaa kuin kärpäsiä.

        Ei nyt aivan kuin kärpäsiä.

        Intian ilmoittamat koronakuolemat on ihan järkevässä suhteessa ilmoitettuihin tautitapauksiin.

        https://www.worldometers.info/coronavirus/country/india/

        Mutta Intiakin luultavasti ilmoittaa tapausmäärät alakanttiin, kun kaikkia tapauksia ei testata, kuten ei muuallakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo.
        Koronakuolemat mitataan whon ohjeilla samalla tavalla. Toisistaan riippumattomat tut. laitokset selvittävät tilannetta tieteellisellä metodilla.

        Sitten on näitä salaliittoväitteitä että cabal määrää mitä nämä sanovat. Grow up.

        Paras tieto kertoo että kuolleita on 3m mikä on alikanttiin. Se yksin on 5-10 enemmän kuin flunssa.

        Teidän roskaväitteille ei ole todisteita. Vain teidän usko.

        North dakotan kuolleisuus olisi suomessa 16000. Miksi siellä niin paljon missä väestötiheys pieni? Koska siellä on läskipäitä mitkä eivät välitä. Ihan niin kuin sinä.

        WHO antoi Perulle ohjeen ilmoittaa OIKEIN korona kuolleet!
        Tätä tehdään myös Suomessa,diagnoosi U07.2
        ETTÄ TÄMMÖISTÄ KUS...TUSTA !
        Sitten vielä rokkote apostolit vinkuu,että luvut alakanttiin!
        Miten psykoosissa täytyy olla ettei ymmärrä?

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/peru-muutti-koronavirukseen-liittyvien-kuolemien-tilastointia-karmea-luku-tuplaantui/8157830#gs.2xfokm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko noihin maailmalla liiteleviin lukuihin? Eikä suomessakin pitäisi olla hautuumailla hautausautojen jono? Sairaaloiden pihat täynnä varavuoteita kun ei mahdu sisälle? Missä se kauhea ruttotauti riehuu? Intiaa on taas turha tähän vetää, siellä kuolleisuus on muutenkin
        maailman korkeimpia. Ja joku musta tautihan siellä nyt tappaa ihmisiä, mikä sitten lieneekään.
        Eilen tais olla suomessa 2 koronaan LIITTYVÄÄ kuolemaa. Olen ollut 1, 5 vuotta ilman maskia, en ole rokotettu ja olen ns. riskiryhmässä ja olen hengissä. Miksi ottaisin noin arvaamattoman ja huonosti tutkitun rokotteen tässä vaiheessa kun numerotkin tulevat alaspäin ja saisin nyt mahdollisesti vakavan komplikaation tai kuolisin?

        Ei tietenkään ole kauheaa ruuhkaa hautausmailla ja sairaaloissa koska taudin leviämistä ehkäistään. Samasta syystä et ole saanut sitä itsekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko noihin maailmalla liiteleviin lukuihin? Eikä suomessakin pitäisi olla hautuumailla hautausautojen jono? Sairaaloiden pihat täynnä varavuoteita kun ei mahdu sisälle? Missä se kauhea ruttotauti riehuu? Intiaa on taas turha tähän vetää, siellä kuolleisuus on muutenkin
        maailman korkeimpia. Ja joku musta tautihan siellä nyt tappaa ihmisiä, mikä sitten lieneekään.
        Eilen tais olla suomessa 2 koronaan LIITTYVÄÄ kuolemaa. Olen ollut 1, 5 vuotta ilman maskia, en ole rokotettu ja olen ns. riskiryhmässä ja olen hengissä. Miksi ottaisin noin arvaamattoman ja huonosti tutkitun rokotteen tässä vaiheessa kun numerotkin tulevat alaspäin ja saisin nyt mahdollisesti vakavan komplikaation tai kuolisin?

        Luuletko todella, et lehdistö joka on mainostanut rokotetta, paljastaisi et hupsis, tähän kuoltiinkin. Ja luin jostain Pfizerin ja hallituksen välisen sopimuksen, etteivät tätä saa kertoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos 28 vuotiaalla on taipumusta alhaiseen verensokeriin (hypoglykemia) , se ei tapa ihmistä. Tuon ikäinen huolehtii insuliinin saannistaan varmasti .Tuo kuolinsyy on vääristelty niinkuin nykyään tapahtuu juuri rokotteen jälkeisissä tilanteissa. Hän oli ottanut rokotteen, se on monessa uutisissa todettu.

        Mulla on toi, vähän heikottaa, mut ei tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko noihin maailmalla liiteleviin lukuihin? Eikä suomessakin pitäisi olla hautuumailla hautausautojen jono? Sairaaloiden pihat täynnä varavuoteita kun ei mahdu sisälle? Missä se kauhea ruttotauti riehuu? Intiaa on taas turha tähän vetää, siellä kuolleisuus on muutenkin
        maailman korkeimpia. Ja joku musta tautihan siellä nyt tappaa ihmisiä, mikä sitten lieneekään.
        Eilen tais olla suomessa 2 koronaan LIITTYVÄÄ kuolemaa. Olen ollut 1, 5 vuotta ilman maskia, en ole rokotettu ja olen ns. riskiryhmässä ja olen hengissä. Miksi ottaisin noin arvaamattoman ja huonosti tutkitun rokotteen tässä vaiheessa kun numerotkin tulevat alaspäin ja saisin nyt mahdollisesti vakavan komplikaation tai kuolisin?

        Älkää ottako lisää covid rokotteita!!!!! Seuratkaa järkyttävää rokotetun maailman depopuloitumista, jota peitellään Suomessakin esim. pakolaisia hanstraamalla.


    • Anonyymi

      Minä ja todella moni lähipiiristäni on saanut jo rokotteet. Osalle annettu Astra-Zenecaa, osalle Pfizeriä jne... Itse sain Modernan rokotteen. Jännä, että meille kenellekään ei ole tullut mitään vakavampia oireita. Muutamilla vähän aikaa sattui olkapäästä, mutta sekin meni lopulta pois. Enkä ole kuullut oikein keneltäkään muultakaan, joka olisi saanut jotain vakavampia oireita. Eli oireita tulee todella harvoille. Porkkanakin lienee vaarallisempi, koska tiedän, että jotku ovat siihen tukehtuneet.

      • Anonyymi

        Raaka porkkana voi aiheuttaa allergisille kuollettavan reaktion.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raaka porkkana voi aiheuttaa allergisille kuollettavan reaktion.

        Törmäsin vahingossa tähän suomennettuun elokuvaan vuodelta 1979.

        Siinä kuvataan aivan tarkasti mitä tänään tapahtuu. Se on "tiede- elokuva" jonka ennustus on toteutunut.

        Leffan löytää TOKENTUBEsta lyömälla hakuun Covid-19 elokuva vuodelta 1979.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Törmäsin vahingossa tähän suomennettuun elokuvaan vuodelta 1979.

        Siinä kuvataan aivan tarkasti mitä tänään tapahtuu. Se on "tiede- elokuva" jonka ennustus on toteutunut.

        Leffan löytää TOKENTUBEsta lyömälla hakuun Covid-19 elokuva vuodelta 1979.

        Uutta isoa pandemiaa on odotettu vuodesta 1919 asti kun edellinen oli vuotta aiemmin loppunut.

        Olimme vain onnekkaita ettei sellaista tullut jo montaa kertaa.

        Ei siis vaadita mitään meediota ennustamaan että pandemia tulee, se kun oli aivan varmasti tulossa, ja on tämänkin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutta isoa pandemiaa on odotettu vuodesta 1919 asti kun edellinen oli vuotta aiemmin loppunut.

        Olimme vain onnekkaita ettei sellaista tullut jo montaa kertaa.

        Ei siis vaadita mitään meediota ennustamaan että pandemia tulee, se kun oli aivan varmasti tulossa, ja on tämänkin jälkeen.

