Bemariin uusia vanteita hankkimassa kesäksi. Miten toi nyt menee... Minkä kokoiset voi laittaa ilman muutos katsastusta ? Alla siis tällä hetkellä orkkis 17" vanteet. REk. otteessa maksimikoko lukee 245/45/18.
Rengas liikkeistä kysellyt ja kaikki sanoo vähän eri tavalla. Oma käsitys ollut , että tuumaa isommat voi laittaa eli 19" . Yhdessä liikkeessä kuitenkin sanottiin ,että hyvin voi laittaa 20 tai 21 " ilman mitään muutos katsastuksia. Toi 19" lienee kuitenkin aika passeli koko .
JA sit renkaat . Esim eteen 245/40/19 ja taakse 275/35/19. Kertokaa fiksummat meneekö noi ilman muutos hommia ?? VAi fiksumpi laittaa 245 leveät joka nurkkaan ? Auto on siis muuten vakio eikä oo tuunailtu tms.
-Timoteus
Minkä kokoiset vanteet / renkaat G30 bemariin?
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Laita isoimmat mitä rek.ote kertoo, niin melu ja epämukavuus ei mene täysin pilalle ja ajettavuuskin pysyy uraisilla teillä kohtuullisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989