Eilen se sitten tämäkin kuultiin.
Halla-aho: "en tietenkään vastusta työperäistä maahanmuuttoa"
55
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Halla-Laho tuntee joukkonsa ja tietää, ettei työttömistä persuista eli kaljaa kittaavista koulupudokkaista ole mihinkään töihin, joissa pitäisi esimerkiksi osata lukea ja kirjoittaa.
- Anonyymi
Onneksi demareiden johtotroikka Rami Adham, Husu Hussein, Veijo Baltzar, on vähän eri maata, kuin persujen Halla-aho. Me demarit voimme luottaa troikkaan kuin vuoreen!!
- Anonyymi
Olen toimitusjohtaja, oma yritys, työllistän 22 ihmistä. Tosin tiedän vihreitä työttömiä.
Anonyymi kirjoitti:
Olen toimitusjohtaja, oma yritys, työllistän 22 ihmistä. Tosin tiedän vihreitä työttömiä.
Palstojen Anonyymit ovat Suomen vauraimpia ja menestyneimpiä ihmisiä. Heissä on myös akateemisesti koulutettuja, jotka useammankaan tutkinnon turvin eivät silti osaa kirjoittaa suomea.
- Anonyymi
Persut ulisee kun troikka jyrää!!!
- Anonyymi
Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
Palstojen Anonyymit ovat Suomen vauraimpia ja menestyneimpiä ihmisiä. Heissä on myös akateemisesti koulutettuja, jotka useammankaan tutkinnon turvin eivät silti osaa kirjoittaa suomea.
Aika fiksua ;) et taida itse ollakaan anonyymi? Taidat olla akateemisesti koulutettu ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi demareiden johtotroikka Rami Adham, Husu Hussein, Veijo Baltzar, on vähän eri maata, kuin persujen Halla-aho. Me demarit voimme luottaa troikkaan kuin vuoreen!!
Mahtava onnistuminen tuo Baltzar Sdp kykyjen etsijä sai Baltzarin siirtymään vihreistä sdp:n. Onnittelut!!
Anonyymi kirjoitti:
Aika fiksua ;) et taida itse ollakaan anonyymi? Taidat olla akateemisesti koulutettu ;)
Olen laajassa merkityksessä anonyymi mutta en Anonyymi. Ylläpito tietää myös kuka olen, eli siihen se anonyymius loppuu kuin seinään.
Taidan taidan! 😀- Anonyymi
Sanna tuntee joukkonsa ja tietää, ettei työttömistä vasemistolaisista eli kaljaa kittaavista koulupudokkaista ole mihinkään töihin, joissa pitäisi esimerkiksi osata lukea ja kirjoittaa. Vasemmistolaisten sivuprofeetta Arhinmäki opettaa opetuslapsilleen miten puretaan kiukkua vittuilemalla autoilijoille ja potkimalla autoja. Otappa sinäkin nyt tosissasi sivuprofeettasi opit ja tänään iltasella potkimaan autoja. Ajjettä!
- Anonyymi
Olen laajassa merkityksessä anonyymi mutta en Anonyymi. Ylläpito tietää myös kuka olen, eli siihen se anonyymius loppuu kuin seinään.
Taidan taidan! 😀Evokki-ateistilla ymmärrys aika lailla poskellaan silti.....
- Anonyymi
Heikoitein työssä puoluekannan mukaan juopot vassarit.
- Anonyymi
Et sinäkään, siis.
- Anonyymi
Taidan taidan! 😀Olet antanut tekaistut henkilötiedot ja prepaid- numeron.
Helppoa Repeltä. - Anonyymi
Taidan taidan! 😀"laajassa merkityksessä anonyymi mutta en Anonyymi", RAUHOITU!
Kommenttisi kuulostaa siltä, että nyt täytyy sinun saada psykiatrian hoitoa. - Anonyymi
Taidan taidan! 😀Laajassa merkityksessä? WHAT? Oletko pimeillä kulkeva? Et taida olla keskustelussa aivoilla mukana oleva? Kerro, mikä ahdistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uli uli olen Bruni Suri ja työllistin kymmeniätuhansia persuja kunnes Nokia suli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ulisee kun troikka jyrää!!!
Siinä vaiheessa kun se Kreikan kun talouden suheerannut troikka tulee laittamaan omankin maamme talouden samaan jamaan näitten tyttöjen velkojen ansiosta niin siinä ulisee jo paatunein suvakkikin! :) :/
Siihen saakka: Nauti vielä tyhmyydestäsi täysin siemauksin kun vielä voit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evokki-ateistilla ymmärrys aika lailla poskellaan silti.....
Persujen puheenjohtajakin muuten on evokki-ateisti. Miltä maistuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on maisteri ja opetusneuvos...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa luotettavaa kun yksikin kertoi rasistisesta asiakkaasta, miten tielle hänet sitten jätti. ...
