Tänään on syntymäpäiväni. Toivon... Ihmiskunnan tuhoa, sillä ihminen on paha, eikä ansaitse elää. Ihminen on itsekäs p*ska, joka osaa ainoastaan tuhota! Maailma on täynnä pahuutta, pelkurimaisia tekoja jotka rikkovat ihmisyyden rajoja.
Pahuus jättää jäljen
8
100
Vastaukset
- Anonyymi
Totta turiset. Minäkin toivon nyt parin ihmisen kuolemaa...
- Anonyymi
Minä toivon kuoleman. Paras syntymäpäivälahja on päästä pois tästä p*skasta maailmasta! Minua ei kukaan jää kaipaamaan! Kuolemani on ekoteko!
- Anonyymi
Teette palveluksen itsellenne kun ujutatte sen köyden tiedätte kyllä minne ja hyppäätte tuntemattomaan.
- Anonyymi
Paha ruokkii pahaa, minä taistelen sitä vastaan. Kosto linjalle ei kannata lähteä, jos joku ei osaa käyttäytyä tai toimii epäoikeudenmukaisesti. Onneksi tulee jossain onnistumisia niin on helpompi taistella pahuutta vastaan. Myönteinen suhtautuminen eteen tuleviin asioihin auttaa aina, se hyvä muistaa omassa arjessa. Etäisyyden ottoa itse suosin pahaa tahtovia kohtaan.
- Anonyymi
Arvasin että trollaaja on Härkä kun se on niin esillä ollut. Kukapa muu huutaisi merkkiä eniten kaivattuna ja parhaana kun itse horoskooppimerkin omaava
- Anonyymi
Kaikista pahoin teko on Jumalan Pojan surmaaminen. Se että ihmiset tekivät niin suurta väkivaltaa ajattomalle Jumalalle, kenen haavat, kuten Hän itse, ovat ajattomat. Ja vaikka synneille on toimitettu sovitus ristillä, ihmiset ovat kuin eivät kuulisi. Teeskentelevät nukkuvansa. Ei ole aikaa kuunnella Jeesusta, eikä mielenkiintoa. Mieluummin etsitään omaa kunniaa, rikkautta, nautintoa, maallista onnea ja oikeutta. Onko siis ihme, että iankaikkinen kadotus odottaa kaikkia ketkä eivät ota Jumalan Poikaa vastaan?
- Anonyymi
Maailma on...mutta on kolme taivasta ja Jeesus! Lue psalmi 54 , lohduttaisko se sinua.
- Anonyymi
Kyllä pahat ihmiset saavat ansionsa mukaan. Usko pois! Sitä kutsutaan karmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään14113250Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen863697Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1283000Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791420Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?411406Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1561363Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141234- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989