Hyvät äänestääjät. Muistakaa mitkä puolueet ovat rakentaneet Suomen nykyiseksi. Ei kokoomus. Demarit ja keskusta, punamulta on saanut aikaiseksi nykyisen Suomen. Annetaan sen paremmaksi viilaaminenkin näille luotettaville puolueille, eikä pienen rikkaiden ryhmän etuja ajavalle kokoomukselle, joka vaikeassa tilanteessa ei kykene kantamaan vastuuta eikä muodostamaan vastuullista mielipidettä, esim EUn tukirahat. Kokoomus on vain puolen kymmenen etelä suomen kaupungin rikkaiden etujen ajaja ja muilta sen rahoittava porukka.
Mihin kokoomusta tarvitaan
Anonyymi
3
93
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvii ne rikkaatkin poliittisella saralla edunvalvontaa, demokratiassa kun kaikilla on oikeus valvoa ja ajaa omia etujaan. Se on sitten ihmisten omaa hölmöyttä jos menevät ja antavat äänensä antamalla toimivallan toimia omia intressejään vastaan. Täytyy valita etujaan valvova puolue ja äänestää kyvykästä ehdokasta joka toimii kuten julistaa .
- Anonyymi
Mitäs, jos lukisit Suomen historian uudestaan, ettei tarvitse lööperiä kirjoitella.
- Anonyymi
Kokoomusta äänestäviä tarvitaan ainakin verojen maksuun, koska he maksavat n. 80 prosenttia verokertymästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929