        Kyllä tuon kuolinsivun henkilöt on oikeasti kuolleet rokotteen ottamisen jälkeen. Laittakoon nyt kuolinsyy tutkijat mitä tahansa papereihin, tässä seuraava tapaus joka on myös toisessa
        lehdessä julkaistu. Ei auennut muuta kuin kääntäjän avulla.
        https://translate.google.com/translate?hl=fi&sl=en&u=https://www.mystateline.com/news/cdc-investigating-michigan-womans-death-after-getting-jj-vaccine/&prev=search&pto=aue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuon kuolinsivun henkilöt on oikeasti kuolleet rokotteen ottamisen jälkeen. Laittakoon nyt kuolinsyy tutkijat mitä tahansa papereihin, tässä seuraava tapaus joka on myös toisessa
        lehdessä julkaistu. Ei auennut muuta kuin kääntäjän avulla.
        https://translate.google.com/translate?hl=fi&sl=en&u=https://www.mystateline.com/news/cdc-investigating-michigan-womans-death-after-getting-jj-vaccine/&prev=search&pto=aue

        Joo, mitä sitten?

        Muutama ihminen kuollut rokotteen jälkeen, sitä on jaettu yli miljardi annosta, täysin rokotettuja on 300 miljoonaa.

        Vajaa 200 miljoonaa on saanut taudin, ja kuolleita on jo yli 3 miljoonaa.

        Kumpi kuulostaa turvallisemmalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mitä sitten?

        Muutama ihminen kuollut rokotteen jälkeen, sitä on jaettu yli miljardi annosta, täysin rokotettuja on 300 miljoonaa.

        Vajaa 200 miljoonaa on saanut taudin, ja kuolleita on jo yli 3 miljoonaa.

        Kumpi kuulostaa turvallisemmalta?

        No sehän se ongelma tässä onkin, että rokotteesta tulevista haitoista ja kuolemista ei kovin avoimesti kerrota. Ei tapauksia ole muutamia, tässä on kerättynä (kopsattuna) monista maista ihan virallista tietoa missä lukemissa mennään.
        https://avoin.media/2021/05/09/k-piikkihaittoja-ilmoitettu-miljoonittain/

        Ja lisäksi eihän moni maa olisi missään tapauksessa keskeyttänyt rokotuksia muutaman tapauksen vuoksi. Haitoista ja kuolemista on tullut julki vain jäävuoren huippu, siksi kun rokotteesta tulevat haitat ja kuolemat yhdistetään tahallaan ihan muihin liitännäis-sairauksiin ja yhdistetään jopa itse koronaan, nimittäin jostain kummasta syystä on "koronakuolemia" ja "koronasairauksia" tullut juuri koronapiikin jälkeen.

        Siis kysymys kuuluukin miksi monissa maissa koronatartunnat ovat nousseet reippaasti vaikka rokotuksia ollaan annettu paljon? Siinä miettimistä.
        Tuon linkin tiedon voi lukea ihan pelkäämättä, siellä on tieto on todellakin kopsattu virallisilta lähteiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän se ongelma tässä onkin, että rokotteesta tulevista haitoista ja kuolemista ei kovin avoimesti kerrota. Ei tapauksia ole muutamia, tässä on kerättynä (kopsattuna) monista maista ihan virallista tietoa missä lukemissa mennään.
        https://avoin.media/2021/05/09/k-piikkihaittoja-ilmoitettu-miljoonittain/

        Ja lisäksi eihän moni maa olisi missään tapauksessa keskeyttänyt rokotuksia muutaman tapauksen vuoksi. Haitoista ja kuolemista on tullut julki vain jäävuoren huippu, siksi kun rokotteesta tulevat haitat ja kuolemat yhdistetään tahallaan ihan muihin liitännäis-sairauksiin ja yhdistetään jopa itse koronaan, nimittäin jostain kummasta syystä on "koronakuolemia" ja "koronasairauksia" tullut juuri koronapiikin jälkeen.

        Siis kysymys kuuluukin miksi monissa maissa koronatartunnat ovat nousseet reippaasti vaikka rokotuksia ollaan annettu paljon? Siinä miettimistä.
        Tuon linkin tiedon voi lukea ihan pelkäämättä, siellä on tieto on todellakin kopsattu virallisilta lähteiltä.

        "No sehän se ongelma tässä onkin, että rokotteesta tulevista haitoista ja kuolemista ei kovin avoimesti kerrota."

        Vähän vaikea kertoa, kun ei voida olla varmoja miten tuo rokote aiheuttaa kuolemia.

        Mutta faktahan on se että mikään lääke ei ole turvallinen. Pelkästään kipulääkkeisiin kuolee Suomessa satoja ihmisiä vuodessa. Joten pitäisikö tämän takia särkylääkkeet kieltää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän se ongelma tässä onkin, että rokotteesta tulevista haitoista ja kuolemista ei kovin avoimesti kerrota. Ei tapauksia ole muutamia, tässä on kerättynä (kopsattuna) monista maista ihan virallista tietoa missä lukemissa mennään.
        https://avoin.media/2021/05/09/k-piikkihaittoja-ilmoitettu-miljoonittain/

        Ja lisäksi eihän moni maa olisi missään tapauksessa keskeyttänyt rokotuksia muutaman tapauksen vuoksi. Haitoista ja kuolemista on tullut julki vain jäävuoren huippu, siksi kun rokotteesta tulevat haitat ja kuolemat yhdistetään tahallaan ihan muihin liitännäis-sairauksiin ja yhdistetään jopa itse koronaan, nimittäin jostain kummasta syystä on "koronakuolemia" ja "koronasairauksia" tullut juuri koronapiikin jälkeen.

        Siis kysymys kuuluukin miksi monissa maissa koronatartunnat ovat nousseet reippaasti vaikka rokotuksia ollaan annettu paljon? Siinä miettimistä.
        Tuon linkin tiedon voi lukea ihan pelkäämättä, siellä on tieto on todellakin kopsattu virallisilta lähteiltä.

        Sikäli kuin olen ymmärtänyt tämän ensimmäisen aallon rokotteilla ei luvata absoluuttista immunitettia tai sterilisaatiota viruksesta.

        Niillä luvataan että tartunnan saatuaan tauti ei muodostu vakavaksi tai tappavaksi.

        Suomessa oli kehitteillä nenäsumuterokote joka tekee immuuniksi ja sterilisoi elimistöstä virukset; olen varma että muutkin tuollaisia tehtailee. Noiden teko vain kestää kauemmin kuin tää ekan aallon rokotteet.

        Mikä tahansa kuolleisuusluku rokotteen jälkeen väellä on, niin kauan kuin se ei ole yhtä korkea kuin sairastuneilla ilman rokotetta sen rokotteen ottaminen kannattaa.

        Ja tuo ero on lukuisia kertaluokkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikäli kuin olen ymmärtänyt tämän ensimmäisen aallon rokotteilla ei luvata absoluuttista immunitettia tai sterilisaatiota viruksesta.

        Niillä luvataan että tartunnan saatuaan tauti ei muodostu vakavaksi tai tappavaksi.

        Suomessa oli kehitteillä nenäsumuterokote joka tekee immuuniksi ja sterilisoi elimistöstä virukset; olen varma että muutkin tuollaisia tehtailee. Noiden teko vain kestää kauemmin kuin tää ekan aallon rokotteet.

        Mikä tahansa kuolleisuusluku rokotteen jälkeen väellä on, niin kauan kuin se ei ole yhtä korkea kuin sairastuneilla ilman rokotetta sen rokotteen ottaminen kannattaa.

        Ja tuo ero on lukuisia kertaluokkia.

        """Mutta faktahan on se että mikään lääke ei ole turvallinen. Pelkästään kipulääkkeisiin kuolee Suomessa satoja ihmisiä vuodessa. Joten pitäisikö tämän takia särkylääkkeet kieltää"""?

        Niin, faktahan on se, että kaikenlaisia influenssan sukulaisia viruksia on liikkunut aina eikä niistä ole tällaista hypetystä nostettu, minkälainen on influenssa kuolema joita rekisteröidään satoja, ei sekään ole häävin näköistä teholla, nimittäin jos niistä aletaan seuraavaksi hysterisoida, tämä pandemia on median luoman kuvan ja ihmisten päänupin välillä ja siihen väliin mahtuu iso määrä pelkoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuon kuolinsivun henkilöt on oikeasti kuolleet rokotteen ottamisen jälkeen. Laittakoon nyt kuolinsyy tutkijat mitä tahansa papereihin, tässä seuraava tapaus joka on myös toisessa
        lehdessä julkaistu. Ei auennut muuta kuin kääntäjän avulla.
        https://translate.google.com/translate?hl=fi&sl=en&u=https://www.mystateline.com/news/cdc-investigating-michigan-womans-death-after-getting-jj-vaccine/&prev=search&pto=aue

        Tuo linkin nainen on kuollut aivoverenvuotoon.
        Ei ole mitenkään epätavallinen kuolinsyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuon kuolinsivun henkilöt on oikeasti kuolleet rokotteen ottamisen jälkeen. Laittakoon nyt kuolinsyy tutkijat mitä tahansa papereihin, tässä seuraava tapaus joka on myös toisessa
        lehdessä julkaistu. Ei auennut muuta kuin kääntäjän avulla.
        https://translate.google.com/translate?hl=fi&sl=en&u=https://www.mystateline.com/news/cdc-investigating-michigan-womans-death-after-getting-jj-vaccine/&prev=search&pto=aue

        Linkki ajalta ennen koronarokotuksia kertoo, että lukinkalvonalainen (subarachnoid) on merkittävä keski-ikäisten naisten tappaja Suomessa(kin).

        https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/b85e4ba8-d2c7-485e-81ef-0020b460249e



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """Mutta faktahan on se että mikään lääke ei ole turvallinen. Pelkästään kipulääkkeisiin kuolee Suomessa satoja ihmisiä vuodessa. Joten pitäisikö tämän takia särkylääkkeet kieltää"""?

        Niin, faktahan on se, että kaikenlaisia influenssan sukulaisia viruksia on liikkunut aina eikä niistä ole tällaista hypetystä nostettu, minkälainen on influenssa kuolema joita rekisteröidään satoja, ei sekään ole häävin näköistä teholla, nimittäin jos niistä aletaan seuraavaksi hysterisoida, tämä pandemia on median luoman kuvan ja ihmisten päänupin välillä ja siihen väliin mahtuu iso määrä pelkoa.

        "Niin, faktahan on se, että kaikenlaisia influenssan sukulaisia viruksia on liikkunut aina eikä niistä ole tällaista hypetystä nostettu,"

        Odotan innolla ensimmäistä raporttiasi Intiasta.

        TOoki ostit jo liput matkalle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sehän se ongelma tässä onkin, että rokotteesta tulevista haitoista ja kuolemista ei kovin avoimesti kerrota. Ei tapauksia ole muutamia, tässä on kerättynä (kopsattuna) monista maista ihan virallista tietoa missä lukemissa mennään.
        https://avoin.media/2021/05/09/k-piikkihaittoja-ilmoitettu-miljoonittain/

        Ja lisäksi eihän moni maa olisi missään tapauksessa keskeyttänyt rokotuksia muutaman tapauksen vuoksi. Haitoista ja kuolemista on tullut julki vain jäävuoren huippu, siksi kun rokotteesta tulevat haitat ja kuolemat yhdistetään tahallaan ihan muihin liitännäis-sairauksiin ja yhdistetään jopa itse koronaan, nimittäin jostain kummasta syystä on "koronakuolemia" ja "koronasairauksia" tullut juuri koronapiikin jälkeen.

        Siis kysymys kuuluukin miksi monissa maissa koronatartunnat ovat nousseet reippaasti vaikka rokotuksia ollaan annettu paljon? Siinä miettimistä.
        Tuon linkin tiedon voi lukea ihan pelkäämättä, siellä on tieto on todellakin kopsattu virallisilta lähteiltä.

        >>>Siis kysymys kuuluukin miksi monissa maissa koronatartunnat ovat nousseet reippaasti vaikka rokotuksia ollaan annettu paljon?<<<

        Voisit nyt varmaankin yksilöidä maita joissa näin on tapahtunut. Vai voitko?

        Iso-Britannia, Israel ja USA kuuluu rokotusmaiden kärkeen, ja näissä kaikissa sekä uusien koronatautitapausten määrä että koronakuolemien määrä on vuoden alusta merkittävästi laskenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """Mutta faktahan on se että mikään lääke ei ole turvallinen. Pelkästään kipulääkkeisiin kuolee Suomessa satoja ihmisiä vuodessa. Joten pitäisikö tämän takia särkylääkkeet kieltää"""?

        Niin, faktahan on se, että kaikenlaisia influenssan sukulaisia viruksia on liikkunut aina eikä niistä ole tällaista hypetystä nostettu, minkälainen on influenssa kuolema joita rekisteröidään satoja, ei sekään ole häävin näköistä teholla, nimittäin jos niistä aletaan seuraavaksi hysterisoida, tämä pandemia on median luoman kuvan ja ihmisten päänupin välillä ja siihen väliin mahtuu iso määrä pelkoa.

        Voi jestas tuo logiikkaa, näkee juuri ja juuri nenän yli. Sinulla kun on lämpimät kädet niin kellään muullakaan ei ole.

        Korona on surmannut jo tilastoitujen lukujen kautta 5-10 enemmän kuin influenssa.

        Eräinperäiset taudit ovat aiheuttaneet suurimmat kuolemat ja niitå tulee lisää, siksi ollaan varuillaan. Mitä vapaammin tauti leviää sitä enemmän mutatoituu ja suuremmat tuhot.

        Seuraavan kerran kun sinun talo palaa elä vittu ole lammas ja altistu cabalin hysteriaan: anna palon sammua ihan itsestään. Fakta on että ennenkin paloi talot ja syötiin voita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """Mutta faktahan on se että mikään lääke ei ole turvallinen. Pelkästään kipulääkkeisiin kuolee Suomessa satoja ihmisiä vuodessa. Joten pitäisikö tämän takia särkylääkkeet kieltää"""?

        Niin, faktahan on se, että kaikenlaisia influenssan sukulaisia viruksia on liikkunut aina eikä niistä ole tällaista hypetystä nostettu, minkälainen on influenssa kuolema joita rekisteröidään satoja, ei sekään ole häävin näköistä teholla, nimittäin jos niistä aletaan seuraavaksi hysterisoida, tämä pandemia on median luoman kuvan ja ihmisten päänupin välillä ja siihen väliin mahtuu iso määrä pelkoa.

        Voi jestas tuota logiikkaa, näkee juuri ja juuri nenän yli. Sinulla kun on lämpimät kädet niin kellään muullakaan ei ole.

        Korona on surmannut jo yksin tilastoitujen lukujen kautta 5-10 enemmän kuin influenssa.

        Eläinperäiset taudit ovat aiheuttaneet suurimmat kuolemat ja niitå tulee lisää, siksi ollaan varuillaan. Mitä vapaammin tauti leviää sitä enemmän mutatoituu ja suuremmat tuhot.

        Seuraavan kerran kun sinun talo palaa elä vittu ole lammas ja altistu cabalin hysteriaan: anna palon sammua ihan itsestään. Fakta on että ennenkin paloi talot ja syötiin voita!


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Tuo linkin nainen on kuollut aivoverenvuotoon.
        Ei ole mitenkään epätavallinen kuolinsyy.

        Sydänlihastulehdus on ollut äärimmäisen harvinainen nuorilla ja kas kummaa yht äkkiä määrä räjähtänyt käsiin. Ei mitään yhteyttä rokotteen kanssa, kuten ei narkolepsiskaan. Ihan vaan itsekseen puhkes.


    • Anonyymi

      Onko Suomessa kokonaiskuolleisuus muuttunut mihinkään edellisvuosista?

      • V. 2020 ilmeisesti ei, v. 2021 ei ole vielä päättynyt, niin ei voi tietää.


      • Anonyymi

        Ei. Esim 2017 oli enemmän kuolleita kuin 2020


      • Anonyymi

        Ei. Esim 2017 oli enemmän kuolleita kuin 2020


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Esim 2017 oli enemmän kuolleita kuin 2020

        Kausi-influenssa kuolleta normaalisti 500-2000/vuosi. Nyt 0 !
        Ne on korvattu "korona kuolleilla ~500/vuosi !
        Kokonais kuolleisuun laskenut hieman.
        Hirveä vyörytys 24/7 korona tulee ja tappaa!

        Tämä tauti leviää median välityksellä ja infektio tapahtuu korvien välissä,mitä suurempi tyhjiö sitä pahemmat oireet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kausi-influenssa kuolleta normaalisti 500-2000/vuosi. Nyt 0 !
        Ne on korvattu "korona kuolleilla ~500/vuosi !
        Kokonais kuolleisuun laskenut hieman.
        Hirveä vyörytys 24/7 korona tulee ja tappaa!

        Tämä tauti leviää median välityksellä ja infektio tapahtuu korvien välissä,mitä suurempi tyhjiö sitä pahemmat oireet!

        Todellisuudessahan mitään eriskummallista virusta ei ole olemassakaan. Kyse on siitä samasta kausi-influensasta kuin aikaisemminkin.

        Koko homma sai alkunsa kun WHO kesällä 2019 laski Koronavirus perheen virukset kategoriaan; Lievä flunssa. Tämä sai lääkejätit ja sijoittajat suuttumaan ,kuten Black Rock ja Vanguard, kenen listoilla ovat maailman rikkaimmat ihmiset kuten Bill Gates. Tämä viruksen lasku ei käynyt päinsä, sillä kausirokotteissa oli triljoonabisnes.

        Koko korona on vain "Keisarin uudet vaatteet" ja se on myyty kansalle käyttäen hyvin alkeellista kultti ideologiaa. En olisi ikinä uskonut kuinka tyhmä on kansa. Kädet silmillä kävelevät vuoren kielekkeeltä alas. Ei voi kun ihmetellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessahan mitään eriskummallista virusta ei ole olemassakaan. Kyse on siitä samasta kausi-influensasta kuin aikaisemminkin.

        Koko homma sai alkunsa kun WHO kesällä 2019 laski Koronavirus perheen virukset kategoriaan; Lievä flunssa. Tämä sai lääkejätit ja sijoittajat suuttumaan ,kuten Black Rock ja Vanguard, kenen listoilla ovat maailman rikkaimmat ihmiset kuten Bill Gates. Tämä viruksen lasku ei käynyt päinsä, sillä kausirokotteissa oli triljoonabisnes.

        Koko korona on vain "Keisarin uudet vaatteet" ja se on myyty kansalle käyttäen hyvin alkeellista kultti ideologiaa. En olisi ikinä uskonut kuinka tyhmä on kansa. Kädet silmillä kävelevät vuoren kielekkeeltä alas. Ei voi kun ihmetellä.

        Et taida ymmärtää mitä kirjoitat. Ei kansa päätä mitä korona on. Tiede sen tekee ja se on tuhansien toisistaan riippumattomiem samaa menetelmää käyttävien tutkimuslaitosten käsitys. Sen suosituksella toimivat viranomaiset ja päättäjät poislukien diktatuurit.

        Ai että jokaisen tutkijan seinällä on cabal ohjeet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessahan mitään eriskummallista virusta ei ole olemassakaan. Kyse on siitä samasta kausi-influensasta kuin aikaisemminkin.

        Koko homma sai alkunsa kun WHO kesällä 2019 laski Koronavirus perheen virukset kategoriaan; Lievä flunssa. Tämä sai lääkejätit ja sijoittajat suuttumaan ,kuten Black Rock ja Vanguard, kenen listoilla ovat maailman rikkaimmat ihmiset kuten Bill Gates. Tämä viruksen lasku ei käynyt päinsä, sillä kausirokotteissa oli triljoonabisnes.

        Koko korona on vain "Keisarin uudet vaatteet" ja se on myyty kansalle käyttäen hyvin alkeellista kultti ideologiaa. En olisi ikinä uskonut kuinka tyhmä on kansa. Kädet silmillä kävelevät vuoren kielekkeeltä alas. Ei voi kun ihmetellä.

        Gates ei myy rokoteita, säätiö lahjoittanut rahaa tutkimukselle.

        Korona rokotteiden kustannus on miljardeissa ja koko lääke business 1,3 triljoonaa.

        Jos ei rokoteta, talousshokki 9 triljoonaa.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kausi-influenssa kuolleta normaalisti 500-2000/vuosi. Nyt 0 !
        Ne on korvattu "korona kuolleilla ~500/vuosi !
        Kokonais kuolleisuun laskenut hieman.
        Hirveä vyörytys 24/7 korona tulee ja tappaa!

        Tämä tauti leviää median välityksellä ja infektio tapahtuu korvien välissä,mitä suurempi tyhjiö sitä pahemmat oireet!

        Miksi kokonaiskuolleisuus ei laskisi kun koronan torjuntatoimet estävät myös muiden tartuntojen leviämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessahan mitään eriskummallista virusta ei ole olemassakaan. Kyse on siitä samasta kausi-influensasta kuin aikaisemminkin.

        Koko homma sai alkunsa kun WHO kesällä 2019 laski Koronavirus perheen virukset kategoriaan; Lievä flunssa. Tämä sai lääkejätit ja sijoittajat suuttumaan ,kuten Black Rock ja Vanguard, kenen listoilla ovat maailman rikkaimmat ihmiset kuten Bill Gates. Tämä viruksen lasku ei käynyt päinsä, sillä kausirokotteissa oli triljoonabisnes.

        Koko korona on vain "Keisarin uudet vaatteet" ja se on myyty kansalle käyttäen hyvin alkeellista kultti ideologiaa. En olisi ikinä uskonut kuinka tyhmä on kansa. Kädet silmillä kävelevät vuoren kielekkeeltä alas. Ei voi kun ihmetellä.

        Puhu vain itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kokonaiskuolleisuus ei laskisi kun koronan torjuntatoimet estävät myös muiden tartuntojen leviämistä?

        JOS olisi joku hirveä "pandemia" joka tappaa ihmisiä,kokonaiskuolleisuudenhan pitäisi nousta?Näin ei ole tapahtunut,korona vain korvannut influenssan!
        Mikä lienee hävittänyt influenssan?Melko monia "sattumia" plandemian yhteydessä?
        WHO muutti pandemian määritustä juuri ennen koronaa.WHO antoi esim. Perulle uudet "kirjaus ohjeet.(Suomessa samat, esim. diagnoosi U07.2. yms.........
        Yhdistele pisteitä niin alkaa ISOKUVA hahmottua!

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/peru-muutti-koronavirukseen-liittyvien-kuolemien-tilastointia-karmea-luku-tuplaantui/8157830#gs.2xfokm


    • Anonyymi

      Rokotteesta tulee käsi vähän kipeäksi. Kuinka heikko täytyy olla jos moiseen kuolee? 😂

      • Anonyymi

        Onneksi olkoo kipeät kädet, ette ole ainakaan saannut suolaliuosta.
        Olette saanneet jännä piikin, se on kuin kinder muna, koskaan et voi tietää sieltä paljastuu.


    • Anonyymi
      • >>>...rokotekuolemia noin 2-3 viikossa.<<<

        Todista, että tulee.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        >>>...rokotekuolemia noin 2-3 viikossa.<<<

        Todista, että tulee.

        Täältä voi tutkia eri maiden HIRVITTÄÄ ylikuolleisuuden määrää, joka vain kasvaa, kiitos kokeellisten mRNA-geeniterapia injektioiden.

        Repikää tästä:

        https://ourworldindata.org/grapher/cumulative-excess-deaths-covid?country=~FIN

        Injektion ottaneille toivotan hyvää "matkaa" valitsemallanne tiellä.


    • Anonyymi

      Kaikki tuo, mitä koronasta mediassa tiedotetaan, on suunniteltu jo vuonna 2017. Video 27 min eteenpäin : https://www.bitchute.com/video/IjgzKGI0CcAp/
      John Hopkinsin instituutin ohjekirjan mukaisesti siinä ohjeistettu median toiminta ja kuvatut tapahtumat ovat tietysti pelkkää kuvitelmaa. Kuten toinen pandemian lähtöpistekin, Wuhan. Siis vuonna 2017?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      331
      11156
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      56
      2293
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1870
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1364
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1359
    Aihe