Olipa noloa, kun jäi siitä Valheesta kiinni, ja koko tarina olikin omaa kuvitelmaa/ valhetta.
Mitä sillä valheella yritettiin saavuttaa?
Sääliäkö?
Suomalaisten luottamustako?
Vai oliko se Rasismia kantäväestöä kohtaan?
En voi muutenkaan ymmärtää, miten Suomalaisten auttamat ihmiset valehtelee, jopa tekee rikoksia kantaväestöä kohtaan, jotka auttaa heitä, maksaa verovaroilla heudän elättämisen.
Kiittämättömyys, valehteleminen, lakienrikkominen, kantaväestön kimppuun käyminen . Pitäisi riittää luottamustehtävästä poistamiseen, palauttamiseen jne.rikkeestä riippuen.
Ei pidä purra auttavaa kättä, suomalainen kansan sanonta
- Anonyymi
Mä vastustan. Ei ääntä perussuomalaisille.
- Anonyymi
No keräsi sä sit meinasit äänestää, kun koko maasta ei löydy ainuttakaan puoluetta joka vastustajia työperäistä maahanmuuttoa? :)
Ja joka taitaisi EU-direktiivienkin mukaan jäädä maamme lyhytikäisimmäksi puolueeksi, koska "työvoiman vapaa liikkuvuus"! :)
Hiekkis? 🍼 - Anonyymi
Sori se vaan kasvaa.
- Anonyymi
Ei sun yksi äänesi ratkaise mitään, et taida tajuta systeemiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun yksi äänesi ratkaise mitään, et taida tajuta systeemiä.
No teillä siellä rinnakkaisuniversumissanne on sit ilmeisesti useampi kuin yksi ääni per äänestäjä? :)
- Anonyymi
Aito työperäinen maahanmuutto on sitä, että työpaikasta on jo tieto tänne tultaessa ja työtön aika eletään omin rahoin. Palkka pitää olla sellainen, ettei sitä kasvateta verovaroin.
- Anonyymi
Suomeen pääsee jo asiantuntijatehtäviin mistä päin tahansa maailmaa. Eivät ole lisärasite taloudelle kuten nämä kolmansien maiden halpatyöläiset.
- Anonyymi
Halla-ahon mukaan nämäkin ovat nauttimassa Suomen anteliasta sosiaaliturvaa jo vuoden työssäolon jälkeen. Hänellä on kuulemma oikein tilastojakin, että näin käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomeen pääsee jo asiantuntijatehtäviin mistä päin tahansa maailmaa. Eivät ole lisärasite taloudelle kuten nämä kolmansien maiden halpatyöläiset.
Ja aivan samoin Suomeen pääsi töihin mistäpäin maailmaa tahansa jo ennen EU:kin, joten edelleenkään EUsta ei ole, eikä tulekaan olemaan, Suomelle yhtään mitään hyötyä, mutta kylläkin suunnattomasti haittaa.
- Anonyymi
Vuosia sitten Halla-aho sanoi tuon saman, hän hyväksyy työperäisen maahanmuuton.
Sitä vaan ei oikein haluta kuulla. Eikä sitäkään kukaan muista, kun Halla-aho oli matkalla Afrikassa. Lehtikuvassa hän seisoskeli tummaihoisten rinnalla kuten muutkin suomen politiikot. Seura-lehti, noin15- vuotta sitten!
Jotka eivät hyväksy Perussuomalaisten politiikasta mitään, eivät halua tietää mitään positiivistakaan.
On aina hienompaa halata puita ja istua takapuoli asfaltilla. Se on sitä viherpunaista monikulttuurisuutta. - Anonyymi
Työperäinen tulija perustaa muotimoskapaikan yritystuilla ja muilla kotoutusavustuksilla. Kun lättykauppa ei lyö leiville, jatketaan samalla kaavalla puhtaalta pöydältä uudella nimellä. Tulijankin nimi saattaa jossakin välissä vaihtua. Tiskin alla on aina tilaa tilauslomakkeille.
- Anonyymi
Ei kai kukaan kouluttautuneita ja omillaan toimeen tulevia mamuja vastusta
Haittamaahanmuutto kehitysmaa muslimeineen onkin täysin eri asia.- Anonyymi
Niin juuri! Olen samaa mieltä!
- Anonyymi
Työperäinen maahanmuutto johon voi liittyä siirtolaisuuskin on tietenkin hyväksyttävää.
Mutta nykyisin puhutaaan maahanpyrkivistä loisistakin siirtolaisina, mitä ne eivät mitenkään itsestäänselvästi ole.
Siistolaisuus perustuu tulijoiden ja kohdemaan yhteiseen sopimukseen ja vastaanottajamaan hyväksyntään. Siirtolaiseksi haetaan jättämällä anomus jonka kohdemaan viranomaiset käsittelevät ja siirtolaislupa joko tulee tai ei tule.
Laiton maahantulo EI siis ole siirtolaisuutta vaikka asiaa halutaan hämärtää tiedotusvälineissä. - Anonyymi
No eipä tietenkään vastusta koska valtaosa työperäisestä maahanmuutosta Suomeen on peräisin Venäjältä ja Virosta.
- Anonyymi
Linkki?
Koska jos oikein muistan niin kun viimeksi ton tilaston näin niin tais olla kylläkin Saksa ja britit siellä kärjessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkki?
Koska jos oikein muistan niin kun viimeksi ton tilaston näin niin tais olla kylläkin Saksa ja britit siellä kärjessä.Linkki siihen tilastoon jolloinka olivat germaanit työperäisen tilaston kärjessä tai muuten valehtelet !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkki siihen tilastoon jolloinka olivat germaanit työperäisen tilaston kärjessä tai muuten valehtelet !
www.waybackmachine.com
Eti ite!
- Anonyymi
No ei todellakaan kukaan vastusta, jos joku haluaa tulla työt tekemään toisen puolesta. Mutta ei todellakaan kukaan tulija halua.
- Anonyymi
Paha moka Halla-aholta.
Tyypillinen persuäänestäjä vastustaa KAIKKEA maahanmuuttoa.
Sen lisäksi hän vastustaa kaikkea muutakin, mitä häneltä vain tullaan kysymään. Siksi PS on ikuinen oppositiopuolue.- Anonyymi
Ei tietenkään vastusta. Miksi sulle on niin pakkomielteisen tärkeää levittä samoja useasti debunkattuja valheita? Ettekö te persuvihaajat koskaan opi ja kehity? Olette kuin idolinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvistus tuolle:
https://yle.fi/uutiset/3-11923747Niin missä se vahvistus on?
- Anonyymi
Sinulla on tiedonpuute. Miksi trollaat?
- Anonyymi
No mä ainakin vastustan sitä että sä persuvihassasi valehtelet aivan kamalasti ihan jokaisessa postauksessasi!? :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvistus tuolle:
https://yle.fi/uutiset/3-11923747Erikoista että juuri vihreät kunnat ei muka pärjäisi ilman maahanmuuttoa, koska ilmiselvästi suurimmat vihreät kunnat löytyy pääkaupunkiseudulta, jossa taas maahanmuuttajien työttömyysprosentit huitelee jossain 50 % huonommalla puolella? :)
Eli tarkottaaks toi rautalangasta väännettynä sitä et vihreiden mielestä kaikkien muidenkin kuntien työttömyysprosentti pitäis olla yli puolet, tai muuten kunta ei pärjää?
Noin suvakkiloogisesti! :)
- Anonyymi
Paitsi että se on kuultu useasti ja pitkältä ajalta. Persuvihaajilla vain on niin valikoiva muisti, että mieleen tulee asioita vain silloin kun ne sopii trollauksiin.
- Anonyymi
Mutta missä oli Sanna Marin? Eikö olisi osannut sanoa mitään ilman ennalta kirjoitettuja vastauksia?
- Anonyymi
Ei ole kukaan tärkeä vielä keksinyt, että partaukkosissit voisi panna tervetuliaisiksi vähintään vuodeksi armeijaan. Kassulla riittää siivottavaa ja pottista, jos ryömiminen syksyisellä suolla ei innosta. Talvella sitten hikilankut alla latuja pohjustamaan. Aamulla peltimukillinen teetä ja tiski. Sanomattakin on selviö, että pakollinen palvelus suoritetaan saaristossa. Uutisten perusteella tulijoita luulisi riittävän, vaikka tukka ja parta siloteltaisiin ensi töiksi.
En oikein ymmärrä mitä yrität sanoa.
- Anonyymi
No se ei ole uutta. Ymmärrät kuitenkin plussailla taas omat höpinäsi.
- Anonyymi
Niin...eihän persut oo koskaan sitä vastustaneet vaan halpatyövoiman maahantuontia. Pitää tienata vähintään 3000e/kk jotta tulija ois merkkinen yhteiskunnan kannalta
- Anonyymi
Onhan tuo nyt kuultu jo monet kerrat. Ei persut vastusta sellaisia jotka elättää itsensä työllä, maksaa verot Suomeen, ei riko lakia, noudattaa Suomalaisia arvoja ja käyttäytyy hyvin. Vastustamme vaan rikollisia, joista suurin osa on mamuja. Tämä on fakta.
- Anonyymi
On perusteltuja asioita ja perusteettomia, niin on maahanmuutossakin ja kuten asian herra totesikin maahanmuutto ei ole yksioikoinen vaan varsin monisäikeinen. Aloittajan tyylitelty tulkinta on kuin piru lukisi raamattua.
- Anonyymi
Olis todella mielenkiintoista nähdä persut hallituksessa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273351Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee272123Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761349
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102912