Pahuus jättää jäljen

Anonyymi

Tänään on syntymäpäiväni. Toivon... Ihmiskunnan tuhoa, sillä ihminen on paha, eikä ansaitse elää. Ihminen on itsekäs p*ska, joka osaa ainoastaan tuhota! Maailma on täynnä pahuutta, pelkurimaisia tekoja jotka rikkovat ihmisyyden rajoja.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta turiset. Minäkin toivon nyt parin ihmisen kuolemaa...

• Anonyymi

Minä toivon kuoleman. Paras syntymäpäivälahja on päästä pois tästä p*skasta maailmasta! Minua ei kukaan jää kaipaamaan! Kuolemani on ekoteko!

• Anonyymi

Teette palveluksen itsellenne kun ujutatte sen köyden tiedätte kyllä minne ja hyppäätte tuntemattomaan.

• Anonyymi

Paha ruokkii pahaa, minä taistelen sitä vastaan. Kosto linjalle ei kannata lähteä, jos joku ei osaa käyttäytyä tai toimii epäoikeudenmukaisesti. Onneksi tulee jossain onnistumisia niin on helpompi taistella pahuutta vastaan. Myönteinen suhtautuminen eteen tuleviin asioihin auttaa aina, se hyvä muistaa omassa arjessa. Etäisyyden ottoa itse suosin pahaa tahtovia kohtaan.

• Anonyymi

Arvasin että trollaaja on Härkä kun se on niin esillä ollut. Kukapa muu huutaisi merkkiä eniten kaivattuna ja parhaana kun itse horoskooppimerkin omaava

• Anonyymi

Kaikista pahoin teko on Jumalan Pojan surmaaminen. Se että ihmiset tekivät niin suurta väkivaltaa ajattomalle Jumalalle, kenen haavat, kuten Hän itse, ovat ajattomat. Ja vaikka synneille on toimitettu sovitus ristillä, ihmiset ovat kuin eivät kuulisi. Teeskentelevät nukkuvansa. Ei ole aikaa kuunnella Jeesusta, eikä mielenkiintoa. Mieluummin etsitään omaa kunniaa, rikkautta, nautintoa, maallista onnea ja oikeutta. Onko siis ihme, että iankaikkinen kadotus odottaa kaikkia ketkä eivät ota Jumalan Poikaa vastaan?

• Anonyymi

Maailma on...mutta on kolme taivasta ja Jeesus! Lue psalmi 54 , lohduttaisko se sinua.

• Anonyymi

Kyllä pahat ihmiset saavat ansionsa mukaan. Usko pois! Sitä kutsutaan karmaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      32
      3106
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      123
      2705
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      40
      2374
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2157
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      424
      1697
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1153
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      55