😷👀🐕 telkkarissa mainostettiin läpsyttelykonetta. Se laitetaan lattialle sohvan eteen ja jalkapohjat koneen päälle. Kone käynnistetään ja se läpsyttelee ahkerasti jalanpohjia. Ei tarvitse kuin istua paikallaan ja vartalo kiinteytyy ja nuorentuu.
Mieluusti vaihtaisin aamujumpan tuollaiseen vekottimeen. joku voisi kehitellä aihetta eteenpäin, niin että koneessa olisi ritiläpohja ja sen alla säiliö. Voitaisiin koiran kanssa istua vierekkäin tärinäkoneissamme ja se voisi tehdä asiansa samalla omassaan.
Ainoa vaan, että koiralenkkeily on tavattoman sosiaalinen tilanne mulle sekä koiralle. Tietyt kaverit haukutaan jo kaukaa. Toisille heilutetaan häntää ja tarjoillaan leikkiä. Tai no minä lähinnä hymyilen, kun häntää ei ole.
Kaikenlaisia keksintöjä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Uskaltaako semmosta usein käyttää, että ei sairastu tärinätautiin. Sellanen ammattitautiin on olemassa, jos joutuu töissä usein käyttää laitteita, jotka aiheuttavat tärinää, vaikka maaporalla joutuu usein työskentelemään.
- Anonyymi
En kyllä uskaltaisi käyttää, kun se nähtävästi täristi ihan liikaa. Iskällä tuli katuporasta porarien ammattitauti senaikaisista porista. Valkosormisuus niinkuin sitä siihen aikaan kutsuttiin. Mainospuheelta tuntuu kiinteytys ja nuorennus kun keinona pelkästään jalkapohjien täryttäminen. Mulla on täristävä jalkojenpesulaite ja sitä tärinäosuutta ei suositella esim. diabeetikoille. Käytänkin vain veden lämmitystä ja poreilua.
- Anonyymi
Sohvilla voi istua jalkapohjat nojatyynyä päinkin🤣😂😅
- Anonyymi
Koira on mukavan lämmin ja pehmoinen jalanalusta!
- Anonyymi
Joo, noita on ollu jo tosi kauan, joskus 50- luvulla sellasia hihnalaitteita ja ostoskanavallahan myytiin sitä keskivartalolle sähköiskuja antavaa, että tulis sikspakki esiin.
Kaikenlaisia hassutuksia naisten turhamaisuuden varjolla on myyty. Konstaapeli56 sarjassa äskettäin meitä hauskutettiin avaruuspuvulla, jonka piti laihduttaa kantajansa langanlaihaksi. Taisi perustua hikoiluun, joka tilapäisesti saattaakin vähentää painoa jonkun verran. 😂
Laitan tänne oman kommentin, ettei tarvitse tehdä uutta aloitusta. Nimittäin suursiivouksen yhteydessä löysin juuri muistivihkoni, jossa on erilaisten villasukkien neulomisohjeet. Sinne väliin on pujahtanut jokunen resepti ja näyttää olevan hieno ajatelmakin:
Haluamisen ja saamisen ero on se, että laittaa toimeksi
Ihmissuhteista puhuttaessa tuo ei tietenkään ole ihan noin suoraviivaista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450