HERRA KIELTÄÄ HYVÄKSYMÄSTÄ SYNTIPAKETTIA!!!

RUKOILKAAMME ETTÄ PÄÄTTÄJÄMME EIVÄT LÄHDE HYVÄKSYMÄÄN BABYLONIN SYNTIPAKETTIA!!!

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikka kuinka huutaisit, niin Herralla ei ole mitään sanan sijaa koko paketin kanssa.

    • Anonyymi

      Syntioppiin uskova ei halua - vaikka on oppinsa mukaan läpeensä syntinen - säilyttää syntipakettia. Lievää suurempaa ristiriitaa. Sinun oppisi muuten on Babyloniasta, ja siksi se onkin tuota syntikulttia. Nyt vaadit, ettei sinua hyväksytä.

      • Anonyymi

        Ennen Babyloniaa oli paljonkin eri Jumalia, mutta sitten ne kaikki yhdistyivät pelkäksi jahven syntiaatteeksi, Jahven syrjäyttäessä tuolloin muut jumalat - uhrikulttijumala voitti, mutta melkoisen aggressiivisella tavalla tiettävästi, kun ottaa huomioon kristinuskonkin historialliset keinot.

        <<Viimeistään Babylonin vankeuden aikana juutalaiset alkoivat nähdä Jahven koko maailman ainoana Jumalana, joka on luonut koko maailman ja hallitsi kaikkia kansoja.

        Jahven pohjalta muodostuivat juutalaisuuden lisäksi myös muiden vanhaa seemiläistä kulttuuriperimää olevien yksijumalaisten uskontojen, kuten kristinuskon ja islamin, jumalkäsitykset. <<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen Babyloniaa oli paljonkin eri Jumalia, mutta sitten ne kaikki yhdistyivät pelkäksi jahven syntiaatteeksi, Jahven syrjäyttäessä tuolloin muut jumalat - uhrikulttijumala voitti, mutta melkoisen aggressiivisella tavalla tiettävästi, kun ottaa huomioon kristinuskonkin historialliset keinot.

        <<Viimeistään Babylonin vankeuden aikana juutalaiset alkoivat nähdä Jahven koko maailman ainoana Jumalana, joka on luonut koko maailman ja hallitsi kaikkia kansoja.

        Jahven pohjalta muodostuivat juutalaisuuden lisäksi myös muiden vanhaa seemiläistä kulttuuriperimää olevien yksijumalaisten uskontojen, kuten kristinuskon ja islamin, jumalkäsitykset. <<

        <<Jahve saattoi olla alun perin midianilaisten soturijumala ja tulivuoren jumala, sillä Jahve ilmestyi Moosekselle ensi kerran juuri Midianissa.[2] Mooseksen kirjoissa viitataan usein Aabrahamin ja muiden toisen vuosituhannen eaa. heprealaisten Jumalaan nimellä Jahve, mutta todennäköisimmin he palvoivat yhä muita pakanajumalia, kuten kanaanilaisten ylijumala Ēliä ja hänen vaimoaan Ašeraa.[3] ASERA OLI tuolloin ilmeisesti JAHVEN ÄITI, mutta myöhemmin Jahven aseman vahvistuessa hänet nähtiin Jahven puolisona, jonka Jahve lopulta syrjäytti kokonaan.[4][5]<<

        << ASERA on Dagonin puoliso ja BAALIN ÄITI[1].<<

        Lainaukset: wikipedia


    • Anonyymi

      Sitten Herra tekee jotakin? Ei ole koko maailman sivu vain tehnyt mitään.

    • Anonyymi

      Kaikki pitää tehdä itse, herrasi on saamaton nahjus.

    • Anonyymi

      Käykäähän allekirjoittamassa kansalaisaloite sivustolla aloite nro 8471

      KANSANÄÄNESTYS EU:N 750.000.000.000,00 EURON ELPYMISVÄLINEESTÄ

    • Anonyymi

      Ja kun tämä menee läpi niin sen jälkeen voidaan taas kysyä että ettekö te reppanat nytkään osanneet rukoilla oikein....

      • EI!!!

        Voimme kysyä MIKSI tämä kansa on ÄÄNESTÄNYT johtajikseen BABYLONIN PORTON KUMARTAJIA!!!

        TOISAALTA!!!

        Nämä päättäjät ovat HÄVIÄJISTÄ koottu lauma!!!


      • Anonyymi
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        EI!!!

        Voimme kysyä MIKSI tämä kansa on ÄÄNESTÄNYT johtajikseen BABYLONIN PORTON KUMARTAJIA!!!

        TOISAALTA!!!

        Nämä päättäjät ovat HÄVIÄJISTÄ koottu lauma!!!

        Demareiden äänestäjät ovat tästä vastuussa. PS olisi tullut äänestää suurimmaksi puolueeksi jo viime vaaleissa, eikä vasta seuraavissa, niin näin epäreilua pakettia ei olisi neuvoteltu ja hyväksytty. Kokoomuskin pääministeripuolueena olisi vähintäänkin neuvotellut paremman paketin.


      • Anonyymi

        Herra ei vastaa itsekkäisiin rukouksiin, jotka koituvat muiden tuhoksi. Paavali kirjoitti: "Te anotte, ettekä saa sen tähden että anotte kelvottomasti kuluttaaksenne himoissanne". Himoja on monenlaisia - poliittisiakin.


      • Anonyymi
        taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        EI!!!

        Voimme kysyä MIKSI tämä kansa on ÄÄNESTÄNYT johtajikseen BABYLONIN PORTON KUMARTAJIA!!!

        TOISAALTA!!!

        Nämä päättäjät ovat HÄVIÄJISTÄ koottu lauma!!!

        Jokainen syntioppilainen läpeensä syntisenä on tuon aivan saman Baylonian porton uskonto-opin jälkeläinen ja kumartaa ihan samaan suuntaan.


    • Anonyymi

      tässä on sekä hyvä että paha puoli.

      se paha on että, tulee koko ilmestyskirjan ilmoittamat tapahtumat, koko maailmaan, joku osa esim, Suomi voi saada vähemmän mutta se johtuu, vaikuttaa taas päättäjistä ja meistä jotka uskomme.

      se hyvä on että, ilmestyskirjan ilmoittamat tapathumat utlvet, se on ME jotka uskomme pääsemme kotiin.
      eli, nostakaa päänne!

      Se että tätä, mitä ilmestyskirja on ilmoittanut, tulee ja sen täytyy tapahtu, sillä
      se on Kirjoitettu.

      se ei ole uskoville, mukava aika, mutta se on kauhun ja hävityksen aika, jumalattomille.
      Jos tämä on joku alku, niin sitten tulee kaaoksen keskellä se ensimmäinen hevonen, eli Ilm 6:1

      joten itse uskon että tämä mitä on edessä, on viimeinen mahdollisuus, Suomelle!
      Osin saamaa mitä Jumala teki Elian / iisebelin aikana.

      1 Kun 18
      21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.

      "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille?
      Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä;
      mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä."

      se että en ole havainnut tätä "eliasta" on murheellista sekä järkyttävää!

      se saattaa merkitä että Herra on jo hyljänyt kansamme!
      eli
      Jer. 7:16
      Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.

      Jer. 11:14
      Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.

      Jer. 14:11
      Ja Herra sanoi minulle: "Älä rukoile tämän kansan puolesta, sen hyväksi.
      ja vielä!
      Jer. 15:1
      Ja Herra sanoi minulle: "Vaikka Mooses ja Samuel seisoisivat minun edessäni, ei minun sieluni taipuisi tämän kansan puoleen. Aja heidät pois minun kasvojeni edestä, he menkööt!

      Tämä ei mene nyt niinkuin "itse olen aivoitellut","kuinka olen Jumalan Sanaa, ilmoituksia tulkinut"!
      Kuitenkin tulee olemaan monet, Pohjolaa koskevat ilmoitukset edessä, eli se että joku osa kansaa lähtee täältä.
      jer 16 ja 23.

      No, Jumala tekee mitä tekee ja me saamme sitä katsella.

      oli niin tahi näin, me pääsemme kohta kotiin.
      Kuitenkin vieläkin rukoilen tämän pahan ja väärän kansan edestä, sillä
      Jumalalle on kaikki mahdollista!

      • Anonyymi

        <<ilmestyskirjan ilmoittamat tapathumat utlvet, se on ME jotka uskomme pääsemme kotiin.<<

        Ilmestyskirjan tapahtumat menivät jo. Sain jopa huudahdella kaikki VOI! huudotkin. Ja te pääsette ihan varmasti sinne helvetintulen kotiinne Baalinne luokse, minne olette menossakin Jeesuksen pettämisestä.


      • Anonyymi

        Miksi teillä uskovilla ei ole mitään muuta kuin ikäviä uutisia? Onko teidän elämä oikeasti näin kurja, että tulevaisuuskin näyttää lohduttomalta?


    • Anonyymi

      Minä en lähimmäisistä välittävänä kristittynä rukoile mitään sellaista, joka lisää työttömyyttä ja köyhyyttä Suomessa.

      • Tosiuskovanhan erottaa siitä kaikenkattavasta ilkeydestä, että aina toivotaan pahinta mahdollista ja yritetään maksimoida pienempikin kärsimys. Ilmeisesti taustalla on ajatus siitä, että loppu tulee sitten nopeammin ja no jos ei vaikka tulisikaan niin kurjaa pitää olla.


    • Anonyymi

      Etkö vieläkään ole oppinut keskustelemaan? Pienet lapsetkin oppivat käyttämään pottaa nopeammin kuin sinä opit keskustelemaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe