Aika jännästi meni eduskunta äänestys

Eduskunta hylkäsi kansalaisaloitteen EU:n elvytyspakettia koskevasta kansanäänestyksestä. Aloite hylättiin äänin 128-43.
Jos olisi ollut 2/3 osan äänestys, se olisi mennyt tasan. Tarkoin laskien, esitys olisi mennyt läpi nipin napin 1 äänellä.

Huomenna keskiviikkona sitten Valiokunnan puheenjohtajan Antti Rinteen ilmoittama 2/3 osan äänestys, jännäksi menee. Jonka Valiokunnassa näin päättivät.
Anttion monessa mukana, jos Suomen osalta esitys hylätään, niin jo lista missä Rinne negatiivisesti mukana kasvaa.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman Antin vappusatasta meillä olisi asiat paremmin, sairaus palvelutkin toimisi paljon paremmin, yksityistä otettuna mukaan. Työ olisi paremmin arvossaan ilman jonninjoutavia lakkojakaan. Kun olisi vastavoimaa vasemmiston yhteiskunta vastaisuuteen.

• Anonyymi

Oletko lestalahkon jäseniä..?

Jutut on ainakin kuin hoitokokoustamisen jäljiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko lestalahkon jäseniä..?

Jutut on ainakin kuin hoitokokoustamisen jäljiltä.

Mikäpä olla kepu, tulos aina varmaa a-luokkaa.

• Anonyymi

Jos edukunta hylkää, kaatuuko hallitus siihen?
      Ainakin uusi hallitus saisi konkurssi-Sanna perinnön harteilleen, joka on raskas, velkaa Sanna ottanut jo 30 miljardia vähän yli vuodessa HUH ! Pääministerin historiallinen ennätys jää aikakirjoihin.

• Anonyymi

Lisää velkaa, siinä kaikki tämän hallituksen perintöä tuleville veronmaksajille, piikki on auki, takki levällään mennään, työllisyystoimet on pyöreä nolla, valitetaan että ei saada osaajia, voitaisko joskus kokeilla antamalla työntekijälle tilipussiin jotain, no ei ainakaan tämän hallituksen aikana, vai onko joku kuulut edes yhtenä keinona osaaja pulaan ? Miljardit jaetaan mieluummin muille, kuin omille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe