Sanan ja uskonnonvapauden puolesta

Anonyymi

Oikeus uskoa ja julistaa Raamatun opettamalla tavalla on nyt vakavasti uhattuna maassamme. Siksi käynnistämme erikoiskampanjan sanan- ja uskonnonvapauden puolesta. Haluamme osoittaa erityistä tukea Päivi Räsäselle, Juhana Pohjolalle ja Tapio Puolimatkalle, jotka vuodesta toiseen nostavat rohkeasti esiin kristillisten arvojen tärkeyttä maassamme! Kampanjatarjouksiemme joukosta löydät äärimmäisen ajankohtaiset kirjat itsellesi tai lahjaksi. Voit myös ostaa suuremman erän kirjoja ja levittää sanomaa jakamalla kirjoja muillekin. Pidetään rohkeasti, mutta rakkaudella ja rauhassa esillä Raamatullisen uskon tärkeyttä. Kampanjatuotteisiin voit tutustua: https://perussanoma.fi/c/25-yhteiskunta/

https://www.facebook.com/perussanoma/photos/a.337786772953647/4060409107358043/

25

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään oikeuksia lahkolaisille.

      Vain JT oikeus toimia kristittyinä, muut lopetukseen!

      • Anonyymi

        Juuri Jehovan todistajat ovat harhaoppisia eivät ole Kristittyjä.




      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Hörhöjä riittää, mutta onneksi he ovat vähemmistö. Etkö osaa käyttää eteläisestä naapurimaastamme sen oikeaa suomenkielistä nimeä?

        Opettele uskomaan raamatunmukaisesti, äläkä hörhöile muuta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opettele uskomaan raamatunmukaisesti, äläkä hörhöile muuta!

        Pitäisikö siis uskoa, että homot pitää tappaa ja että eronnutta ei saa naida?


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Pitäisikö siis uskoa, että homot pitää tappaa ja että eronnutta ei saa naida?

        Sisun pitäisi karttaa saatanallisuutta, nyt se näyttää olevan sinun päämääräsi joka pv!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sisun pitäisi karttaa saatanallisuutta, nyt se näyttää olevan sinun päämääräsi joka pv!

        Minä vastustan saatanallisuutta, mm. homousfobiaa.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Minä vastustan saatanallisuutta, mm. homousfobiaa.

        Homous on Jumalalle kauhistus, niin m inullekkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous on Jumalalle kauhistus, niin m inullekkin!

        Jumalalle tuskin on, koska Hän on (oppisi mukaan) luonut elämetkin, joilla homous on varsin yleistä.

        Sinun täytyisi vakavasti pohtia sitä, että miten pääsisit homousfobiastasi eroon.


    • Tasapuolisuuden nimissä silloin mormoneillekin pitää antaa oikeus rikkoa lakeja. Hehän ovat joutuneet pitäytymään tietyistä käytännöistään toistaiSEKSI.

      • Anonyymi

        Mormonit eivät kaipaa mitään lain kieltämää asiaa.


      • Anonyymi

        Kristinuskoa on vain yhdenlaista, raamatunmukaista.
        Tällä hetkellä niitä on noin 2000 erilaista???????
        Melkoista pellen touhua.
        Tulkaa nauttimaan aitoa raamatunmukaista kristillisyyttä JT joukkoon....kaikki lahkolaiset tervetuloa oppimaan oikea kristillisyyttä ja samalla unohtamaan teatterikristillisyys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinuskoa on vain yhdenlaista, raamatunmukaista.
        Tällä hetkellä niitä on noin 2000 erilaista???????
        Melkoista pellen touhua.
        Tulkaa nauttimaan aitoa raamatunmukaista kristillisyyttä JT joukkoon....kaikki lahkolaiset tervetuloa oppimaan oikea kristillisyyttä ja samalla unohtamaan teatterikristillisyys!

        "Tulkaa nauttimaan aitoa raamatunmukaista kristillisyyttä JT joukkoon"

        Kuinka siellä voi nauttia Raamatun mukaista, kun teillä on koko Raamattu väärennetty?


      • Pidättäytymään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mormonit eivät kaipaa mitään lain kieltämää asiaa.

        Tietysti kaipaavat, mm. pikkutyttöhaaremia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristinuskoa on vain yhdenlaista, raamatunmukaista.
        Tällä hetkellä niitä on noin 2000 erilaista???????
        Melkoista pellen touhua.
        Tulkaa nauttimaan aitoa raamatunmukaista kristillisyyttä JT joukkoon....kaikki lahkolaiset tervetuloa oppimaan oikea kristillisyyttä ja samalla unohtamaan teatterikristillisyys!

        JT:t ovat todella kaukana kristillisen lähimmäisenrakkauden opista tervehtimiskieltoineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tulkaa nauttimaan aitoa raamatunmukaista kristillisyyttä JT joukkoon"

        Kuinka siellä voi nauttia Raamatun mukaista, kun teillä on koko Raamattu väärennetty?

        Kommentoi selvinpäin!


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        JT:t ovat todella kaukana kristillisen lähimmäisenrakkauden opista tervehtimiskieltoineen.

        Saatanallinen elämäntyyli kiinnostaa sinua.
        Se vie sinut matojen ruuaksi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatanallinen elämäntyyli kiinnostaa sinua.
        Se vie sinut matojen ruuaksi!

        Ei suinkaan kiinnosta. En ole liittymässä joukkoihisi.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Ei suinkaan kiinnosta. En ole liittymässä joukkoihisi.

        Silloin päädyt matojen ruuaksi, kun JT astelee paratiisiin nauttimaan ikuisesta elämästä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin päädyt matojen ruuaksi, kun JT astelee paratiisiin nauttimaan ikuisesta elämästä!

        Juuri tuo uskonnoissa on vaarallista. Melkoista epäkristillisyyttä jos pystyy olemaan onnellinen jossain paratiisissa muiden jäädessä siitä paitsi esim. siksi, että puolustavat sorrettuja (mm. homoja). Tosin te jehnut olette hiukan inhimillisempiä, koska ette usko kenenkään joutuvan olemaan ikuisesti helvetin tuskissa. Mormonitkin ovat hiukan inhimillisiä, koska uskovat vain osan porukasta menevään helvettiin, mutta melkoinen osa epäkelvoista (Smithiin uskomattomista, kymmenykset maksamattomista) pääsee kuitenkin alempiin kirkkauksiin, joissa ihmisillä ei ole sukupuolielimiä, mutta kunnon mormonit itse tietenkin pääsevät korotukseen moninaiskentelemaan pikkutyttöhaaremeitaan.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Juuri tuo uskonnoissa on vaarallista. Melkoista epäkristillisyyttä jos pystyy olemaan onnellinen jossain paratiisissa muiden jäädessä siitä paitsi esim. siksi, että puolustavat sorrettuja (mm. homoja). Tosin te jehnut olette hiukan inhimillisempiä, koska ette usko kenenkään joutuvan olemaan ikuisesti helvetin tuskissa. Mormonitkin ovat hiukan inhimillisiä, koska uskovat vain osan porukasta menevään helvettiin, mutta melkoinen osa epäkelvoista (Smithiin uskomattomista, kymmenykset maksamattomista) pääsee kuitenkin alempiin kirkkauksiin, joissa ihmisillä ei ole sukupuolielimiä, mutta kunnon mormonit itse tietenkin pääsevät korotukseen moninaiskentelemaan pikkutyttöhaaremeitaan.

        Ju7malalle kelpaa vain Raamatunmukainen kristillisyys!

        Sinä elät saatanallista elämää....hyi olkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ju7malalle kelpaa vain Raamatunmukainen kristillisyys!

        Sinä elät saatanallista elämää....hyi olkoon!

        Siis mm. homot pitää tappaa ja eronneita ei saa naida.

        Hyi olkoon!


    • HIENOA LIITYN HETI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe