Mihin KD puoluetta tarvitaan

Anonyymi

Helluntailaisten kokoontumisajojen organisointiin. Uskonnolla ei maan asioita ratkaista. Katsokaa vaikka Jerusalemiin taikka Syyria. Essayah ja Räsänen Syyria apu.

9

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helatorstain messu verkossa , hihhuli uskovaiset Essayah ja Räsänen pitivät sitä jo tänään eduskunnassa, kristiilliset huh huh

      • Anonyymi

        Anna tarkka lainaus ja tarkka lähdetieto tarkoittamaasi tapahtumasta, niin katsotaan mihin viittaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna tarkka lainaus ja tarkka lähdetieto tarkoittamaasi tapahtumasta, niin katsotaan mihin viittaat.

        Pe.ku tarkoittaa tätä https://areena.yle.fi/1-50720641 eduskunnan keskustelua EU:n elpymispaketista. Ei siinä Essayah eikä Räsänen mitään hihhuloinut, vaan hyvin asiallisesti ja perustellen vastustivat keskustelun aiheena olevan elpymispaketin hyväksymistä vetoamalla mm. EU:n peruskirjaan ja siihen, mitä aikoinaan luvattiin silloin kun Suomen EU-jäsenyydestä päätettiin. Minkäänlaista uskoon tai uskontoon vetoamista siinä ei ollut.

        Essayahin puheenvuoro alkaa ainakin suunnilleen kohdasta 0:53:00 ja 1:16:40 ja Räsäsen puheenvuoro ainakin kohdasta 1:28:45. Pe.kun valheet on helpointa paljastaa katsomalla itse hänen lähteidensä sisällön. Lähes ammattimaisesti hän valehtelee niiden sisällöstä. Yksi muutamasta pääasiallisesta valehtelun kohteesta hänellä on juuri Päivi Räsänen. Muut Pe.kuilijat yrittävät häntä parhaansa mukaan matkia.


    • Anonyymi

      Etkö tunne KD:n toimintaa yhtään, oletko vain pahantahtoinen vai vain vähän yksinkertainen?

      • Anonyymi

        Olen suomalainen , en peruss. Toistan kysymyksen mihin tarvitaan KD puoluetta? Vaaliliittoja syntyy perushumalaisten kanssa , eikö kristillisille ole sijaa oikeissa puolueissa ilman omaa agendaa, mikä se miksi ei mahduduta olemassa oleviin.

        Luulisi että Essayah ja Räsänen olisivat huolestuneita puheissaan helluntai kristittyinäkin ihmishengistä. Israelissa kristityt tappavat toinen toisiaan, vaatikaa hallitusta puuttumaan siihenkin kun eduskunnassa maalitatte ihmisiä, kristillisinä heh heh hee. Israel muuten luetaan Eurooppaan , kristityt, miten te hyväksytte tämän?

        En tunne KD toimintaa enkä mainitsemaani toimintaa halua edes tunnistaa, surullista kristillisyytttä Evl seurakunnan jäsenenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suomalainen , en peruss. Toistan kysymyksen mihin tarvitaan KD puoluetta? Vaaliliittoja syntyy perushumalaisten kanssa , eikö kristillisille ole sijaa oikeissa puolueissa ilman omaa agendaa, mikä se miksi ei mahduduta olemassa oleviin.

        Luulisi että Essayah ja Räsänen olisivat huolestuneita puheissaan helluntai kristittyinäkin ihmishengistä. Israelissa kristityt tappavat toinen toisiaan, vaatikaa hallitusta puuttumaan siihenkin kun eduskunnassa maalitatte ihmisiä, kristillisinä heh heh hee. Israel muuten luetaan Eurooppaan , kristityt, miten te hyväksytte tämän?

        En tunne KD toimintaa enkä mainitsemaani toimintaa halua edes tunnistaa, surullista kristillisyytttä Evl seurakunnan jäsenenä.

        Kirjoitat nyt sellaisista aiheista, joista et näytä tietävän yhtään mitään. Juuri mikään viestiisi arvauksista ei osunut oikeaan. Edes vähäinen tutustuminen aiheeseen antaisi toisille mahdollisille keskustelijoille sellaisen tunteen, että arvostat heitä ja heidän aikaansa edes vähän.


      • Anonyymi

        Olen hyväntahtoinen Evlut kristitty, en Israelilainen enkä lasten tappamista suosiva missään maailmalla puhumattakaan Israelin mallista!

        https://i.imgflip.com/5apv9q.jpg


    • RÄSÄSEN TOUHU ON ERIKOISTA.. MYÖNNÄN OLEVANI KRISTILLISDEMOKRAATTI... OLISI UPEETA VAIKUTTAA JOSKUS KRISTLLISDEMOKRAATTISENA VALTUUTETTUNA ESIM JOSSAIN PIKKUKUNNASSA TAI HALLINTONEUVOSTOISTA

    • Anonyymi

      Tässä vähän Essayahille ja Räsäselle taloustietoa kun ollaan niin hallituksessa ja talousguruja ja se EU nukkikin kun kiusaa kristillisiä.

      Tässä hyvin kuvaava graafi valtiovelallisista pääministereistä 1990 -2014
      Historian tietojen mukaan Sekoomus ja Kepu nostaa valtionvelkaa.
      https://yle.fi/uutiset/3-7469358

      Valtion velkaantuminen ja kansalaisten köyhtyminen, syylliset saattaa löytyä tästä
      kuvaelmasta . Ei voi olla totta vai mitä Orpo , Saarikko ja Halla-Aho?

      https://blogit-cdn.a-lehdet.fi/uploads/sites/64/2018/08/valtionvelka.jpg

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe