Äänestän kansallismielistä

Äänestän sellaista kansallismielistä, jonka ei tarvitse tehdä siitä numeroa ja ei mainosta itseään patrioottina tai "suomalaisten etujen ajajana".. Lähtökohtaisesti jokainen suomalainen on kansallismielinen ja jokainen puolue ajaa suomalaisen etua.

Nimittäin idiootit tekevät kansallismielisyydestä numeron koska heillä ei oikeasti ole mitään asiaa tai ratkaisua. Näin Perussuomalaiset näyttävät olevan monin paikoin ulkona näillä perusteilla. Ei tosin kaikki.

13

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin olen ihmetellyt, mikä tarve on tuoda esille itsestään selviä asioita. Tuntuu, ettei muuta asiaa ole joten antaa olla.

• Anonyymi

Älä vaan sitten äänestä persuja, ne ovat löysinä jeesjees miehinä rähmällään Venäjän edessä , "Kyllä Putin - erotaan EU:sta jos olet meille kiva kaveri".

Äänestä jotain sellaista puoluetta joka ajaa Suomen etua EU:ssa ja osana läntistä Eurooppaa.

• Anonyymi

Tuota minä ihmettelen, mikä tarve on tuoda esille "Suomi ensin" mantraa. Lähdepä neuvottelemaan vaikka sopimuksia kansainvälisillä markkinoilla, niin sinut nauretaan pihalle. Kaupat jää tekemättä, ei kukaan halua tuollaisen kanssa tehdä kauppaa joka ajattelee itseään.

• Anonyymi

aiot allekirjoittaa sinimustan liikkeen puolueeksi ok

• Anonyymi

Enpä usko, heillähän ei ole mitään oikeaa ohjelmaa. Esimerkiksi talous-, sosiaali- ja koultuspoliittiset linjaukset puuttuvat tältä porukalta. Ei sellainen ole isänmaallisuutta, vaikka sitä niin mieluusti yritetään tuoda.

Jää väliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä usko, heillähän ei ole mitään oikeaa ohjelmaa. Esimerkiksi talous-, sosiaali- ja koultuspoliittiset linjaukset puuttuvat tältä porukalta. Ei sellainen ole isänmaallisuutta, vaikka sitä niin mieluusti yritetään tuoda.

Jää väliin.

No voi harmi, minä ajattelin että edes niillä olisi joitain linjauksia ja ohjelmaa jota voi reaalimaailmassakin toteuttaa. Persujen linjaukset ja ohjelmat kun ovat vaan mielikuvissa, koska kaikkia yritetään miellyttää duunareista äärioikeistolasiin ja vauvasta vaariin eikä niitä ei ole tarkoitettukaan toteutettaviksi.

• Anonyymi

Sinun pitää äänestää minua!

Ensinnäkin minulla on kotona iso Suomen lippu. Siis todella ISO. Se on aina taustalla kun videoin isänmaallisia yksinpuheluitani.

Toisekseen olen Isänmaallinen! Halveksin kaikkia maanpettureita, jotka eivät ole yhtä Isänmaallisia kuin minä! Halveksin ja vihaan heitä!

Kolmanneksi... Sanoinko jo, että minulla on iso Suomen lippu?

• No nyt löytyi asiallinen ehdokas! Minusta kaikenlainen meuhkaaminen isänmaallisuudella onkin turhaa kun löytyi asiallisiakin vaihtoehtoja.

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

No nyt löytyi asiallinen ehdokas! Minusta kaikenlainen meuhkaaminen isänmaallisuudella onkin turhaa kun löytyi asiallisiakin vaihtoehtoja.

EU Nassukat kiehuu raivosta ja vastustaa demokratiaa. Suomessa ei saa olla toista puoluetta

• Anonyymi

Suomen lippu persun some-profiilissa ja mamuista jankutus somessa; siihen rajoittuu lökäpöksypersujen "isänmaallisuus".

• Voiko sen kauniimpaa olla kuin maastopukuinen sosiaalitukia nauttiva isänmaallinen, joka puolustaa Suomea Twitterissä ja peukuttaa vihapuhetta.

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Voiko sen kauniimpaa olla kuin maastopukuinen sosiaalitukia nauttiva isänmaallinen, joka puolustaa Suomea Twitterissä ja peukuttaa vihapuhetta.

Tuolle porukalle "Suomen puolustaminen" tarkoittaa viranomaisten maalittamista ja vainoamista.

• Anonyymi

Tässäpä sitä onkin Hallikselle pohtimista, miten pitää kansallismielisiksi itseään luulevat typerykset puolueessa edelleen kun heitä houkutellaan nyt Sinimustiin samoilla eväillä kuin mitä persujen hameen helmoissa lymyilevät sisulaiset yms. äärihörhöt teki.

Ei oo helppoo ei, tuollaiseen sakin päälle poliittista uraa rakentaa - käy niinkuin Soinille ja persuministereille. Paskaa niskaan - omilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7740
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4454
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3717
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3068
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2622
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2563
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2206
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2150
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2113
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2038
    Aihe